Gå til innhold

Hadeland Tinn - Dekketallerkener

Anbefalte innlegg

Gjest Kiara!
Skrevet

Vi fikk 1 dekktallerken i Tinn til bryllupet å jeg viste ikke at de var så dyre!

Spørsmålet nå er om vi skal fortsette å samle eller bytte den ene, det skal sies at vi har alt annet så det er ikke det dummeste at vi også har en slik serie å samle på.

Noen som har noen innspill eller tanker om at dette er lurt?

Det er jo vanvittig lekkert!

Videoannonse
Annonse
Gjest Kiara!
Skrevet

Og dette er vel ikke noe man trenger å ha til 12stk som alt annet...

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Vi fikk 1 dekktallerken i Tinn til bryllupet å jeg viste ikke at de var så dyre!

Spørsmålet nå er om vi skal fortsette å samle eller bytte den ene, det skal sies at vi har alt annet så det er ikke det dummeste at vi også har en slik serie å samle på.

Noen som har noen innspill eller tanker om at dette er lurt?

Det er jo vanvittig lekkert!

Har du et servise som passer til da? :)

Gjest Kiara!
Skrevet

Nja, har en følelse av det. Vi har Porsgrund Nathalie platinum. - da også med egne dekketallerkner for sikkerhets skyld til 12. :rolleyes:

Men jeg tenker at det blir lekkert til helt hvite middagstallerkner som vi planlegger å kjøpe til hverdags. Sikkert hyggelig å tenke tilbake på at vi valgte å beholde når vi har samlet litt. :)

Har du et servise som passer til da? :)

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Nja, har en følelse av det. Vi har Porsgrund Nathalie platinum. - da også med egne dekketallerkner for sikkerhets skyld til 12. :rolleyes:

Men jeg tenker at det blir lekkert til helt hvite middagstallerkner som vi planlegger å kjøpe til hverdags. Sikkert hyggelig å tenke tilbake på at vi valgte å beholde når vi har samlet litt. :)

Det er jo kjempefint da:) De passer fint i sammen! Og har man et hvitt servise også, så kan man få veldig mange forskjellig uttrykk. Man kan jo få et bord som er litt mer rustikt og annerledes ved å bruke det sammen med hvitt, og med Nathalie så får du en fin ramme rundt som gjør at det ser veldig eksklusivt.

Synes de er kjempefine jeg... Og følger du med litt i CGs butikker, så hender det at de har 50% på dem.

Gjest Kiara!
Skrevet

Ja, jeg så nå at de hadde en del prosenter på det så jeg tenkte jeg hvertfall skulle kjøpe to til. :)

Takk for tips og tanker! :)

Gjest Kiara!
Skrevet

Guuud nå ble jeg glad!

fant en dame på finn som ville selge sine for nesten ingenting i denne sammenhengen å vips har vi nå til 6stk.

Føler meg som en gammel dame som fyller opp skapene slik. :fnise:

Gjest SweetSunshine
Skrevet

Guuud nå ble jeg glad!

fant en dame på finn som ville selge sine for nesten ingenting i denne sammenhengen å vips har vi nå til 6stk.

Føler meg som en gammel dame som fyller opp skapene slik. :fnise:

Så gøy! Nå får du sikkert dekket noen fine bord :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...