Gå til innhold

Fant bekjent på sukker..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt pingle der, for jeg er utrolig redd for at noen skal kjenne meg igjen der inne, så jeg har deaktivert brukeren min hver dag etter jeg har vært pålogga :sjenert:

I dag var jeg innom og så på "online nå". Så der fant jeg en som jeg synes lignet veldig mye på en bekjent av meg. Jeg gikk da på facebooken hans og fant samme bilde i profilbilder som han har inne på sukker (bare at fylket det stod han var fra på sukker ikke er sant?). Deaktiverte da brukeren min med en gang, og tror ikke jeg tør å gå inn dit igjen :fnise:

Jeg tror og håper at han ikke kjente meg igjen da, siden det er noen år siden jeg jobbet med han (vi jobbet sammen kun en uke) men jeg vet ikke jeg :sjenert:

Anonymous poster hash: c7223...133
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

hvis han ser deg der, så tyder jo det bare på at han er der å :P sånn ser jeg det hvertfall :)

har tenkt på det mange ganger jeg å, men har snakket med venner om det at jeg er på en nettside, å de syns det er helt greit :P datingsider er nok ikke like tabu lenger som det var :)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan blokkere ham og evt andre kjente slik at de ikke finner deg. Hvis du hele tiden deaktiverer profilen er det jo liten sjanse for at du får meldinger.

Anonymous poster hash: eb2ad...996
AnonymBruker
Skrevet

hvis han ser deg der, så tyder jo det bare på at han er der å :P sånn ser jeg det hvertfall :)

har tenkt på det mange ganger jeg å, men har snakket med venner om det at jeg er på en nettside, å de syns det er helt greit :P datingsider er nok ikke like tabu lenger som det var :)

Sant, men er redd for å bli sett på som "hun desperate" eller noe sånt.

Jeg er egentlig en veldig attraktiv jente blant menn, men de aller, aller fleste er kun ute etter en ting mens jeg er ute etter et langvarig forhold. Tenker jo at datingnettside kan gjøre det enklere å møte noen som er ute etter det samme som jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

den gang jeg var på sukker. blokkerte jeg alle som var kjente fjes.

Anonymous poster hash: a45c6...ae6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan blokkere ham og evt andre kjente slik at de ikke finner deg. Hvis du hele tiden deaktiverer profilen er det jo liten sjanse for at du får meldinger.

Hvordan blokkerer jeg da? Må jeg inn på profilen hans?

-TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får du meldinger om du deaktiverer hele tiden??

Anonymous poster hash: 1c9b5...80b
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får du meldinger om du deaktiverer hele tiden??

Anonymous poster hash: 1c9b5...80b

Får jo av og til, men er jo mye mer sjeldent enn om jeg ikke hadde deaktivert.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blokkerer jeg da? Må jeg inn på profilen hans?

-TS

Ja du må inn på profilen og trykk på blokker bruker. Han ser imidlertid ikke at du har vært inne når du blokkerer ham.

AnonymBruker
Skrevet

Ja du må inn på profilen og trykk på blokker bruker. Han ser imidlertid ikke at du har vært inne når du blokkerer ham.

Da venter jeg til han er avlogget :P

-TS

Gjest HappyWaffle
Skrevet

Sant, men er redd for å bli sett på som "hun desperate" eller noe sånt.

Jeg er egentlig en veldig attraktiv jente blant menn, men de aller, aller fleste er kun ute etter en ting mens jeg er ute etter et langvarig forhold. Tenker jo at datingnettside kan gjøre det enklere å møte noen som er ute etter det samme som jeg :)

sånn har jeg det også :) her hvor jeg bor skulle man tro pupper var allemannseie, så sjeldent jeg går ut på byen da guttene her kun bryr seg om å "få seg noe". fant jo min nåværende eks på nettet, å vi var samboere så det å finne noen på nett er ikke spesielt i de hele tatt :) blokk de du kjenner igjen, så er det problemet løst ^^

AnonymBruker
Skrevet

sånn har jeg det også :) her hvor jeg bor skulle man tro pupper var allemannseie, så sjeldent jeg går ut på byen da guttene her kun bryr seg om å "få seg noe". fant jo min nåværende eks på nettet, å vi var samboere så det å finne noen på nett er ikke spesielt i de hele tatt :) blokk de du kjenner igjen, så er det problemet løst ^^

Takk :)

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...