Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

lyst til å kjøpe meg nettbrett men har ikke peiling på hva jeg burde kjøpe, noen tips?

Anonymous poster hash: 3adad...ea1

Anonymous poster hash: 184c6...d80
AnonymBruker
Skrevet

Microsoft Surface Pro.

Anonymous poster hash: e3ea9...3fa
Skrevet

Til å bruke til hva?

Skrevet

Jeg har samsung galaxy tab og er veldig fornøyd! Hadde iPad før, og den var jeg ikke like fornøyd med!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samsung galaxy tab

En av hver?

Anonymous poster hash: e7885...6b8

Skrevet

En av hver?

Vant iPaden i en konkurranse, solgte den videre og kjøpte meg samsung ett år etter =)

AnonymBruker
Skrevet

Vant iPaden i en konkurranse, solgte den videre og kjøpte meg samsung ett år etter =)

Jeg lurte på om du hadde alle GT-modellene.

Skrevet

Jeg lurte på om du hadde alle GT-modellene.

Hvorfor i all verden skulle jeg hatt det?

Skrevet (endret)

iPad er best, med tanke på innhold of hvor godt den fungerer i praksis. Men den koster mye i forhold til de andre og det kommer nok en ny en om ikke så lenge. Til en bruker som deg, som selv er litt usikker på hva du burde kjøpe så finnes det ikke noe bedre. Og hvis noen sier noe annet så er de rett og slett fulle av skit. (Ja nå kommer trollene ut av hulene sine, ikke hør på dem. For de av oss som vil ha ett enkelt og brukervennelig nettbrett så er en iPad det beste.)

En iPad kommer og til å fungere godt om 3-4 år!

Det sagt, så finnes det billigere alternativer enn en iPad. Feks Galaxy Tab 2 10.1. For 1500 kroner er det der uten tvil det beste alternativet.

Andre Tablets som kan være verdt å vurdere er feks Sony Xperia Tablet Z eller Samsung Galaxy Tablet 3, både 7, 8 og 10,1".

Uten å gå inn i detalj så er alle de siste alternativene gode alternativer, og for noen vil de være bedre alternativer enn en iPad. Men dette gjelder primært mer avanserte brukere.

Og for guds skyld, unngå Microsoft Surface som pesten selv. Det er ikke ett dårlig nettbrett, men Windows 8 plattformen den kjører på er ikke i nærheten av like godt utbygd som IOS eller Android. Ta det fra noen som faktisk har en WP8 telefon.

Endret av Black March
Skrevet

Barnes and noble nook HD og HD pluss, samt Amazon Kindle fire HD er den beste kombinasjonen av kvalitet og pris idag.

Om du skal ha markedets råeste er det Google nexus 10

AnonymBruker
Skrevet

Barnes and noble nook HD og HD pluss, samt Amazon Kindle fire HD er den beste kombinasjonen av kvalitet og pris idag.

Om du skal ha markedets råeste er det Google nexus 10

Hvis man vil ha nettbrett, hvorfor kjøpe et fra Amazon? Det er stor forskjell på lesebrettene dems og nettbrettene.

Anonymous poster hash: cf0ec...4ba

AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjøp ipad, overprisa ikke verdt prisen for det rælet.

Anonymous poster hash: 4337d...156

Skrevet

Hvis man vil ha nettbrett, hvorfor kjøpe et fra Amazon? Det er stor forskjell på lesebrettene dems og nettbrettene.

Anonymous poster hash: cf0ec...4ba

Fordi fire er ikke lesebrett vel. Du blander med e-ink leserne. Dette er fullblods Android tablets

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle jeg hatt det?

Du sa Galaxy Tab, som det begynner å bli mange av.

Skrevet

Du sa Galaxy Tab, som det begynner å bli mange av.

Du skjønte vel du også at jeg har en av dem. Kommer desverre ikke på hva den heter. Den er liten da, 7".

Gjest Tirkes
Skrevet

Har en Nexus 7, happy med den. Tror jeg skal oppgradere den nå snart, men holder meg til Nexus. Den er rask og responsiv og fin, føler jeg har mye nettbrett for pengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...