Gjest Belle Gunnes Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Ævve. Jeg får gnagesår under armene når jeg løper. Det er sømmer på sports-BH og/eller topp, som gir meg dette. Jeg blir jo unektelig ganske varm og klam av å løpe, så huden blir virkelig sår under armene. Idag løp jeg med en typisk løpetopp med flate sømmer, men nok søm til å få sår. Jeg har til og med smurt meg inn med sinksalve før jeg løp (og nybarbert så det er ikke derfor heller). Men det hjalp jo pokker ikke. Prøver å løpe med armene litt ut, men det føles ikke behagelig. Føler jeg løper som ei flaksende høne. Har dere noen andre tips? Jeg har en langermet, som ikke gir meg sår, men å løpe ute i sola nå med lange ermer, frister minimalt. Finnes det noen gode topper?
noisy Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Har samme problemet, så jeg bruker stort sett t-skjorte når jeg jogger i varmen. Du kan jo prøve å plastre de utsatte områdene med sportstape? Evt smøre deg inn med vaselin eller noe lignende.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Jeg får bruke en t-skjorte neste gang. Har en OK løpetrøye med korte ermer. Får teste dette.
OPIgirl Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 Jeg har det samme problemet. Brukte vaselin. Det funka bra, men det ødela trøya. Den fikk noen uhyggelige stygge flekker som ikke gikk av i vask. Sportstape er kanskje tingen?
Inx Skrevet 15. juli 2013 #5 Skrevet 15. juli 2013 Jeg har det samme problemet. Brukte vaselin. Det funka bra, men det ødela trøya. Den fikk noen uhyggelige stygge flekker som ikke gikk av i vask. Sportstape er kanskje tingen? Sportstape funker, beste "motgift" mot gnagsår.
sol87 Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 Jeg fikk dette av en av singletene mine, men jeg byttet til tekniske t-skjorter. De fikk jeg ikke trøbbel av.
OPIgirl Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Sportstape funker, beste "motgift" mot gnagsår. Takk:-) Jeg jogger til apoteket right away:-)
Gjest Belle Gunnes Skrevet 15. juli 2013 #8 Skrevet 15. juli 2013 Jeg må ut å handle løpetrøyer med ermer. Jeg er 'allergisk' mot sportstape - tror kroppen fikk en overdose av sportstape da jeg klatra. Huden følger med når tapen skal av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå