AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Jeg er student i midten av 20-årene, og er hjemme hos foreldrene mine i 3 uker i sommer. De synes det er kjempehyggelig at jeg kommer hjem, og vil være sammen med meg hele tiden. Jeg er vant til å bo alene, og merker allerede nå etter noen få dager at det blir for mye. De er alltid hjemme, og vil at vi skal gjøre ting sammen. De vil ikke dra på tur, båttur, fjelltur, whatever uten meg. Jeg trenger alenetid, er jo vant til å være alene hele tiden. Jeg soler meg på terassen nå, og de sitter ved siden av meg å spiser frokost, jeg får aldri være i fred! Hehe uff. Klarer ikke si det til dem heller, vil ikke såre dem. Prøver å si at de kan dra på båttur, men da maser de på meg om å være med. De har lyst å dra til Sverige noen dager, og jeg jublet innvendig. Men det blir nok ikke noe av. Søren heller Hvordan hinte til at vi ikke trenger å være sammen 24/7? Anonymous poster hash: db338...641
Tomaten Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Har du ikke noen gamle venner i nærheten som du kan si du skal møte da?
Pimp Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Ikke hinte, si det rett ut! Alle har krav på alenetid. Har du noen venner der de bor, så kan du finne på noe sammen med dem!
Pimp Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 (endret) Tomaten og jeg tenkte likt *måtte bare spamme litt* Endret 14. juli 2013 av nihilisten 1
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Hehe den er litt kjip, men skjønner jo både deg og foreldrene dine Siden du skal være hjemme såpass lenge, så kan du vel si noe som at det ikke gjør noe om de vil unne seg noen dager i Sverige, dere har jo masse tid igjen sammen ennå Er det ingen steder du kan dra hvor du kan være alene heller? En strand, med venner...et eller annet? De må da skjønne at det ikke er sååå kult å henge med foreldrene 24/7 når du er såpass voksen. Skjønner jo de er glad for å ha deg hjemme, men de trenger jo ikke "kvele" deg heller
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Vi har vært sammen daglig i 1 uke allerede, da de kom på besøk til studiebyen min, så er nok derfor lunta er litt kort nå. Har prøvd å si at de må bare ta seg en tur til Sverige, men de synes det er så koselig å være hjemme når jeg er her. Ingen venninner hjemme enda, det kommer et par til uka, så da får jeg litt avlastning Trodde foreldrene mine også trengte alenetid, det er jo bare de to i hverdagen, men tydeligvis ikke. Anonymous poster hash: db338...641
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Ikke hinte, si det rett ut! Alle har krav på alenetid. Har du noen venner der de bor, så kan du finne på noe sammen med dem! Jeg kan ikke jage dem ut av huset, er tross alt deres hus. Så er nok jeg som må komme meg ut, men foreløpig er ingen venner hjemme. Anonymous poster hash: db338...641
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Mamma: skal vi dra på båttur? Pappa: ja det kan vi Jeg: jeg vil ikke, men dere kan godt dra. Mamma: nei er jo hyggelig med en rolig dag på terassen også Anonymous poster hash: db338...641
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå