Gjest Stramme klær Skrevet 16. april 2004 #1 Del Skrevet 16. april 2004 Hei! Pga. en livsendringssituasjon, har jeg over et halvt år gått opp fra 57 til 65 kg :-( Er 170 høy og har normal benbygning. Jeg har trent et par ganger i uken på et treningssenter (har trent i mange år og vet hva som er bra/vekter/kondisjon/kosthold). Jeg behøver derfor ikke råd om hvordan jeg skal gå ned Jeg har lest nok for 10 personer alt om kosthold og trening. Og har fullført treningsprogrammer før, så..no problem egentlig. Det leie her er vel at jeg må leve i kroppen min som nå ikke passer så godt inni str.38 (av og til 36) som alle klærne min er i. Ting sitter litt stramt! Kjipt vel...Noen andre som kjenner seg igjen? Jeg har rett og slett blitt litt smålubben og har fått "stor" mage (er ikke gravid!). Jeg lar det jo ikke gå utover mitt humør dette, men det er jo litt kjedelig. Ha en fin dag alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 16. april 2004 #2 Del Skrevet 16. april 2004 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 16. april 2004 #3 Del Skrevet 16. april 2004 Kjenner meg igjen ja. er ikke godt å ikke trives med kroppen sin. men det er nok mest en følelse som du har ikke kroppen din, vil ikke tro du er særlig lubben når du er 170 og veier 65. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 16. april 2004 #4 Del Skrevet 16. april 2004 Høres ikke så ille ut det da Selv er jeg 174 cm og veier mellom 60 og 65 kg. (veier meg meget sjelden) Du får sette igang og trene så blir du gjerne mer fornøyd med deg selv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snexi Skrevet 16. april 2004 #5 Del Skrevet 16. april 2004 FØDTE NR 3 FOR 8 MND SIDEN OG ER 172CM OG 63-65 KG. HAR ALLTID VERT DET FØR SVANGERSKAP OG BLITT DET NOEN MND ETTER. jEG TRENER IKKE ANNET ENN Å GÅ TUR INNIMELLOM, MEN MERKER AT JEG GÅR OPP CA 2KG HVER GANG JEG VENTER MENS, DE FORSVINNER RETT ETTER. hAR PRØVD BÅDE HELHJERTET OG HALVHJERTET FLERE GANGER Å GÅ NED LITT, MEN ENDER ALLTID PÅ SAMME VEKT TIL SLUTT. sÅNN ER DET NOK BARE FOR MEG :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #6 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg ER 1,70 høy og har vegt ca 65 kg i mange år ,og synes jeg var ganske flott.Nå er jeg ca 73 etter røykeslutt for 1 år siden og synes NÅ at jeg er litt smålubben med mage.Men er begynt åtrene for 2 mnd siden,har ikke tatt av men kjenner jeg er blitt fastere så det er jo bra,men håper å komme ned i 65 kg igjen da jeg følte meg bedre, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 17. april 2004 #7 Del Skrevet 17. april 2004 Kjenner meg nok igjen, ja. Er 1.68 høy og veier 63-65 kilo. Synes egentlig at det er greit, jeg. Må legge til at jeg trener relativt mye. Føler meg ikke spesielt lubben, men ikke slank heller. Da må jeg jo være ... akkurat passe, da? Og det er jo du også! Det å være akkurat passe er levelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stramme klær Skrevet 17. april 2004 #8 Del Skrevet 17. april 2004 Ja....Takk! Jeg ville jo bare høre litt fra dere andre. Det hjelper på ens egen situasjon. God vår og sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #9 Del Skrevet 17. april 2004 Hehe, der har jeg vært "heldigere" og gått ned fra 57 rundt nyttår til nå 51 kg..ved hjelp av trening hver dag og sunn mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå