Gå til innhold

Fuktgivende hårkur som er bedre enn joico k-pak?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker ukentlig joico k-pak intense hydrator treatment og syns det er god, men jeg skulle gjerne hatt en som var enda bedre til mitt tørre og slitte hår.

Er det noen som har funnet en som fungerer enda bedre enn den fra joico?

Bruker også proteinkur regelmessig.

Anonymous poster hash: 0a1bf...25b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd Moroccanoil? Jeg har brukt det i en uke, og jeg er frelst! :)

Skrevet (endret)

Har du prøvd Moroccanoil? Jeg har brukt det i en uke, og jeg er frelst! :)

Nei ikke hårkuren, bare den oljen. Kankje jeg skulle sett litt da den da :)

Du mener den er bedre enn joico sin?

Skjønner ikke hvorfor HI kom som AB, det var iallefall ikke meningen :)

Endret av Nerine_
Skrevet

Nei ikke hårkuren, bare den oljen. Kankje jeg skulle sett litt da den da :)

Du mener den er bedre enn joico sin?

Skjønner ikke hvorfor HI kom som AB, det var iallefall ikke meningen :)

Om joico ikke gjør jobben, så burde du absolutt teste noe annet! :)

Jeg ville gått for moroccanoil, men du burde kanskje sjekke hva frisøren din anbefaler? :)

Skrevet

Hvorfor kom svaret sånn? Inni liksom. :sjenert:

Skrevet

Hvorfor kom svaret sånn? Inni liksom. :sjenert:

Joico gjør jobben ganske bra, men jeg lurte på om det fantes noe enda bedre.

Men hadde du prøvd både joico og moroccanoil, sånn at du vet at den er bedre?

Skrevet

Joico gjør jobben ganske bra, men jeg lurte på om det fantes noe enda bedre.

Men hadde du prøvd både joico og moroccanoil, sånn at du vet at den er bedre?

For meg er moroccanoil bedre enn joico ja! :)

Skrevet (endret)

Jeg husker jeg prøvde hårkur fra Mixed Chicks noen år tilbake. Den var nesten for bra, det vil si, jeg brukte den kanskje to ganger i måneden. Men jeg fikk veldig mykt hår av det, og jeg har krøller som fort blir tørre. Den er ment for de som kanskje har litt mer krevende hår, jeg prøvde den fordi jeg bodde sammen med ei som hadde en afro som ikke likte å samarbeide. Moroccanoils hårkur ga meg ingenting, Joico synes jeg er veldig god til hyppigere bruk, men denne er altså mer intensiv.

I tillegg vil jeg anbefale jevnlig bruk av Philip Kingsley Elastizer, han har vel en som heter Extreme også. Det brukes før sjampo og balsam. Det fungerer ikke som en ekstremkur hvis du har en fuktighetskrise, men det er veldig forebyggende. Jeg har ikke trengt ekstremversjonen selv, men regner med den er ganske lik.

Endret av Glynis
Skrevet

Jeg fikk veldig fett hår av kuren til moroccanoil, selv om jeg har veldig tørt hår.

Skrevet

Bruker ukentlig joico k-pak intense hydrator treatment og syns det er god, men jeg skulle gjerne hatt en som var enda bedre til mitt tørre og slitte hår.

Er det noen som har funnet en som fungerer enda bedre enn den fra joico?

Bruker også proteinkur regelmessig.

Anonymous poster hash: 0a1bf...25b

Jeg syns at K-pak Intense Hydrator Treatment ikke er den beste. Fungerer ikke bra nok på håret mitt. Så jeg foretrekker faktisk K-pak Deep Penetrating Reconstructor hårkuren i stedet. Syns den gjør mer for håret mitt. Men nå i det siste har jeg brukt L`Oreal Professionell Sèrie Expert Absolut Repair Cellular Mask og elsker den. Håret mitt blir mykt og fint av den. Men tror man må prøve seg frem for å finne det som fungerer best på håret sitt. K-pak Intense Hydrator Treatment som ikke gjorde noe særlig for håret mitt, var super på min datters hår (veldig tørt krøllete hår) mens jeg som har behandlet/farget hår som lett blir slitt gjorde den absolutt ingenting for. Jeg anbefaler at du går for en reparerende hårkur (f.eks med proteiner) hvis du har slitt hår.

Skrevet

Jeg syns at K-pak Intense Hydrator Treatment ikke er den beste. Fungerer ikke bra nok på håret mitt. Så jeg foretrekker faktisk K-pak Deep Penetrating Reconstructor hårkuren i stedet. Syns den gjør mer for håret mitt. Men nå i det siste har jeg brukt L`Oreal Professionell Sèrie Expert Absolut Repair Cellular Mask og elsker den. Håret mitt blir mykt og fint av den. Men tror man må prøve seg frem for å finne det som fungerer best på håret sitt. K-pak Intense Hydrator Treatment som ikke gjorde noe særlig for håret mitt, var super på min datters hår (veldig tørt krøllete hår) mens jeg som har behandlet/farget hår som lett blir slitt gjorde den absolutt ingenting for. Jeg anbefaler at du går for en reparerende hårkur (f.eks med proteiner) hvis du har slitt hår.

Jeg må bruke fuktkur etter proteinkur,

AnonymBruker
Skrevet

Vurdert en hårklipp?

Anonymous poster hash: 86fe0...4fc
Skrevet (endret)

Vurdert en hårklipp?

Anonymous poster hash: 86fe0...4fc

Håret er nyklipt det, men jeg har naturlig krøllete og tørt hår. Derfor liker jeg å pleie det best mulig.

Endret av Nerine_
Skrevet

Man har jo Macadamia sin hårkur, den er helt topp. Hvis du vil prøve Moroccanoil sin, gå for den med brunt lokk.

Jeg likte også Redken sin Allsoft serie.

Hvis du f.eks har en knallgod fuktighetsgivende balsam du bare elsker, så kan du pakke inn håret i den og sette på en plasthette i noen minutter - gjerne med litt varme, f.eks føner. Da får du på en måte en rimeligere og profesjonell hårkur hjemme :)

Skrevet

Man har jo Macadamia sin hårkur, den er helt topp. Hvis du vil prøve Moroccanoil sin, gå for den med brunt lokk.

Jeg likte også Redken sin Allsoft serie.

Hvis du f.eks har en knallgod fuktighetsgivende balsam du bare elsker, så kan du pakke inn håret i den og sette på en plasthette i noen minutter - gjerne med litt varme, f.eks føner. Da får du på en måte en rimeligere og profesjonell hårkur hjemme :)

Jeg er litt i tvil angående maroccanoil og macadamia sine, har lest litt negativt om dem begge. Redken sin er dårligere enn joico for mitt hår.

Skrevet

Jeg er litt i tvil angående maroccanoil og macadamia sine, har lest litt negativt om dem begge. Redken sin er dårligere enn joico for mitt hår.

Hva negativt har du lest om Macadamia? Vurderer den selv, så er nysgjerrig :)

Skrevet

Shu Uemura - Silk Bloom ! :)

Skrevet

Hva negativt har du lest om Macadamia? Vurderer den selv, så er nysgjerrig :)

Jeg leste om noen som ikke likte den men husker ikke hvor. Den har fått 4 av 5 på makeupalley.com så jeg tror kanskje jeg må prøve den likevell :)

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler Nou Nou pak :)

Den er fantastisk!

Anonymous poster hash: 25fc1...82b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...