Gå til innhold

Etasjefat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha etasjefat med frukt i til gjestene når de ankommer lokalet, slik de slipper å være kjempe sultne når maten serveres..

MEN

hvor får jeg tak i store etasjefat ? Finner bare små.. :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min første innskytelse: Ebay?

Anonymous poster hash: e83ae...78d

Skrevet

Finner ingen, dersom noen gjør, send gjerne link :)

Gjest Kiara!
Skrevet

Hvor stort tenker du da? Nederste i diameter 40 å så fortsette oppover? Jeg ville laget meg et jeg. Store hvite tallerkner lime fast på lysestaker å bygge oppover.

Min erfaring er at jo større du skal ha jo mer koster det, jeg ønsket meg etg fat i 5etg fra Royal Copenhagen til bryllupet det koster ca 2000,- . Mend et er jo rålekkert å kan absolutt brukes igjen og igjen.

Skrevet

Hvor stort tenker du da? Nederste i diameter 40 å så fortsette oppover? Jeg ville laget meg et jeg. Store hvite tallerkner lime fast på lysestaker å bygge oppover.

Min erfaring er at jo større du skal ha jo mer koster det, jeg ønsket meg etg fat i 5etg fra Royal Copenhagen til bryllupet det koster ca 2000,- . Mend et er jo rålekkert å kan absolutt brukes igjen og igjen.

Hva bruker du dette til i ettertid ? :)

Skrevet

Jo større jo bedre :P

Gjest Kiara!
Skrevet

Hva bruker du dette til i ettertid ? :)

Det aller meste tror jeg, har bestilt det til meg selv så jeg håper jeg kommer til å bruke det. I verste fall må det jo stå fremme siden det er så høyt. Men det er ikke så stort som du sikkert ønsker, men høyt. :)

paaske5.jpg

Jeg ville heller funnet meg et 40D fat fra Hadeland på CG til 70% avslag jeg de er kjempefine til slike ting selv om de ikke er i etg. Det gjorde jeg selv om det ikka var å finne når jordbærene skulle settes frem.

Det også er en ting, du trenger ikke masse forskjellige typer frukt, det blir fort kliss, mens jordbær er supert. :)

Skrevet

Det aller meste tror jeg, har bestilt det til meg selv så jeg håper jeg kommer til å bruke det. I verste fall må det jo stå fremme siden det er så høyt. Men det er ikke så stort som du sikkert ønsker, men høyt. :)

paaske5.jpg

Jeg ville heller funnet meg et 40D fat fra Hadeland på CG til 70% avslag jeg de er kjempefine til slike ting selv om de ikke er i etg. Det gjorde jeg selv om det ikka var å finne når jordbærene skulle settes frem.

Det også er en ting, du trenger ikke masse forskjellige typer frukt, det blir fort kliss, mens jordbær er supert. :)

Dette var kjempefint, selger de dette på CG nå ? :)

Tusen takk for tips!

Gjest Kiara!
Skrevet

Dette var kjempefint, selger de dette på CG nå ? :)

Tusen takk for tips!

Ja, til 2000,-

Skrevet

Såååpass:):):)

Gjest Kiara!
Skrevet

Ja, så det er så dyrt at det nesten ikke er noe moro en gang...

Skrevet

Det blir dyre jordbær (eller frukt) ;)

• Liker 1
Skrevet

Hmm gjerne jeg ska gå for frukt på spyd istedenfor... De kan jo ligge på fat :P

Skrevet (endret)

etasjefat er veldig dyrt om du skal opp i størelse.

Ikke glem at man også kan sette kakefat med stett oppå hverandre !

578144_10151653108700285_1837697108_n.jp

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...