MissEi Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Skal ha etasjefat med frukt i til gjestene når de ankommer lokalet, slik de slipper å være kjempe sultne når maten serveres.. MEN hvor får jeg tak i store etasjefat ? Finner bare små..
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Min første innskytelse: Ebay?Anonymous poster hash: e83ae...78d
MissEi Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. juli 2013 Finner ingen, dersom noen gjør, send gjerne link
Gjest Kiara! Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Hvor stort tenker du da? Nederste i diameter 40 å så fortsette oppover? Jeg ville laget meg et jeg. Store hvite tallerkner lime fast på lysestaker å bygge oppover. Min erfaring er at jo større du skal ha jo mer koster det, jeg ønsket meg etg fat i 5etg fra Royal Copenhagen til bryllupet det koster ca 2000,- . Mend et er jo rålekkert å kan absolutt brukes igjen og igjen.
MissEi Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2013 Hvor stort tenker du da? Nederste i diameter 40 å så fortsette oppover? Jeg ville laget meg et jeg. Store hvite tallerkner lime fast på lysestaker å bygge oppover. Min erfaring er at jo større du skal ha jo mer koster det, jeg ønsket meg etg fat i 5etg fra Royal Copenhagen til bryllupet det koster ca 2000,- . Mend et er jo rålekkert å kan absolutt brukes igjen og igjen. Hva bruker du dette til i ettertid ?
Gjest Kiara! Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Hva bruker du dette til i ettertid ? Det aller meste tror jeg, har bestilt det til meg selv så jeg håper jeg kommer til å bruke det. I verste fall må det jo stå fremme siden det er så høyt. Men det er ikke så stort som du sikkert ønsker, men høyt. Jeg ville heller funnet meg et 40D fat fra Hadeland på CG til 70% avslag jeg de er kjempefine til slike ting selv om de ikke er i etg. Det gjorde jeg selv om det ikka var å finne når jordbærene skulle settes frem. Det også er en ting, du trenger ikke masse forskjellige typer frukt, det blir fort kliss, mens jordbær er supert.
MissEi Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 14. juli 2013 Det aller meste tror jeg, har bestilt det til meg selv så jeg håper jeg kommer til å bruke det. I verste fall må det jo stå fremme siden det er så høyt. Men det er ikke så stort som du sikkert ønsker, men høyt. Jeg ville heller funnet meg et 40D fat fra Hadeland på CG til 70% avslag jeg de er kjempefine til slike ting selv om de ikke er i etg. Det gjorde jeg selv om det ikka var å finne når jordbærene skulle settes frem. Det også er en ting, du trenger ikke masse forskjellige typer frukt, det blir fort kliss, mens jordbær er supert. Dette var kjempefint, selger de dette på CG nå ? Tusen takk for tips!
Gjest Kiara! Skrevet 14. juli 2013 #9 Skrevet 14. juli 2013 Dette var kjempefint, selger de dette på CG nå ? Tusen takk for tips! Ja, til 2000,-
Gjest Kiara! Skrevet 14. juli 2013 #11 Skrevet 14. juli 2013 Ja, så det er så dyrt at det nesten ikke er noe moro en gang...
MissEi Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #13 Skrevet 14. juli 2013 Hmm gjerne jeg ska gå for frukt på spyd istedenfor... De kan jo ligge på fat
Wonders Skrevet 17. juli 2013 #14 Skrevet 17. juli 2013 (endret) etasjefat er veldig dyrt om du skal opp i størelse. Ikke glem at man også kan sette kakefat med stett oppå hverandre ! Endret 17. juli 2013 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå