Gjest LoisLane Skrevet 16. april 2004 #1 Del Skrevet 16. april 2004 Har en vond, stiv skulder og stiv nakke. Vurderer å kjøpe et massasjeapparat for å myke opp litt. Er det noen som har erfaringer? Brukes det? Hjelper det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta i.i. Skrevet 17. april 2004 #2 Del Skrevet 17. april 2004 I nyeste KK Kropp & Helse (eller hva det heter) står en stor oversikt over ulike apparater og en vurdering av dem. Massasje av stive/ømme muskler hjelper jo, så det er klart et slikt apparat kan hjelpe. :D fra Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. april 2004 #3 Del Skrevet 17. april 2004 Noen venner av meg har en fantastisk Masasje stol!! Den er helt utrolig og løser opp alt i nakke, skuldre og rygg ( også er det fantastisk godt ) (dessverre er den til reparasjon for tiden; "Jeg kommer ikke på besøk igjen før den er på plassen sin igjen" ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 17. april 2004 #4 Del Skrevet 17. april 2004 Ååhhh.. Vi hadde massasjestol på jobben.. Sort lenestol i skinn.. Den knadde og masserte alle ryggmusklene og nakken.. *drømme* Men nå er den ikke der lengre.. :cry: Anyway. Jeg kan anbefale deg massasjeapparat, jeg. Kjøpte et på el-kjøp. Det har infrarødvarme og vibrering. Det funker som bare rakkern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 19. april 2004 #5 Del Skrevet 19. april 2004 Noen venner av meg har en fantastisk Masasje stol!! Den er helt utrolig og løser opp alt i nakke, skuldre og rygg ( også er det fantastisk godt ) (dessverre er den til reparasjon for tiden; "Jeg kommer ikke på besøk igjen før den er på plassen sin igjen" ) Derfor jeg ikke har sett deg på en stund?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 19. april 2004 #6 Del Skrevet 19. april 2004 Noe annet som er godt for nakke er en varmepute, som varmer opp musklene og løser opp spenninger i nakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 21. april 2004 #7 Del Skrevet 21. april 2004 Derfor jeg ikke har sett deg på en stund?? Skarpe Pjusk Bare reparer stolen du, så sitter jeg der før du vet ordet av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. april 2004 #8 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg kan anbefale deg massasjeapparat, jeg. Kjøpte et på el-kjøp. Det har infrarødvarme og vibrering. Det funker som bare rakkern! Fungerer på annet enn bare ømme skuldre også....... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. april 2004 #9 Del Skrevet 21. april 2004 Fungerer på annet enn bare ømme skuldre også....... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå