Gå til innhold

Massasjeapparat - noen vits i?

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Har en vond, stiv skulder og stiv nakke. Vurderer å kjøpe et massasjeapparat for å myke opp litt. Er det noen som har erfaringer? Brukes det? Hjelper det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hulderjenta i.i.
Skrevet

I nyeste KK Kropp & Helse (eller hva det heter) står en stor oversikt over ulike apparater og en vurdering av dem.

Massasje av stive/ømme muskler hjelper jo, så det er klart et slikt apparat kan hjelpe. :D

:klem: fra Hulderjenta

Gjest Embla s
Skrevet

Noen venner av meg har en fantastisk Masasje stol!! Den er helt utrolig og løser opp alt i nakke, skuldre og rygg ( også er det fantastisk godt :) )

(dessverre er den til reparasjon for tiden; "Jeg kommer ikke på besøk igjen før den er på plassen sin igjen" :sur: ) :ler:

Skrevet

Ååhhh.. Vi hadde massasjestol på jobben.. Sort lenestol i skinn.. Den knadde og masserte alle ryggmusklene og nakken.. *drømme* Men nå er den ikke der lengre.. :cry:

Anyway.

Jeg kan anbefale deg massasjeapparat, jeg.

Kjøpte et på el-kjøp. Det har infrarødvarme og vibrering. Det funker som bare rakkern!

Skrevet
Noen venner av meg har en fantastisk Masasje stol!! Den er helt utrolig og løser opp alt i nakke, skuldre og rygg ( også er det fantastisk godt :) )

(dessverre er den til reparasjon for tiden; "Jeg kommer ikke på besøk igjen før den er på plassen sin igjen" :sur: ) :ler:

Derfor jeg ikke har sett deg på en stund??

:ler:

Skrevet

Noe annet som er godt for nakke er en varmepute, som varmer opp musklene og løser opp spenninger i nakken.

Gjest Embla s
Skrevet

Derfor jeg ikke har sett deg på en stund??

:ler:

Skarpe Pjusk :ler: Bare reparer stolen du, så sitter jeg der før du vet ordet av det :wink:

Skrevet
Jeg kan anbefale deg massasjeapparat, jeg.  

Kjøpte et på el-kjøp. Det har infrarødvarme og vibrering. Det funker som bare rakkern!

Fungerer på annet enn bare ømme skuldre også....... :oops:

Skrevet

Fungerer på annet enn bare ømme skuldre også....... :oops:

:sjarmor::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...