Gå til innhold

Vaginal orgasme

Får du vaginalorgasmer?  

1. 1. Får du vaginalorgasmer?

• Ja.
      28
    • Nei.
      34

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har rett og slett ikke peiling på hva jeg har. Jeg har alltid hatt heftige orgasmer som kjennes i hele kroppen. (Begynner gjerne i leggene, og sprer seg oppover.)

Tror jeg har en kombinasjon hver gang jeg... (Mange mener at G-punktet er den innvendige delen av klitoris, og det er jeg tilbøyelig til å tro på.)

Men egentlig er det uvesentlig hva jeg kaller orgasmene. Det viktigste er at det umulig kan bli bedre... :sjarmor: Og at jeg får det hver bidige gang. :sjarmor: Gjerne flere ganger hver gang. :sjarmor:

(Nå skal jeg slutte å være kvalm, og liste meg ut her i fra. Er bare så inderlig tilfredsstilt i dag. :sjarmor: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg får tre forskjellige typer orgasmer jeg, og skiller mellom enten kun klitoral, en kombinasjon av klitoral og vaginal orgasme, og kombinasjon av klitoral og g-punkts orgasme :-)

Skrevet

Jeg får det så og si hver gang med den nye typen. Men med exen fikk jeg det ikke i det hele tatt...

Gjest princessa
Skrevet

Jeg har fårtt orgasme ved samleie siden jeg startet å være seksuell aktiv, for meg er d en selvfølge. Derfor er jeg ganske lei meg nå, som jeg er rammet av vestibulit( en smertetilstand i underlivet).

Jeg har aldri fått orgasme alene, bare med partner, kanskje litt spesiellt, men jeg synest på en måte d er litt bra også. Dessuten får jeg ikke orgasme uten at jeg er forelsket i personen!

Jeg vet ikke hva jeg pleide å gjøre, men viktig å være tilstede og være skikkelig opphisset! Det meste ligger i hodet! men d hjelper også i tillegg å ha en stilling som gjør at man blir stimulert på d riktige punktet. For meg er d nødvendig å sitte oppå han.

Dessuten må jeg fantasere også når det er på det deiligste og holde på fantasien hele veien frem til orgasmen. Når jeg merker at jeg nesten får orgasme, overtar jeg fullstendig styringen, og bestemmer tempoet selv, ved veldig hurtige og rytmiske bevegelser får jeg orgasme i løpet av en liten stund!!!

Kanskje noen vil lære meg hvordan jeg skal få orgasme på egenhånd;) hehe

Skrevet

Ehm... hva heter orgasmen når man får det ved klitoral, vaginal OG mellomkjøtt-ial/anal stimulans samtidig? *være vanskelig å ha med å gjøre*

Orgasme kun med nåværende etter 7 års aktivt sexliv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...