Gjest Yoni Skrevet 16. april 2004 #1 Skrevet 16. april 2004 Hvis du får det, hvor lenge hadde du vært seksuelt aktiv da du fikk det første gang? :oops: Nysgjerrig i dag...
Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2004 #2 Skrevet 16. april 2004 Tror egentlig det tok mange år, og var vel en tilfeldighet. Det er kun to menn i mitt liv jeg har klart å få det med. Min mann som jeg ble separert fra for tolv år siden, og elskeren jeg traff like etter - og som jeg har vært og besøkt nå i påsken (etter å ha vært uten kontakt med ham i snart ti år). Vaginalorgasmene var på plass som tidligere. For meg tror jeg ikke det har så mye med fyren i seg selv å gjøre, men fasongen og hardheten på penis. Veldig hard, ganske stor og lett oppoverbøyd i erigert tilstand. Treffer g-punktet veldig godt ved vanlig samleie.
~Viva~ Skrevet 16. april 2004 #3 Skrevet 16. april 2004 Hvis du får det' date=' hvor lenge hadde du vært seksuelt aktiv da du fikk det første gang[/quote'] Ca tre år, hadde vært sammen med han samme hele veien da
Rapitap Skrevet 18. april 2004 #5 Skrevet 18. april 2004 :klø: Hvordan utarter en slik orgasme seg da? Hva kjenner du f.eks?
Gjest språk Skrevet 18. april 2004 #6 Skrevet 18. april 2004 En orgasme kan enten arte seg som noe annet eller den kan utarte. Den kan aldri utarte seg!!!!!
Gjest Pterodactylkake Skrevet 18. april 2004 #7 Skrevet 18. april 2004 Jeg får, fikk det ikke de første gangene, aldri med exen og etter 2-3 ganger med min nåværende
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2004 #8 Skrevet 19. april 2004 Får det nå med gubben men har ikke opplevd det før jeg traff han... (ca 2 år..)
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #9 Skrevet 18. mai 2004 Hvordan kjenner dere egentlig forskjell på vaginal og kliotoral da? Vet ikke om jeg har hatt vaginal jeg...
la Flaca Skrevet 19. mai 2004 #11 Skrevet 19. mai 2004 Hvordan kjenner dere egentlig forskjell på vaginal og kliotoral da? Vet ikke om jeg har hatt vaginal jeg... Den klitorale er kortere, men oppleves ofte mer intens og "lokal". Den vaginale inkluderer på en måte hele kroppen, varer lenger og "stikker dypere". Det er vanskelig å forklare. Den vaginale orgasmen er vel avhengig av at g-punktet stimuleres til utløsning. (først en følelse av å måtte veldig på do, deretter veldig godt. ) Jeg mener også å kunne få klitoral og vaginal orgasme samtidig, det er ikke så værst...
Gjest GreenSky Skrevet 19. mai 2004 #12 Skrevet 19. mai 2004 Jeg mener også å kunne få klitoral og vaginal orgasme samtidig' date=' det er ikke så værst... [/quote'] Å, dæven! Det har jeg ikke tenkt på som mulig en gang, men DET må være saker, ja! :o
Gjest glamourgirl Skrevet 19. mai 2004 #13 Skrevet 19. mai 2004 Jepp...kan gjerne kombinere de ulike også...
Gjest GreenSky Skrevet 19. mai 2004 #14 Skrevet 19. mai 2004 Jepp...kan gjerne kombinere de ulike også... Ååååh! Fy søren! *ser på glammy med et misunnelig blikk*
Suzy Skrevet 19. mai 2004 #15 Skrevet 19. mai 2004 Hvis du får det, hvor lenge hadde du vært seksuelt aktiv da du fikk det første gang? :oops: Nysgjerrig i dag... Lenge! Tror nok jeg hadde vært aktiv i nesten ti år før jeg fikk dem på regulær basis - uten altfor mye fuzz MEN et viktig poeng er at partneren også har mye å si her - jeg har hatt partnere som ikke har gitt meg noe som helst og noen som omtrent har fått det til å gå for meg etter et halvt minutt.
Gjest glamourgirl Skrevet 19. mai 2004 #16 Skrevet 19. mai 2004 Må henge meg på Suzys siste her, det har selvsagt med partneren å gjøre. Men, ja jeg fikk det også før jeg ble seksuelt aktiv... (dvs på egenhånd)
Lisemor Skrevet 19. mai 2004 #17 Skrevet 19. mai 2004 Jeg får hverken på den ene eller andre måten og har vert sexuelt aktiv i et dusin år. :evil:
kajira Skrevet 19. mai 2004 #18 Skrevet 19. mai 2004 LISEMOR: Jeg har vært seksuelt aktiv i snart 15 år, den første vaginalorgamsen, eller orgasme sammen med noen mann overhodet, fikk jeg for bare et par måneder siden. Nå forrige kvelden, opplevde jeg det for tredje gang. (Ref. tråd om orgasmehodepine) MEN som andre også nevner, partneren har veldig stor betydning. Å være sammen med en man elsker, og stoler 100 % på utgjør et hav av forskjell. Jeg hadde trodd jeg aldri skulle oppleve det og ble nesten barnslig opprømt da det endelig skjedde. Ta tiden til hjelp, og nyt alt det deilige dere ellers har sammen.Prøv ut fantasier, lek og eksperimenter og kos dere, så kommer det nok, før eller siden. Lykke til! Kjempeklem fra en som har vært der...
Gjest Virvar Skrevet 19. mai 2004 #20 Skrevet 19. mai 2004 Jeg får det til på egenhånd. Lettest det liksom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå