Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Hva er din mening om menn og slåssing? Burde man slå tilbake? Snu seg å gå? Hva med de som snur seg unna, men motparten er fortsatt ivrig på å slåss, hva gjør man da?
Missy1 Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Slossing er idiotisk!! Har du muligheten til å komme deg unna så gjør nettopp det. Hvis ikke så gjør du det du må for å forsvare deg selv. Hva er det med gutter og trangen til å dælje løs på hverandre? 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Ingen burde slå noen andre. Kun dersom liv er i fare mener jeg det er greit. Anonymous poster hash: 48934...f94 1
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Unødvendig vold er idiotisk. Å eskalere en situasjon fra multlig til fysisk er idiotisk. Nødvendig vold i selvforsvar er ikke bare lov, men også en naturgitt rett, ingen kan si at det er feil å prioritere eget liv og helse fremfor den som angriper deg. Ingen burde slå noen andre. Kun dersom liv er i fare mener jeg det er greit. Anonymous poster hash: 48934...f94 Jeg er enig, men vil utivde til situasjoner som kan gå ut over egen helse generelt, ikke bare livsfare. Dersom jeg kan minimere sansynligheten for å bli skadet, ved å skade en som har angrepet meg, så er det helt legitimit. Jeg vil også utvide til situasjoner der det går utover dine private eiendommer. Dersom en er nødt til å bruke litt fysisk makt for å hindre tap av noe som er rettmessig ditt, så er dette greit også så lenge den som en utøver fysisk makt mot er den som prøvde å påføre deg tapene. Jeg snakker ikke om å banke opp en tyv som hevn, men f eks å måtte kaste seg over en tyv å legge vedkommende i bakken for å få tilbake lommeboken sin og holde vedkommende der til politiet kommer.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Bedre å være først enn å være den som ligger i bakken og blør. Kvinner blir våte av å se sin kjære slå ned andre mannfolk. Det er et naturlig instinkt vi ikke kommer fra. Han viser at han er sterk og kan ta vare på henne på den måten, det skaper en naturlig reaksjon hos henne. Anonymous poster hash: d403d...924
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Slossing er idiotisk!! Har du muligheten til å komme deg unna så gjør nettopp det. Hvis ikke så gjør du det du må for å forsvare deg selv. Hva er det med gutter og trangen til å dælje løs på hverandre? Det er ikke sånn at de fleste av oss har en trang til å dælje løs på hverandre for å dælje løs på hverandre. Jeg har ingen trang til å slåss for slåssingens skyld. Samtidig er det slik at vi gjerne har et større behov for å gjøre oss ferdige med ting der og da. Iblant strekker ikke ord til for enkelte (jeg har selv aldri dratt til noen som ikke har dratt til meg først), og da blir det heller fysisk. Jeg vet det finnes mange unntak i begge kjønn, men det er en grunn til at flere kvinner enn menn går rundt og bærer nag til hverandre, oppfører seg som perlevenner og deretter snur seg til meg og sier "Hun kjerringa der....". Det skjer relativt ofte med venninner, så godt som aldri med kompiser. Vi gjør oss ofte ferdige der og da, uansett hvordan vi gjør opp. Du kan godt ikke være sånn selv, altså, det er ingen anklage, men det er vel vanskelig å benekte at det er en tendens til at menn gjør opp fort, barbarisk og brutalt mens kvinner ofte bærer rundt på det lenge. Begge deler har gode og dårlige sider. Det er forskjellige måter å takle det på. Jeg trives mest med den barbariske, men søker selvsagt helst å alltid slippe unna begge.Anonymous poster hash: cd11b...9ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå