Gå til innhold

Oppussing, mittanbud.no ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bor for meg selv, og er ikke så veldig handy av meg. Tenkte derfor å prøve å legge ut det jeg vil ha gjort på mittanbud.no. Men jeg vet ikke om det er teit å "spørre" om hjelp til det folk flest kanskje anser som enkle ting?

Det jeg tenker å få gjort er:

Nytt gulv i hele leiligheten, laminat. Hva tror dere blir ca pris på dette inkl arbeid? Gulvet koster 79 kr kvm2 og leiligheten er 40 kvm stor. Må også regne med listverk.

Henge opp tv på murvegg inkl feste til tv + vegg = ca pris?

Henge opp speil på flisvegg på baderom, har kjøpt speilet.

Innstallere(heter det det?) skyvedører foran garderoben min. Helst hvite dører med speil i midten, 3,5 meter langt.

Male tak i hele leiligheten

Bytte benkeplate på kjøkken

Jeg er jo student, så har ikke himla god råd, og tenker å ta det over en periode på et år ca.

Om noen har innspill, tips og råd setter jeg veldig stor pris på det :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg bor for meg selv, og er ikke så veldig handy av meg. Tenkte derfor å prøve å legge ut det jeg vil ha gjort på mittanbud.no. Men jeg vet ikke om det er teit å "spørre" om hjelp til det folk flest kanskje anser som enkle ting?

Det jeg tenker å få gjort er:

Nytt gulv i hele leiligheten, laminat. Hva tror dere blir ca pris på dette inkl arbeid? Gulvet koster 79 kr kvm2 og leiligheten er 40 kvm stor. Må også regne med listverk. 6500 kr

Henge opp tv på murvegg inkl feste til tv + vegg = ca pris? 300 kr

Henge opp speil på flisvegg på baderom, har kjøpt speilet. 300 kr

Innstallere(heter det det?) skyvedører foran garderoben min. Helst hvite dører med speil i midten, 3,5 meter langt. 500 kr

Male tak i hele leiligheten 3000 kr

Bytte benkeplate på kjøkken 2500 kr

Jeg er jo student, så har ikke himla god råd, og tenker å ta det over en periode på et år ca.

Om noen har innspill, tips og råd setter jeg veldig stor pris på det :)