AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #1 Skrevet 14. juli 2013 Jeg(24) har nettopp begynt å henge med ei yngre jente(18). Jeg synes hun er verdens søteste og mest sjarmerende jente. Utrolig pen er hun også. Jeg falt for henne allerede etter første møtet vårt, og det sa jeg til henne. Hun sier at hun vil ta ting med ro, siden hun aldri har vært i forhold før og i utgangspunktet ikke er ute etter det, hun tror altså på skjebnen da. Men hun vet godt at jeg liker henne utrolig godt. Tingen er at hun aldri har lyst å bli venn med meg på facebook, unnskyldningen hennes er noe med at hun er redd noen finner ut om meg/oss fordi jeg driver med noe som er ulovlig, uten å gå dypere inn på det. Men jeg mener at det er ingen som trenger å vite noe, og vi er jo bare et klikk unna å bli venner på facebook? Jeg begynner å lure på om hun skjuler noe for meg. Har jeg rett til å lure? Anonymous poster hash: 4076a...49c
Lanikai Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Ta deg litt sammen, mann, og la henne savne deg litt. Ikke mas! 4
Mr.Omg Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Dersom du driver med ulovlige ting så skjønner jeg henne godt... 20
Knitalong Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Jeg syns hun er fornuftig som ikke vil bli venn med deg på facebook. Er hun enda mer fornuftig så kutter hun all kontakt med deg. 14
Inwe Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Jeg hadde også vært skeptisk til å legge deg til på facebook. Nå er jeg litt eldre enn henne da og smart nok til å kutte all kontakt med folk som driver med ulovligheter. 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Jeg(24) har nettopp begynt å henge med ei yngre jente(18). Jeg synes hun er verdens søteste og mest sjarmerende jente. Utrolig pen er hun også. Jeg falt for henne allerede etter første møtet vårt, og det sa jeg til henne. Hun sier at hun vil ta ting med ro, siden hun aldri har vært i forhold før og i utgangspunktet ikke er ute etter det, hun tror altså på skjebnen da. Men hun vet godt at jeg liker henne utrolig godt. Tingen er at hun aldri har lyst å bli venn med meg på facebook, unnskyldningen hennes er noe med at hun er redd noen finner ut om meg/oss fordi jeg driver med noe som er ulovlig, uten å gå dypere inn på det. Men jeg mener at det er ingen som trenger å vite noe, og vi er jo bare et klikk unna å bli venner på facebook? Jeg begynner å lure på om hun skjuler noe for meg. Har jeg rett til å lure? Anonymous poster hash: 4076a...49c Du er dårlig selskap for henne. Respekter at hun hverken vil bli sammen med deg eller ha deg som venn på facebook. Godt å se en oppegående ungdom. Anonymous poster hash: 2762e...446 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=757647 Er dette dama? Anonymous poster hash: 808ae...752
Gjest Herr Heftig Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Hun vil sikkert ikke at pappa skal finne ut at hun er sammen med en 24 år gammel mann da.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #9 Skrevet 14. juli 2013 ^Er ikke den aldersforskjellen relativt vanlig? Virker ikke som alle foreldre ville hevet et øyenbryn? Hun vil sikkert ikke ha dårlig rykte på seg og vil ikke kobles til dine ulovlige aktiviteter, og der forstår jeg henne godt. Anonymous poster hash: 93afc...e1d
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #10 Skrevet 14. juli 2013 ^Er ikke den aldersforskjellen relativt vanlig? Virker ikke som alle foreldre ville hevet et øyenbryn? Hun vil sikkert ikke ha dårlig rykte på seg og vil ikke kobles til dine ulovlige aktiviteter, og der forstår jeg henne godt. Anonymous poster hash: 93afc...e1d Jeg datet en som var 24 da jeg var 16, så tror ikke det er veldig uvanlig nei. Men i følge KG så er man barn frem til man er 20, og derfor vil da (i følge KG) være pedofil om man er over 20 og dater noen under 20 Anonymous poster hash: 808ae...752
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #11 Skrevet 14. juli 2013 Skjønner at hun ikke vil det, jeg. Jeg legger ikke til hvem som helst på facern. Ikke er dere kjærester engang? Anonymous poster hash: 64f42...eca
Lady Skrevet 15. juli 2013 #12 Skrevet 15. juli 2013 Siden du driver med noe ulovlig, kan det hende hun er kritisk til deg. La henne velge selv om hun vil ha deg på fb eller ikke, og respekter hennes tempo.
Gjest SweetSunshine Skrevet 15. juli 2013 #13 Skrevet 15. juli 2013 Hvis du NETTOPP har begynt å henge med henne, hvorfor haster det så grusomt med å ha henne på FB? Vær litt mann og la henne ta det i sitt tempo.
Tomaten Skrevet 15. juli 2013 #14 Skrevet 15. juli 2013 For hver gang du legger henne til, når hun har avvist deg... Så minsker sjansene dine for at hun noen gang godtar..
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #15 Skrevet 15. juli 2013 Whaaat? Vil hun ikke være venn med deg på facebook? Kjipern. Det er jo litt kjipt hvis en ikke skulle godta en venneforespørsel, men å reagere noe særlig på det i seg selv er nå noe forstyrrende da. Men vi har vel dem og. Og forøvrig, hva er hastverket da? Ro deg ned, mann. Dette er jo ikke noen hyggelig oppførsel vel. Anonymous poster hash: 2cf59...ff6 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #16 Skrevet 16. juli 2013 Skjønner ikke helt hvorfor fb er så viktig! Jeg syns fb har blitt litt for mye... Anonymous poster hash: 4c87c...e34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå