Gjest Anonym Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Har skrevet om meg og han tidligere. Vi hadde lenge et av/på forhold , men jeg klarte aldri å få tillit til han. Det er over, men har mottatt flere mailer fra han. Jeg trodde lenge han gikk bak ryggen min, og han inrømte det i en mail. Så skriver han at jeg er så sær ( tror bla fordi jeg venta med sex pga mangel på tillit..) at det gjør vondt i sjela. Han skriver videre om jeg tror han synes det er er så jævli moro å ligge med forskjellige damer hver helg. Dette er så sårende å lese..hvorfor skriver han det til meg? Jeg har ikke svart...
Testosteron Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Hvorfor ligger han med damer hver helg hvis det ikke er gøy? 5
Gjest Ts Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Hvorfor ligger han med damer hver helg hvis det ikke er gøy? Hvorfor skriver han det til meg?
Gjest Ts Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Det er sårende siden jeg fortsatt har veldig sterke følelser for han.
MLy92 Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Han er ikke noe å samle på, finn dagen ordentlig mann som respekterer og setter pris på deg 3
Gjest badeand1 Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Han er en dritt Ts. Blokker han på mailen. Han er bare ute etter å såre deg. 4
Athena27 Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Gjerne han mener å si (på en litt forskrudd måte) at det var deg han ville ha, men når du holdt igjen, så "måtte" han finne seg andre? I mine øyne kun idiotisk av denne mannen egentlig. Han fremstiller det nesten som at han ble straffet for at han måtte ligge med andre og at dette var så grusomt for han. Kanskje du bare ikke skal svare? Eventuelt svare om han skriver noe fornuftig? Slik det ser ut for meg er han bare ute etter å såre deg. Han virker bare bitter, og forsøker å skyve dette over på deg. Nei, finn deg noen bedre 1
Steinar40 Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Fyren er klin gærn. Så enkelt er det (dessverre).
Gjest anonym Skrevet 14. juli 2013 #9 Skrevet 14. juli 2013 Gjerne han mener å si (på en litt forskrudd måte) at det var deg han ville ha, men når du holdt igjen, så "måtte" han finne seg andre? I mine øyne kun idiotisk av denne mannen egentlig. Han fremstiller det nesten som at han ble straffet for at han måtte ligge med andre og at dette var så grusomt for han. Kanskje du bare ikke skal svare? Eventuelt svare om han skriver noe fornuftig? Slik det ser ut for meg er han bare ute etter å såre deg. Han virker bare bitter, og forsøker å skyve dette over på deg. Nei, finn deg noen bedre Takk for svar, tror du er inne på noe der. Har som sagt ikke svart, tenkte kanskje ikke svare. Hva skal jeg si liksom..? Tenkte evt bare være ærlig, si at han sårer meg. Han skriver at jeg er så sær at han får vondt i sjela, men hva tror han at jeg føler når han skriver dette... Tenker du at har følelser for meg, eller er han bare ute etter å såre?
Gjest Ts Skrevet 14. juli 2013 #10 Skrevet 14. juli 2013 Fyren er klin gærn. Så enkelt er det (dessverre). Jo, ser den..,men når man leser en annen tråd her om en mann som blir såra fordi hun ikke går til sengs med han etter to uker, og jeg ventet mye mye lenger, avviste han gang på gang ( pga mangel på tillit ), ja hadde aldri sex med han, kan det jo være at jeg har såret stolheten hans? Han skrev at det var et signal til den pripne , overlegne holdninga jeg har overfor menn... Uansett, syk måte å fremstille det på fra hans side. Som Athena skrev, som om han blir straffet til å gjøre dette.. Han sårer meg.
Steinar40 Skrevet 14. juli 2013 #11 Skrevet 14. juli 2013 Jo, ser den..,men når man leser en annen tråd her om en mann som blir såra fordi hun ikke går til sengs med han etter to uker, og jeg ventet mye mye lenger, avviste han gang på gang ( pga mangel på tillit ), ja hadde aldri sex med han, kan det jo være at jeg har såret stolheten hans? Han skrev at det var et signal til den pripne , overlegne holdninga jeg har overfor menn... Uansett, syk måte å fremstille det på fra hans side. Som Athena skrev, som om han blir straffet til å gjøre dette.. Han sårer meg. Hadde han vært interessert i deg så hadde han faktisk ikke ligget med andre jenter. Som sagt, denne fyren er gal (aka sinnssyk). Og det beste du kan gjøre for deg selv er bare å kutte all kontakt. 1
Gjest Ts Skrevet 14. juli 2013 #12 Skrevet 14. juli 2013 Hadde han vært interessert i deg så hadde han faktisk ikke ligget med andre jenter. Som sagt, denne fyren er gal (aka sinnssyk). Og det beste du kan gjøre for deg selv er bare å kutte all kontakt. Han gjorde ikke det når vi så hverandre. Mulig på slutten da han var så oppgitt over meg..Jeg har ikke sett han på lenge, var jeg som trakk meg tilbake. Siste gang han ringte meg ( over ei uke siden, svarte jeg ikke ) Så mailet han meg. Hvorfor gidder han å maile meg hvis han ikke bryr seg?
Steinar40 Skrevet 14. juli 2013 #13 Skrevet 14. juli 2013 Han gjorde ikke det når vi så hverandre. Mulig på slutten da han var så oppgitt over meg..Jeg har ikke sett han på lenge, var jeg som trakk meg tilbake. Siste gang han ringte meg ( over ei uke siden, svarte jeg ikke ) Så mailet han meg. Hvorfor gidder han å maile meg hvis han ikke bryr seg? Fordi han er sinnssyk. Og du kommer aldri til å kunne forklare slike folks oppførsel.
Athena27 Skrevet 14. juli 2013 #14 Skrevet 14. juli 2013 Jo, ser den..,men når man leser en annen tråd her om en mann som blir såra fordi hun ikke går til sengs med han etter to uker, og jeg ventet mye mye lenger, avviste han gang på gang ( pga mangel på tillit ), ja hadde aldri sex med han, kan det jo være at jeg har såret stolheten hans? Han skrev at det var et signal til den pripne , overlegne holdninga jeg har overfor menn... Uansett, syk måte å fremstille det på fra hans side. Som Athena skrev, som om han blir straffet til å gjøre dette.. Han sårer meg. Det lureste for deg er å bare blokkere denne personen helt fra livet ditt. Fra e-post, msn, evt. facebook og andre sosiale medier. Du hadde en dårlig magefølelse når det gjaldt denne mannen, og dette viste seg å være rett. I mine øyne har du IKKE gjort noe galt. Han har ikke rett til å ha sex med deg, det er noe som skjer når begge parter er klar for det !! Ikke la en slik person gå sånn innpå deg, han er ikke verdt det. Nå sitter han og synes synd på seg selv, er bitter og skal ta dette utover noen andre. Som jeg nevnte. Ikke bruk mer kalorier på denne personen, for jeg tror ikke han kommer til forandre seg. Dette du beskriver nå er bare smålig, og en voksen person bør holde seg for god til å si slike ting. Det finnes mange gutter der ute som du kan stole på og som har ærlige intensjoner. Bruk heller tiden på en av disse og nyt sommeren ;) 2
Steinar40 Skrevet 14. juli 2013 #15 Skrevet 14. juli 2013 Det lureste for deg er å bare blokkere denne personen helt fra livet ditt. Fra e-post, msn, evt. facebook og andre sosiale medier. Du hadde en dårlig magefølelse når det gjaldt denne mannen, og dette viste seg å være rett. I mine øyne har du IKKE gjort noe galt. Han har ikke rett til å ha sex med deg, det er noe som skjer når begge parter er klar for det !! Ikke la en slik person gå sånn innpå deg, han er ikke verdt det. Nå sitter han og synes synd på seg selv, er bitter og skal ta dette utover noen andre. Som jeg nevnte. Ikke bruk mer kalorier på denne personen, for jeg tror ikke han kommer til forandre seg. Dette du beskriver nå er bare smålig, og en voksen person bør holde seg for god til å si slike ting. Det finnes mange gutter der ute som du kan stole på og som har ærlige intensjoner. Bruk heller tiden på en av disse og nyt sommeren ;) Det mest sannsynlige er nok at han bruker alle simple triks i boka for å komme nedi buksa på TS. Og så fort det har skjedd så dumper han henne som en råtten fisk.
LillaFrosk Skrevet 14. juli 2013 #16 Skrevet 14. juli 2013 Ikke les mailene engang. Det er slike ting som gjør at man virkelig blir sikker på at det var det riktige valget å kutte ut mennesket. Eksen gikk inn for å såre meg han også, da jeg gjorde det slutt. Da på telefon. Det var dog på den "andre" telefonen min (jeg hadde to mobiler med to numre), så tilslutt så slo jeg av hele den telefonen, og har aldri slått den på igjen. Aner ikke hvor verken telefonen eller sim'et er nå.. 1
Athena27 Skrevet 14. juli 2013 #17 Skrevet 14. juli 2013 Jo, ser den..,men når man leser en annen tråd her om en mann som blir såra fordi hun ikke går til sengs med han etter to uker, og jeg ventet mye mye lenger, avviste han gang på gang ( pga mangel på tillit ), ja hadde aldri sex med han, kan det jo være at jeg har såret stolheten hans? Han skrev at det var et signal til den pripne , overlegne holdninga jeg har overfor menn... Uansett, syk måte å fremstille det på fra hans side. Som Athena skrev, som om han blir straffet til å gjøre dette.. Han sårer meg. For å være ærlig; jeg tror han opplever såret stolthet og er ute etter å såre deg (på en forskrudd måte å hevne seg). Han virker ikke god spør du meg ! Hadde han hatt ekte følelser for deg så hadde han vist deg respekt, og latt deg være i fred når du trakk deg tilbake. Derfor må du bare snu hodet helt motsatt vei og ikke ta noe av dette til deg ! Det er ikke verdt det. Min anbefaling: ikke svar. Da hiver du bare mer bensin på bålet. Da kommer han sikkert bare til å fortsette å skrive sårende ting til deg, for han ser at du gir han respons. Ignorer det som kommer; men ikke slett e-postene ! Å en ting til; jeg synes ikke du er sær ! Jeg gir meg heller ikke til personer jeg ikke stoler på. 1
Athena27 Skrevet 14. juli 2013 #18 Skrevet 14. juli 2013 Det mest sannsynlige er nok at han bruker alle simple triks i boka for å komme nedi buksa på TS. Og så fort det har skjedd så dumper han henne som en råtten fisk. Enig med deg her ! Uheldigvis finnes det mennesker som tenker slik ! 1
Gjest Ts Skrevet 14. juli 2013 #19 Skrevet 14. juli 2013 Det lureste for deg er å bare blokkere denne personen helt fra livet ditt. Fra e-post, msn, evt. facebook og andre sosiale medier. Du hadde en dårlig magefølelse når det gjaldt denne mannen, og dette viste seg å være rett. I mine øyne har du IKKE gjort noe galt. Han har ikke rett til å ha sex med deg, det er noe som skjer når begge parter er klar for det !! Ikke la en slik person gå sånn innpå deg, han er ikke verdt det. Nå sitter han og synes synd på seg selv, er bitter og skal ta dette utover noen andre. Som jeg nevnte. Ikke bruk mer kalorier på denne personen, for jeg tror ikke han kommer til forandre seg. Dette du beskriver nå er bare smålig, og en voksen person bør holde seg for god til å si slike ting. Det finnes mange gutter der ute som du kan stole på og som har ærlige intensjoner. Bruk heller tiden på en av disse og nyt sommeren ;) Jeg er enig med deg, og mener han absolutt ikke hadde rett til det, men vi hadde og en spesiell connection, det er det som gjør det så vanskelig. Men må vel bare prøve å gå videre uten han. pGa den brå avslutningen mellom oss, hadde det på en måte vært godt å svare han, si mine følelser rundt dette. Synes det er bra at han har mailet meg, selv om det han skrev såret meg. Men lettere å kommunisere via mail siden det ble så mye mistillt og krangling på slutten.. Steinar40 skriver han er sinnsyk. Han har sider som ikke jeg blir klok på ja, men samtidig er det andre sider i han som treffer meg så veldig...Huff, det skal ikke være enkelt :/
Gjest Ts Skrevet 14. juli 2013 #20 Skrevet 14. juli 2013 Det mest sannsynlige er nok at han bruker alle simple triks i boka for å komme nedi buksa på TS. Og så fort det har skjedd så dumper han henne som en råtten fisk. Men hadde han da orket å ta så mye kontakt som han har gjort, ringt, hatt lange samtaler med han, føler jeg møter han på det sjelelige plan..Har møtt familien hans... Men ja, han er vanskelig og klarte ikke stole på han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå