AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Ja, nei, jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. Slo opp med han for 2 uker siden fordi han behandla meg litt dårlig og jeg hadde ikke følelser for han lengre (blir sånn etterhvert når man blir såra mer enn man blir glad). Han har aldri hatt følelser for meg, og sa at følelsene bare var ønsketenking. De siste dagene har jeg tenkt litt på han og alt det fine vi hadde i forholdet, men jeg savner han heller ikke på en måte. Jeg savner å være i et forhold med nærhet og en mann jeg kan ligge inntil om natten og jeg savner selvsagt sexen. Så nå i sted sendte jeg han en melding og lurte på om han hadde funnet ett klesplagg som tilhører meg hjemme hos han, og da spurte han om jeg utelukket at jeg kom til å treffe han igjen. Spurte så hva han mente med det, og sa at det er jo en viss sannsynlighet for at jeg kommer til å treffe han igjen, siden vi har både felles venner og ikke bor så utrolig langt unna hverandre. Da svarte han at han gjerne ville treffe meg igjen "just for fun", og jeg svarte da at jeg må tenke litt på det, men jeg vet egentlig ikke hvor lurt det er jeg? Anonymous poster hash: b3a49...3a7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Følelser, det er ikke mulig å komme seg vekk fra de. En pulevenn er bare en pulevenn. En eks, noen man har hatt følelser til, som man ligger sammen med, som forteller en hvor fantastisk det er å være sammen, å holde om hverandre, hvor glad han er i en, nei, det er ikke like lett å holde følelsene i sjakk da. Anonymous poster hash: cf723...061
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Jeg tror ikke det er så lurt at du møter ham igjen.. Det er vel n grunn til at du slo opp? Anonymous poster hash: 1da34...b41 1
Hulderen Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Du slo opp fordi han behandlet deg dårlig. Hva får deg til å tro at han ikke vil behandle deg dårlig nå? Hold deg unna. 2
Gjest Gresshoppesang Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Altså. Å treffe noen "just for fun" er det samme som å BE om å bli såret. Spesielt når man vet man har følelser for denne personen. 1
Lilliani Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Ikke gjør det, ts. Det fører absolutt ingenting godt ved seg å ligge med eksen. Tro meg! 1
SmartA Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Eeeeeeh... Hallo? Han behandla deg dårlig, innrømmer faktisk at han adri har følt noe for deg, men ønsker at du stiller opp for litt uforpliktende sex, sånn for moro skyld? Ikke meningen å være frekk, men hvorfor gidder du i det hele tatt å vurdere det????? Selvrespekt, jente!!! Alvorlig talt: Dette bør du holde deg for god til, ut ifra det du selv har skrevet om relasjonen deres. Tenk på hva som er bra for DEG, uavhengig av ham. Jeg ville ha gått for en hyggelig og høflig tone når dere møtes, men ikke noe mer. Han har hatt sine sjanser hos deg, og det funket ikke. Ferdig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå