Adhara Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Er det noen som har prøvd sminke/hudpleie/neglelakker fra dette merket? Hva kan dere anbefale? De har SÅ mange produkter at jeg føler meg litt lost
Gjest Tigress Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Eg har litt sminke frå Etude House, ein BB-krem (heiter Magic, trur eg), og eit par eyelinerar. BB-kremen er ein go-to kvar gong eg berre treng litt utjamning, og er vel i ferd med å bli skifta ut med ein CC-krem som har same effekt. Eg har faktisk også ein CC-krem frå Etude House, men den har eg lånt ut. Den var heilt OK, eg hadde han i "glow" no til sumarsbruk, men eg har lånt han ut til ein tenåring som kan hende ber skimmer noko betre enn eg. Eg har eit par flytande eyelinarar i den Etoinette-serien, dei kom i pakke på to, med ein svart og ein kvit. Eg likar den svarte greitt nok, den kvite er til slik "tåre-makeup" som asiatar likar så godt, så den har eg ikkje brukt så mykje. Eg har også to gel-linarar, og dei er ganske bra. Eg synest dei kan vere vanskelege å leggje over BB-krem eller primar, men det synest eg alle flytande eyelinarar er. Elles: sjekk ut bloggen Musings of A Muse, ho skriv mykje om asiatisk sminke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå