Gå til innhold

Hva er jeg??????  

1. 1. Hva er jeg??????

• dum!
      0
    • helt på tryne!
      0
    • nerd!
      1
    • svak psykisk!
      1
    • bare litt unormal!?
      1

Anbefalte innlegg

Gjest MørkeTider eller.no
Skrevet

hei på degdere!!!

Nå vet jeg jo at dette forumet egentlig er for kvinner og deres problemer, men nå har d seg slik at jeg så desperat etter noen gode råd at jeg velger å prøve meg her allikevel!

OK.. her kommer min status raport: Jeg er en guttmann på 24 år ,kalle d hva man kalle vill. Jeg har kommet til et tidspunkt i livet der jeg har innsett at alt jeg tidliger har ønsket og drømt om bare har vært tull og værdt nullnix. Har alldrig vært i nærheten av å vare forelsket i noen bortsett fra denne damen som har fått meg til å innse at ingen/ting kan komme i nærheten av å bety så mye for meg, værken gull eller grønne skoger! Kommer alldrig til å bli like glad i noen igjenn. Ønsker meg ingen ting annet en en ny sjangs , men hadde jeg fått den så hadde jeg ikke tatt den. Selvmotsigende til 1000! Har snart ligget hjemme å grått i 6 månder, klarer ikke slutte. klarer heller ikke slutte tenke på hun. Selv om jeg har lyst på denne personen over alt på jord , så har jeg bare ikke fortjent hun! Jeg vet hun fortsatt har litt føleser for meg å, men er usikker på hvem jeg skal tenke mest på hun eller meg???

Det er vel sikker mange av dere som får dere en god latter når dere har lest dette innleget, men stol på meg d er værken lett eller morro når man er der selv!!!

Da kommer egentlig d store spørsmålet: hva er GALT med meg, er jeg dum ,helt på trynet , eller har jeg rett og slett bare STORE psykiske probs?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da kommer egentlig d store spørsmålet: hva er GALT med meg, er jeg dum ,helt på trynet , eller har jeg rett og slett bare STORE psykiske probs?????  

Ingen av delene, du har kjærlighetssorg. Det er kjempe vondt, men den går over. Hvor lang tid det tar kommer ofte ann på hvor mye "næring" man gir den. Jo mer selvmedlidenhet man unner seg, jo lengere tid tar det. Prøv å tenk på noe annet, kos deg med venner, og få fokus bort fra henne.

Lykke til!

Skrevet

Synes ikke noen av alternativene passet jeg.. :-?

Kjærlighetssorg er noe alle kan få, og man er da ikke nerd av den grunn.

Eneste trøsten jeg kan gi deg, er at det faktisk går over.

Selv om det kanskje ikke virker sånn nå.

Skrevet

Jeg forsto innlegget ditt slik: Du er forelsket, hun er forelsket, men du vil ikke "go fore it"? Fordi? Jeg skjønte ikke dette helt jeg visst :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...