Bestemor Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Bruker Depend gel lakk, den du herder under UV lampe. Kjempefornøyd med den. Lakken holder seg fin i over 3 uker. Men, bare så vanskelig å fjerne. Lurer på om jeg bruker for lite remover eller har for lite tålmodighet :-D Noen som har tips til hvordan den fjernes effektivt?
Chocoholic Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Bruk en neglelakkfjerner med aceton, og ta dette på en bomullspad. Plasser bomullspadsen på neglene (én hver negl) og klem over med aluminiumsfolie eller noe slik at padsen holdes hardt mot neglen. Dette løser opp geleen. Etter 10 minutter så vil lakken ha løsnet. Funker for meg ihvertfall
Bestemor Skrevet 13. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2013 Jeg brukte ikke bomullspads under folien da jeg skulle fjerne. Så det kan nok være lurt med pads ja :-) Tusen takk for svar. Fjerningen går muligens lettere neste gang ;-)
Wonders Skrevet 15. juli 2013 #4 Skrevet 15. juli 2013 les mere om UV-lakk her; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=745639
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå