Gå til innhold

Strikke julegaver. Om jeg noen gang blir ferdig :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få mer ferdig strikkeprosjekter, etter bare noen minutter blir jeg rastløs. Har så lyst til å strikke mange julegaver nå, strikke kluter og sokker, men det tar dagevis fordi jeg gir opp etter få minutter. Er litt utålmodig og rastløs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er derfor jeg kjøper mine gaver..

Skrevet

Hvis du er stø på det å strikke: se en god film mens du gjør det.

Hvis du må følge med på strikketøyet: hør lydbøker på rekke og rad, så blir du ferdig med alt du vil. ;)

• Liker 2
Skrevet

Hvis du er stø på det å strikke: se en god film mens du gjør det.Hvis du må følge med på strikketøyet: hør lydbøker på rekke og rad, så blir du ferdig med alt du vil. ;)

Lydbok er god ide! :)

Gjest HappyWaffle
Skrevet

hjelper å ha lyder i bakgrunnen :)

Skrevet

Jeg strikker hele tiden, jeg. Når jeg ser på tv, er med venner, på toget etc. Jeg har strikket så mye at jeg ikke trenger å se på strikketøyet, så får ferdig 3 kluter på en kveld om jeg ser litt tv :)

• Liker 4
Skrevet

Lag lister med alt du vil lage, og kryss av etterhvert som du blir ferdig? :) Da blir det kanskje mer motiverende:) Ha fremme spennende garn i fine farger som skal bli neste prosjekt?

Jeg har litt samme problem, men hos meg er det slik at jeg har sååå mye fint jeg har lyst å strikke til meg selv at julegavene kommer i bakgrunnen :fnise:

Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg lager en liste med ting som skal lages, også strikker jeg mens jeg ser på TV om kvelden :)

• Liker 1
Skrevet

Har du noen strikkeglade venninner, så inviter dem!

Da kan dere kanskje sitte ute i sola og kose dere med vin og skravling mens dere strikker.

Skrevet

Lydbok var en god idé, radio gjør jo også samme nytten! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...