Gjest Kv84 Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Hvordan få mer ferdig strikkeprosjekter, etter bare noen minutter blir jeg rastløs. Har så lyst til å strikke mange julegaver nå, strikke kluter og sokker, men det tar dagevis fordi jeg gir opp etter få minutter. Er litt utålmodig og rastløs.
Hoppetaujenta Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Hvis du er stø på det å strikke: se en god film mens du gjør det.Hvis du må følge med på strikketøyet: hør lydbøker på rekke og rad, så blir du ferdig med alt du vil. 2
Gjest Kv84 Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Hvis du er stø på det å strikke: se en god film mens du gjør det.Hvis du må følge med på strikketøyet: hør lydbøker på rekke og rad, så blir du ferdig med alt du vil. Lydbok er god ide!
Bex Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Jeg strikker hele tiden, jeg. Når jeg ser på tv, er med venner, på toget etc. Jeg har strikket så mye at jeg ikke trenger å se på strikketøyet, så får ferdig 3 kluter på en kveld om jeg ser litt tv 4
Badeand Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Lag lister med alt du vil lage, og kryss av etterhvert som du blir ferdig? Da blir det kanskje mer motiverende:) Ha fremme spennende garn i fine farger som skal bli neste prosjekt? Jeg har litt samme problem, men hos meg er det slik at jeg har sååå mye fint jeg har lyst å strikke til meg selv at julegavene kommer i bakgrunnen
Gjest pysepusen Skrevet 15. juli 2013 #8 Skrevet 15. juli 2013 Jeg lager en liste med ting som skal lages, også strikker jeg mens jeg ser på TV om kvelden 1
Solbærsaft Skrevet 19. juli 2013 #9 Skrevet 19. juli 2013 Har du noen strikkeglade venninner, så inviter dem! Da kan dere kanskje sitte ute i sola og kose dere med vin og skravling mens dere strikker.
Lemming Skrevet 21. juli 2013 #10 Skrevet 21. juli 2013 Lydbok var en god idé, radio gjør jo også samme nytten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå