AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Jeg er 27 år gammel, og ser litt dystert på årene fremover. Jeg og mine single venner (av og til de i forhold også) drar på byen nesten hver helg, drikker oss drita, danser, raver rundt, roter med gutter. Har faktisk ikke forandret oss stort siden vi var i begynnelsen av 20-årene hehe. Det er jo så gøy!! Hvertfall når man er singel. Men dette kan da ikke pågå i så mange år til? Må sies at vi alle ser veldig unge ut, de fleste tipper vi er ca 22-23 Er det sånn at når vi bikker 30 år så må vi roe ned? Jeg vil ikke bli eldre! Regner med at ting kanskje roer seg når vi får kjæreste, men enn så lenge er vi single. Anonymous poster hash: ddca2...f89 2
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Det er forskjellig fra person til person. Noen slutter når de er 18 noe slutter aldri. Det er ikke noe fasist svar på det spørsmålet. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Ja om et par-tre år må du nok belage deg på å bli hjemme med strikketøyet og Skavlan. Anonymous poster hash: 3c270...07b 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Selv er jeg 32 og syntes det var gøy å gå ut til jeg ble ca 28-29, var masse ute i perioden fra 25-29, så plutselig en dag mistet jeg helt interessen for både byen og drikking. Om det er alderen eller at jeg føler bare "been there, done that", jeg vet hva det går i og føler ikke lenger at jeg går glipp av noe. Plutselig føltes det å gå ut og drikke, prate med uinteressante mennesker, og å ødelegge dagen etter med fyllesyke, helt uinteressant Anonymous poster hash: 4dad4...230
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Noe av det beste du kan gjøre, er kansje å spørre venninne dine hva de syntes om det. Og om dere burde finne dere noen andre interesser eller felles aktiviteter. Broren min var i en tilsvarende gjeng, men til slutt så ble enkelte leie og sluttet å gå ut. Så de samlet alle, snakket om det, begynte å spille squash og ta gode lange sykkelturer sammen i stedet. Feks Oslo / Trondheim. Kjempegjeng Anonymous poster hash: c7304...4ef
Gjest Inggolf Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 (endret) Jeg ser ingen grunn til å slutte å gå på byen etter å ha fylt ett visst antall år (om man fortsatt liker å gå på byen), men jeg synes man burde tenke over hvilken "måte" man går ut på når man blir voksen i forhold til ungdomstida, og den måten du TS drar ut på (fremdeles) synes jeg rett og slett er litt pinlig, spesielt etter å ha blitt 20-21 år.. Endret 13. juli 2013 av NozMonster 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Det er litt som å spørre, "i hvilken alder gifter man seg", "i hvilken alder kjøper man hus", "i hvilken alder får man barn". Man gjør det som følles riktig der og da. Liker du å dra på byen så gjør det. Jeg synes det er ille at du bekymrer deg for hva andre tenker og mener om det. Gjør det du liker og kos deg sammen med venninnene dine! Gode venninner er gull verdt! Anonymous poster hash: cfdf5...edf 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Dette bestemmer man selv. Jeg begynte aldri å gå på byen, det du beskriver høres ut som så langt fra det jeg synes er gøy som det er mulig å komme. Anonymous poster hash: 91ba6...59d 1
Gjest Reza08 Skrevet 13. juli 2013 #9 Skrevet 13. juli 2013 Er individuelt. Helt forskjellig fra person til person. Noen synes en form for festing er gøy, andre liker å gå ut for å ta en øl og prate med andre mennesker. Andre holder seg mest hjemme eller driver med andre ting. Finnes ikke noen fasitsvar på dette. Enkelte slutter når de er unge, andre holder på til de er langt oppi 50-årene.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #10 Skrevet 13. juli 2013 Det er forskjellig fra person til person. Noen slutter når de er 18 noe slutter aldri. Det er ikke noe fasist svar på det spørsmålet. Slutter når man blir atten? Hehe, har man gått på byen siden man var fjorten da? Anonymous poster hash: baea2...975 2
Gjest abcdefgh Skrevet 13. juli 2013 #11 Skrevet 13. juli 2013 Er like gammel og har kjørt samme stilen selv siden jeg var 18. Man finner vel roen etterhvert... Første inne helg på mange mnd'er her. Krise!
waco Skrevet 13. juli 2013 #12 Skrevet 13. juli 2013 Jeg er 27 år gammel, og ser litt dystert på årene fremover. Jeg og mine single venner (av og til de i forhold også) drar på byen nesten hver helg, drikker oss drita, danser, raver rundt, roter med gutter. Har faktisk ikke forandret oss stort siden vi var i begynnelsen av 20-årene hehe. Det er jo så gøy!! Hvertfall når man er singel. Men dette kan da ikke pågå i så mange år til? Må sies at vi alle ser veldig unge ut, de fleste tipper vi er ca 22-23 Er det sånn at når vi bikker 30 år så må vi roe ned? Jeg vil ikke bli eldre! Regner med at ting kanskje roer seg når vi får kjæreste, men enn så lenge er vi single.Anonymous poster hash: ddca2...f89 Man kan si det at blant mennesker som liker å feste i 27 årsalderen så er det en god del av dem som kommer til å være glad i festing i 37 årsalderen, dersom de ikke har fått den reinspikka forakt mot festing.
Gjest Anastasia Skrevet 14. juli 2013 #13 Skrevet 14. juli 2013 Jeg tror at for de aller fleste så handler det om at man begynner å gå ut på byen på en annen måte når man blir eldre. Jeg er selv 31 år, og er ikke så mye ute og danser lenger som jeg var før. Havner stort sett på en pub. Kan ta meg noen drinks jeg, men den fjortisfylla er jeg nok ferdig med. Liker også å gå ut og spise og drikke vin f.eks. Så du må nok bare finne ut hva som funker for deg ts, jeg skal ikke kritisere deg men tror nok du blir lei om ikke så lenge, hvis det er sånn at du er på fylla hver eneste helg 1
Steinar40 Skrevet 14. juli 2013 #14 Skrevet 14. juli 2013 Etter som årene går så gidder (orker) man rett og slett ikke lenger. Dyrt er det også. På den annen side så er det alltid noen oppi åra som fortsatt reker rundt på byen, så alle er forskjellige.
Inwe Skrevet 14. juli 2013 #15 Skrevet 14. juli 2013 Jeg ser ingen grunn til å slutte å gå på byen etter å ha fylt ett visst antall år (om man fortsatt liker å gå på byen), men jeg synes man burde tenke over hvilken "måte" man går ut på når man blir voksen i forhold til ungdomstida, og den måten du TS drar ut på (fremdeles) synes jeg rett og slett er litt pinlig, spesielt etter å ha blitt 20-21 år.. Hvorfor er det pinlig? Og det er jo først når man har blitt 20 (iallefall for oss som ikke turte snike oss inn på utesteder) det å gå ut faktisk ble gøy. Jeg er 25 og roter gjerne på byen, det er jo bare gøy! Nå er ikke jeg ute hver helg pga jobb og venninner med andre planer, men er ute så ofte det er mulig. 4
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 14. juli 2013 #16 Skrevet 14. juli 2013 Slutter når man blir atten? Hehe, har man gått på byen siden man var fjorten da? Anonymous poster hash: baea2...975 Om du tenker deg om så forstår du sikkert hva jeg mente 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #17 Skrevet 14. juli 2013 Høres ut som min gjeng dette. Vi er ute hver helg og koser oss. Er i samme alder, men mange tar oss for å være yngre. For min del så raver jeg på byen så lenge jeg orker. Ser ikke for meg at jeg komme til å sitte hjemme på lørdagskveldene. For meg som er singel, er det greit å komme seg ut å snakke med folk. Jeg er som regel ikke på sjekker'n, men havner ofte i snakk med nye folk for det om Anonymous poster hash: 24024...022
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. juli 2013 #18 Skrevet 14. juli 2013 De aller fleste blir aldri ferdig med det, men de velger spisesteder, puber eller andre rolige steder. Og flatfylla blir ikke like morsomt for alle.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #19 Skrevet 14. juli 2013 Men trenger jo ikke nødvendigvis å slutte å gå på byn når man blir eldre. Men man går vel gjerne til andre steder enn man gjorde når man var 18 enn når man er 35. Jeg er selv 26, og var på et 18 års sted i går med en gjeng som er litt yngre, og mannen min på 32, og det tok ikke så lang tid før jeg begynte å føle meg litt gammel for å være der. Det var jo så klart folk eldre der enn oss, men når majoriteten av folkene var 18 (og antageligvis yngre) til 22, ravende dritings, skulle "danse" og snakke paradise hotel, følte jeg det var greit å komme oss avgårde til et utested med litt mer godt og blandet. Det ser litt rart ut med 40 åringer som tror de er 18 (og oppfører seg deretter) som henger med folk som kunne vært barna deres spør du meg.Anonymous poster hash: 60a7d...23d 1
Cata Skrevet 14. juli 2013 #20 Skrevet 14. juli 2013 Man slutter vel når man selv eller kompisene synes det blir kjedelig, eller stifter familie så man ikke får anledning til å gå ut så ofte. Selv har jeg aldri likt å gå på byen, så jeg begynte aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå