Gå til innhold

Dere som er over 40 år og single:

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere datet noen fra nettdating noen gang? Hvordan var det?

Andre tips til hvordan møte en hyggelig mann når man er skilt og savner en kjæreste?

Anonymous poster hash: ca610...e7e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dere datet noen fra nettdating noen gang? Hvordan var det? Andre tips til hvordan møte en hyggelig mann når man er skilt og savner en kjæreste? Anonymous poster hash: ca610...e7e

Ta MC-lappen og kom deg inn i et MC-miljø, gjerne HOG (Harley Owners Group). Disse miljøene er gjerne mnnsdominerte, og samtidig veldig hyggelige og inkluderende. Her kan du få deg en partner og en fin hobby.

Anonymous poster hash: 16802...64a

AnonymBruker
Skrevet

Ta MC-lappen og kom deg inn i et MC-miljø, gjerne HOG (Harley Owners Group). Disse miljøene er gjerne mnnsdominerte, og samtidig veldig hyggelige og inkluderende. Her kan du få deg en partner og en fin hobby.

Så dette fungerer? Jeg har alltid hatt lyst til å ta mc-lappen og har endelig økonomi til det. Og noen venner og en mann på kjøpet hadde jo vært et pluss, men har vært litt usikker på hvor inkluderende slike miljøer er. (Er ikke ts)

Anonymous poster hash: eeaa4...86e

AnonymBruker
Skrevet

Så dette fungerer? Jeg har alltid hatt lyst til å ta mc-lappen og har endelig økonomi til det. Og noen venner og en mann på kjøpet hadde jo vært et pluss, men har vært litt usikker på hvor inkluderende slike miljøer er. (Er ikke ts) Anonymous poster hash: eeaa4...86e

Holder du deg unna 1%-klubbene (Bandidos, Hells Angels, Outlaws) så er MC-miljø veldig inkluderende. Man kommer alltid i snakk med andre som kjører MC. Selv er jeg kvinne, og har fått mange venner i flere MC-miljø.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mc-miljø er vel omtrent det siste stedet jeg hadde lett etter et kjæreste - men alle er forskjellige.

Min erfaring fra nettdating er at det er utrolig mange hyggelige vanlige menn der ute, som leter etter noe seriøst. I disse dater er det helt vanlige mennesker som opererer på nettdatingsider, det er ingenting sært med det. Finn noen du synes det er hyggelig å skrive med, så tar dere en kaffe på dagtid en gang. Enkelt.

Anonymous poster hash: d923d...733
Skrevet

Har truffet noen via nettdate ja, det fungerer jo egentlig greit. Man avtaler gjerne et treff gjerne på en kafe og blir bedre kjent. Flere 40+ der ute som søker og de fleste man treffer vil gjerne vite mer om den personen man har søkt kontakt med. Gjennom møtet danner man seg jo et godt bilde av vedkommende og om det er en kjemi der. Nettdate er en grei måte å komme i kontakt med de som nettopp søker det samme. Ellers kan det vel være andre arenaer man kan treffe sin utvalgte, men oftest skjer det i sosial omgangskrets, i jobbsammnheng m.m eller f.eks gjennom hobby og interesse man dyrker.

Skrevet

Aldri møtt noen via nettdating og har forsåvidt aldri nettdatet heller. Kom så langt som til innmeldingssiden på match.com en gang og dermed feiget jeg ut :ler:

Skrevet

Har aldri turt jeg heller. Det som virker skummelt, er det å opprette profil. Men kjenner mange som "driver" med det. Noen som har vært litt skeptisk, men trådt over terskelen?

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg har prøvd. Det er mange hyggelige menn der ute.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært på datingside, men traff mannen min igjennom Blink :) var ikke i 40 årene, men tidlig i 30 årene :) Vi begynne å prate sammen og fant ut vi skulle møtes. Ble full klaff det

Anonymous poster hash: c8dca...6bb
AnonymBruker
Skrevet

Har dere datet noen fra nettdating noen gang? Hvordan var det?

Andre tips til hvordan møte en hyggelig mann når man er skilt og savner en kjæreste?

Anonymous poster hash: ca610...e7e

Er du kvinne i 40-årene og skal prøve nettdating bør du ihvertfall være tydelig på at du ikke vil ha (flere) barn for å få særlig respons.

Jeg var 39 da jeg prøvde nettdating sist og var åpen om at jeg ikke hadde lukket døren helt for barn. Regner med at det var det som ga utslag i dårlig respons, det var få som tok kontakt med meg og ikke mange som svarte meg av de jeg kontaktet. Møtte en mann i løpet av tiden jeg holdt på men traff han mer for erfaringen enn at jeg trodde han var noe for meg. Det var en grei date men ikke noe mer. Jeg kuttet ut nettdating etter et par måneder, får mer positiv respons fra menn i dagliglivet enn på nett.

Men det er jo bare å gi det en sjanse, hører jo om de som lykkes med det også.

Ellers har jeg mer tro på å møte noen gjennom jobb og aktiviteter selv om jeg vet det er vanskelig når alle rundt er så etablert!

Anonymous poster hash: 67f3d...7e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...