Voyage Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Jeg er ute etter en personlig trener som kan sette opp et program for meg som passer min hverdag og aktivitetsnivå. Jeg har et ønske om hvordan jeg har lyst å se ut, men for å komme dit ønsker jeg personlig trener. Har lyst at han/hun kan sette opp matplan og treningsprogram, med hensyn til at jeg er alenemor og har liten mulighet til å komme meg på treningssenter. Noen som vet om noen VIRKELIG gode? Som KAN dette?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Er ikke så veldig hokus pokus, og om man gidder å sette seg inn i det mest grunnleggende hva kosthold (det er dette som er det klart viktigste) og trening angår, kan man fint få en flott kropp uten å bruke massevis av penger. Spis sunt, gå turer og tren styrke. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: 030c4...42c
Gjest *kokos* Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Å trene styrke er jo ikke bare-bare. Det er viktignå ha riktig teknikk, og uten utstyr er det vanskelig å vite hva em skal trene. Eller har du noen lure øvelser/videoer på lager?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Du trenger ikke personlig trener. Et sunt kosthold klarer du å sette sammen selv, ved å kjøpe noen bøker eller lese på nett. Cluet er lite karbohydrater og mer fett, særlig når du skal ned i vekt. På lavkarbo.no finner du tips helt gratis. Meld deg inn på et treningssenter med barnepass og gratis treningsveiledning. Da får du hjelp til teknikk og kan komme deg på trening uten barnevakt. Styrketrening tre ganger i uka er en fin start. Anonymous poster hash: ccd2b...95d 1
Redbull Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Julierafoss.com har laga til meg. Veldig fornøyd
StellinaX Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Man får ikke den rumpa der uten skikkelig styrketrening, anonym kl 9.14;) Ts: hvor bor du? Jeg er alenemor og jobber som pt, for å få trent nok så planlegger jeg ukene og dagene og benytter meg periodevis mye av kids' en på senteret mitt eller andre søstersentre. Jeg har trent mye styrke siste året og har hatt fokus på bakenden, løfte, forme..ingen problem, men man må vite hva man skal gjøre samt gjennomføre øvelsene ofte nok og med tung nok belastning. Jeg tror en pt kan være helt riktig for deg i begynnelsen! Vil anbefale deg å finne et senter med gode barnevakt-ordninger, og så velge en pt du tror du vil kunne like å jobbe med, følg litt med på dem når de er på gulvet med kunder og les bakgrunnsprofilen deres så du er garantert at din pt er god på det du ønsker. Trenger du pt i Oslo-området så kan jeg muligens anbefale noen for deg, bare pm meg i så fall:) 1
StellinaX Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Til kl 9.14: ser du anbefaler styrketrening, så beklager kommentaren. Men en 30 min veilwdningstime er ikke nok for de fleste for å klare å mestre øvelser som knebøy, ulike typer utfall, markløft osv., og mange trenger også hjelp en periode for å klare å kjøre tungt nok og pushe seg selv til gode resultater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå