AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 ??????? Anonymous poster hash: cd022...dc2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Og bryllup skrives med en p, ikke to! Pleier ikke henge meg opp i sånt, men etter x antall tråder fra samme AB med "bryllupp" begynner det å irritere meg noe grenseløst.Anonymous poster hash: cd022...dc2 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Og bryllup skrives med en p, ikke to! Pleier ikke henge meg opp i sånt, men etter x antall tråder fra samme AB med "bryllupp" begynner det å irritere meg noe grenseløst.Anonymous poster hash: cd022...dc2 bryllupp Anonymous poster hash: b75d2...a16 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 bryllupp Anonymous poster hash: b75d2...a16 jeg står forresten bak en AB-tråd med BRYLLUPP, men det er mange flere AB brukere her som ikke er så nøye på rettskriving på et diskusjonsforum ser jeg. til vanlig er man selvsagt nøye på det, men ikke inne her nei.... haha Anonymous poster hash: b75d2...a16
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #9 Skrevet 13. juli 2013 Jeg er i et bryllup akkurat nå (!), og det sier vel sitt.... Kjedelig og langstrakt bryllup, arrogant og dominerende brud, bildetaking heeele tida og ikke engang gratis brus til kaffen. Ikke det beste bryllupet jeg har vært i! Jeg liker bryllup uten ekstremt mye dødtid, en hyggelig brud og en feiring som i hvert fall inkluderer gratis alkoholfri drikke!Anonymous poster hash: 06cd9...cef 8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #10 Skrevet 13. juli 2013 hvordan oppfører en uhyggelig brud seg egentlig? bare lurer...skjønner ikke helt at folk ikke evner å ta vare på gjestene sine Anonymous poster hash: b75d2...a16 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #11 Skrevet 14. juli 2013 Sikkert bare meeeeget selvfokusert brud tenker jeg *Jeg liker det best når det er lite alkohol (har noen overdrikkere i familien så jeg er ikke komfortabel rundt mennesker som er overstadig beruset) *Liker taler, og så lenge de er gode gjør det ikke noe om de drøyer litt *Liker selskapsleker og sprell, men ikke HELE tiden, og ikke de som flauser ut folk. *det må vere rikelig mat, drikke og dessert (liker ikke sånne fancy fjerter på tallerkenen, som 5 % av gjestene faktisk vet hva ER og ingen blir mette av ) Det jeg har likt minst i bryllup er det der bruden hadde valgt en barndomsvenninne som forlover, hun var ei jordnær jente, stilte i bunad. Bruden snakket ikke med henne hele dagen, hadde 4 viktige rikingjenter fra "beste vestkant" som hun hang rundt hele dagen. Fikk utover kvelden høre at dette var helt ferske venninner, og at bruden hadde invitert dem for å smiske seg oppover.... (Jeg kjente ikke bruden, exen min var venn av brudgommen) Var skikkelig usmakelig, og jeg satt hele kvelden og syntes synd på den stakkars forloveren som var alene hele tiden. (Jeg var så innmari ung på den tiden, og turte ikke bevege meg fra x'n min sin side da jeg ikke kjente noen i dag hadde jeg nok gått å satt meg med henne) Anonymous poster hash: eb94b...032 3
Amens Skrevet 14. juli 2013 #12 Skrevet 14. juli 2013 God mat, få taler og ingen sanger. Var i 80-års lag igår og da ble de gode samtalene hele tiden avbrutt av taler, sanger og andre "morsomme" innslag. 3
Tomaten Skrevet 14. juli 2013 #13 Skrevet 14. juli 2013 Hater sanger. Det gjelder om det er bryllup, dåp, konfirmasjon eller jubileumer.. 6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #14 Skrevet 14. juli 2013 Det beste med et bryllup er å dra hjem.Anonymous poster hash: 6de16...930 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #15 Skrevet 14. juli 2013 At gjestene blir behandlet som gjester og ikke statister. Jeg vil gjerne at det legges opp til at jeg også får en hyggelig dag, takk. God mat og fri bar. Er det et lite lokale med mye folk: ikke buffet Hyggelige lokaler hvor det både går an å danse, men også at det finnes plasser hvor man kan sitte og prate utover kvelden uten at de er helt oppi dansegulvet og høyttalerne. Det må gjerne være pyntet og litt formelt, så lenge stemningen er avslappet Sitte til bords med noen jeg kjennerAnonymous poster hash: 33ff6...a28 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #16 Skrevet 14. juli 2013 Alkoholfritt, ikke splitting av par, buffet så man kan velge mat man liker. Ingen selskapsleker. Anonymous poster hash: d02cc...731 1
SoftKitty Skrevet 14. juli 2013 #17 Skrevet 14. juli 2013 Nok mat og ikke for lange taler Er det litt usentralt er felles buss hjem til sentrum supert. Litt utvalg i alkohol er også fint, ikke bare en type øl og en type vin.. 1
Frøken Smilla Skrevet 14. juli 2013 #18 Skrevet 14. juli 2013 Jeg får lett krupp hvis det blir for mange og lange (og interne) taler og/eller en drøss med sanger på haltende rim og melodi. Taler eller sanger med hele livshistorien til brudeparet bør unngås -alt frem til konfirmasjonsalder tas i sangene og talene i nettopp konfirmasjonen! I tillegg er jeg (i alle settinger) fullstendig allergisk mot (kleine) selskapsleker som det kreves at alle skal være med på. Jeg synes også at tradisjonen med å splitte par er tullete. Det er ikke slik at jeg trenger å sitte klint oppi mannen til en hver tid, men å ha i alle fall én man kjenner i sånn høvelig nærhet (snakkeavstand) er hyggelig. Man splitter jo ikke brudeparet, liksom ... Videre synes jeg at er det viktig at det er nok mat, og at brudeparet har tatt hensyn til at tante Olga ikke tåler skalldyr, fetter Petter er laktoseintollerant eller at svigerinnen er gravid, slik at disse får mat som de kan spise, som for øvrig ikke trenger å være samme maten de andre spiser en gang. Jeg var nylig i et bryllup, og siden jeg er gravid visste bruden at jeg ikke skulle spise de ostene som var dandert til forretten. I stedet for at jeg bare spiste brød og drakk farris da, var det ordnet egen forrett til meg, som kjøkkenet var informert om, slik at jeg til og med slapp å gjøre det selv! Det trakk opp dagen veldig for min del. Jeg er ikke så opptatt av gratis drikke, hverken med eller uten alkohol. Men at alle koser seg, og at brudeparet gjør sitt for at alle skal kose seg, synes jeg er viktig. Det betyr at selv om kameratgjengen til brudgommen er der, så er det ikke _bare_ dem han prater med denne kvelden. God musikk, men mulighet for å prate sammen i lokalet allikevel utover kvelden, mener jeg at gjør underverker for en god fest videre. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #19 Skrevet 14. juli 2013 Drikke så mye gratis alkohol at det blir mulig å holde ut. Anonymous poster hash: 21b58...450 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #20 Skrevet 14. juli 2013 jeg liker å sitte sammen med folk jeg kjenner. bryr meg ikke om alkohol. kan gjerne være alkoholfritt siden jeg ikke drikker likevel. men mat jeg tåler er greit da. siden jeg er allergisk.... drar nok ganske tidlig om jeg måtte sitte å spise en tomat til middag liksom fordi det er det eneste jeg tåler på tallerken. Anonymous poster hash: e46e1...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå