AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Jeg har ei tulle på 9 mnd som fra dag 1 har hatt et godt sovehjerte. Men i det siste så har det forandret seg fullstendig. Hun ammes (jaaada...) i søvn, og blir lagt i egen seng. Før har hun da sovet godt fra ca kl 19 til rundt 23, fått mat også sovet til 06. Men den siste tiden har hun begynt å våkne hver time. Hvis ikke jeg tar henne opp og legger henne på armen min så kan hun godt være våken i to-tre timer, men på armen så sovner hun igjen på fem minutter. I tillegg så har hun begynt å våkne rundt to på natta og være våken til fem-seks. Virker som om hun ikke klarer å sovne skikkelig, om dere skjønner? Hun er ikke sutrete, eller ukomfortabel på noen måte. Dagsoving er like ille. Noen forslag til hva som kan være greia? Har lest at hvis de sover for lite på dagen så sover de dårlig på kvelden, men hun nekter jo fullstendig å sove mer enn en time på formiddagen og en halvtime midt på dagen :-/ What to do??Anonymous poster hash: f46f0...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå