AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Jeg har det utrolig kjipt for tiden, og veldig kjipt akkurat nå som det er sommer, sol, og perfekt vær. Det er en tid hvor man skulle vært sammen med venner, og kost seg. Men dessverre er jeg viggo venneløs, og fryktelig ensom. Noen som har noen oppmuntrende ord å komme med? Eller noe som har det på samme måte? Anonymous poster hash: d5197...dd6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Uff da! Jeg er ikke så flink til å komme med trøstende ord, men jeg skjønner veldig godt hvordan du har det! Er det ingen hobbyer du kunne tenke deg å starte med eller noe slikt da? Selv syntes jeg det er kjempedeilig å ta en tur på stranden alene med en god bok, eller ta en ordentlig shopping/titte tur i byen Hvor bor du og hvor gammel er du ? Om jeg eller noen andre bor i nærheten og er omtrentlige like gamle hadde det jo gått an å bli litt kjent også kanskje Anonymous poster hash: 105e5...599
lazylin7 Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Jeg har det utrolig kjipt for tiden, og veldig kjipt akkurat nå som det er sommer, sol, og perfekt vær. Det er en tid hvor man skulle vært sammen med venner, og kost seg. Men dessverre er jeg viggo venneløs, og fryktelig ensom. Noen som har noen oppmuntrende ord å komme med? Eller noe som har det på samme måte? Anonymous poster hash: d5197...dd6 Skjønner hvordan du har det. Lettere å være alene i mørketiden, da merkes det ikke så godt. Konklusjon: begynn å snakk med de døde Her er en link på hvordan man gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Jeg har det på samme måte. Har et vikariat på et sted jeg ikke kjenner noen, og gjør ikke annet enn å trene, jobbe og henge på computeren for tiden.Anonymous poster hash: 7ff4e...410
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Jeg har det på samme måte. Har et vikariat på et sted jeg ikke kjenner noen, og gjør ikke annet enn å trene, jobbe og henge på computeren for tiden.Anonymous poster hash: 7ff4e...410 Høres ut som mitt liv.... Bor i en liten by... kjenner ingen, eller dvs kjenner noen få, men kommer liksom aldri inn i "gjengen". Kjenner at dagene blir lengre og lengre... og at jeg tilbringer mer og mer tid i sengen bare for å dagene til å gå fortere.... Det er ikke noen aktiviteter å gjøre her i byen som man kan gjøre alene. Anonymous poster hash: d5197...dd6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Uff da! Jeg er ikke så flink til å komme med trøstende ord, men jeg skjønner veldig godt hvordan du har det! Er det ingen hobbyer du kunne tenke deg å starte med eller noe slikt da? Selv syntes jeg det er kjempedeilig å ta en tur på stranden alene med en god bok, eller ta en ordentlig shopping/titte tur i byen Hvor bor du og hvor gammel er du ? Om jeg eller noen andre bor i nærheten og er omtrentlige like gamle hadde det jo gått an å bli litt kjent også kanskje Anonymous poster hash: 105e5...599 Jeg har litt dårlig fantasi, så vet ikke helt hvilken hobbyer jeg skulle ha begynt med. Men det er en liten by jeg bor i på sørlandet, kjenner få, veldig få. Samboer som er på reise jobb ofte. Så blir mye alene tid. Jeg er 25 år, så er ikke så mange ting jeg kan begynne med, lagsport finnes det lite av her i byen som jeg bor. Og ellers lite aktiviteter.... :/ Anonymous poster hash: d5197...dd6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Sender deg en klem ts Jeg har det på samme måte som deg. Er også ensom i sommer, og føler jeg har mindre og mindre å ta meg til. Grundig husvask er gjennomført, klesskapene ryddet (x 2). Det er heller ikke mye å skryte av værmessig her hvor jeg befinner meg, så å dra på stranden for å ligge i solen er det rett og slett ikke temperatur til. Jeg har begynt å lese en bok da, da får jeg i hvert fall fokusert på noe annet. Jeg har planer om å kjøpe nytt fotokamera (forhåpentligvis ila neste uke), håper da bare det blir vær til være ute i. Har også vært ute å gjort litt småinnkjøp til hjemmet. Ellers blir det å sitte ved data/tv Ikke noe jeg har lyst til overhodet, men men... Skal også begynne å trene igjen. Satser på at dette blir i morgen Trening er gøy ! Du kan også ha slike "plei-deg-selv/spa" dager hjemme. Det er også herlig Du kan jo kanskje besøke familie dersom disse ikke bor langt unna? Anonymous poster hash: be3aa...81a
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Skaff deg en hund og meld deg inn i en hundeklubb! Da har du en venn for livet, masse å gjøre hver dag, du får frisk luft og trim - OG du kommer inn i et miljø der du får nye venner. Kan anbefale deg dette mer enn noe annet, jeg garanterer at du aldri kommer til å angre! Anonymous poster hash: 1d45c...36f
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2013 #10 Skrevet 13. juli 2013 Det blir i alle fall ikke noe bedre av å holde seg hjemme for seg selv. Finn på ting! Gå/jogg deg en tur. Smil til de du passerer. Et lite smil tilbake er veldig koselig, selv om man ikke kjenner dem. Meld deg inn på et treningssenter. Spør om noe, selv om du kanskje vet det fra før. Meld deg inn i turistforeningen! De arangerer mange fine turer. Dra på byen? det krever litt mot å gjøre det alene, men du kommer alltids i snakk med noen. Har du en jobb/går på skole? kanskje det går an å finne på noe med dem? Sleng deg med hvis det er noe som skjer, og vips blir livet litt morsommere Forslaget med å skaffe en hund synes jeg også var bra
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #11 Skrevet 14. juli 2013 Kva for eit kjønn er TS? Jeg er jente Anonymous poster hash: d5197...dd6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #12 Skrevet 14. juli 2013 Skaff deg en hund og meld deg inn i en hundeklubb! Da har du en venn for livet, masse å gjøre hver dag, du får frisk luft og trim - OG du kommer inn i et miljø der du får nye venner. Kan anbefale deg dette mer enn noe annet, jeg garanterer at du aldri kommer til å angre! Anonymous poster hash: 1d45c...36f Takk for tipset! Anonymous poster hash: d5197...dd6
Staketten Skrevet 14. juli 2013 #13 Skrevet 14. juli 2013 Jeg er jente Anonymous poster hash: d5197...dd6 Alder og bustad?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå