AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Dere kjenner typen. Langt hår, og t-skjorter og hettegensere med bandlogoen til et eller annet grusomt bråkete. Jeg er ikke noe glad i metal engang. Noen som vet hva det kan være? Blir så sykt tent av slike menn (når de er mellom 20-30 og ikke har langt hår med måne + ølmage. )Anonymous poster hash: 6cf2b...664
Gjest badeand1 Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 "sliter" med det samme selv Men jeg liker metal da. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 De er jo kjekke da Nå liker jeg slik musikk også, men er jo mange som ikke liker musikken, men likevel mennene. Og de fleste er veldig ok mennesker.Anonymous poster hash: 7bb30...d6c
Gjest Ghostwhisperer Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Ikke godt å si, men mange metal typer er jo flotte da Men jeg liker jo mye innen musikk sjangeren, så kan jo være derfor jeg syns de er flotte. Man kan jo ikke styre hva man tiltrekkes av, selv om man ikke liker musikken de liker er det jo ingenting i veien for å like mannen
Hoppetaujenta Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Si det som det er: du liker rebelske opprørere. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Da er vi helt motsatt. Jeg synes de ser så ekle og skitne ut. Anonymous poster hash: 8630a...b15 5
Gjest badeand1 Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Si det som det er: du liker rebelske opprørere. Rebelske fordi de har langt hår? 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Da er vi helt motsatt. Jeg synes de ser så ekle og skitne ut. Anonymous poster hash: 8630a...b15 Skitne? Øh? Jaja, mindre konkurranse på meg da. Takk for svar, folkens. Jeg møtte en i dag og han var så sexy at jeg nesten ikke klarte å stå oppreist. Da han smilte til meg fikk jeg sommerfugler i magen. Skjønner fortsatt ingenting, jeg. Anonymous poster hash: 6cf2b...664 3
Hoppetaujenta Skrevet 13. juli 2013 #9 Skrevet 13. juli 2013 Rebelske fordi de har langt hår?Ja...og helt sikkert virker som at de gir litt blaffen i vanlige normer og regler for utseende, oppførsel og klær. Jeg møtte en i dag og han var så sexy at jeg nesten ikke klarte å stå oppreist. Da han smilte til meg fikk jeg sommerfugler i magen. Skjønner fortsatt ingenting, jeg.Hvis du ser for deg han i hvit skjorte og dress, med nyklippet striglet motehår; er han like tiltrekkende da?Hvis ikke er det kanskje klærne som tiltaler deg? 3
Gjest åffårno Skrevet 13. juli 2013 #10 Skrevet 13. juli 2013 Jeg aner faktisk ikke, for å ha hengt med en haug av dem over endel år(mest når jeg var yngre) ble jeg nesten i tvil om det fantes menn jeg kunne tenne på der ute. Jeg oppfatter dem "omvendt" fra deg rent seksuelt; (små)feminine trekk, gjerne svært lite opptatt av helse(holder seg sjeldent særlig i form, innmari mye øl&grandiosa), avbryter alle samtaler med å spille luftgitar til yndlingslåta(nå er jeg veldig opptatt av musikk selv, men guttevorspiel med metalgutter er virkelig noe for seg selv), de elsker kattepusene sine&mammaen sin og vil helst bare kose. Jeg synes de er mer sånn "bestekompisen du aldri har lyst på" enn "kom å ta meg hardt og dra meg i håret mens vi lalalalalalala". Og; har du prøvd å ha sex med en mann hvis lange hår faller nedpå deg og han må stresse med å få det bort? HUGE turnoff. Åomaigadd Sligthly rocka menn uten langt hår med mandig utstråling, derimot....... Men så har ikke jeg en fetisj for Mayhemgensere heller, så det ligger vel der. 4
Gjest badeand1 Skrevet 13. juli 2013 #11 Skrevet 13. juli 2013 Ja...og helt sikkert virker som at de gir litt blaffen i vanlige normer og regler for utseende, oppførsel og klær. Hvis du ser for deg han i hvit skjorte og dress, med nyklippet striglet motehår; er han like tiltrekkende da? Hvis ikke er det kanskje klærne som tiltaler deg? Oi..er det regler for utseende og klær nå da? Dummeste jeg har hørt på lenge. 3
Gjest åffårno Skrevet 13. juli 2013 #12 Skrevet 13. juli 2013 (endret) Ja...og helt sikkert virker som at de gir litt blaffen i vanlige normer og regler for utseende, oppførsel og klær. Hvis du ser for deg han i hvit skjorte og dress, med nyklippet striglet motehår; er han like tiltrekkende da? Hvis ikke er det kanskje klærne som tiltaler deg? De gir absolutt ikke blaffen, metal/punk osv har helt klare trender og retningslinjer for hva de bruker - og det er mye som ikke er akseptert innen deres normer for bekledning/utseende/oppførsel. Det er ikke tilfeldig hva slags bandklær de går med, og det er ikke tilfeldig at de i beste fall velger ei militærgrønn jakke om de ikke kan velge sort. Det er heller ikke tilfeldig at du nesten aldri ser dem i grå eller blå jeans og hvertfall ikke jeans med trang passform. Det er jo rett og slett en uniform. Det er stor forskjell på en fyr i blå jeans med kort hår med blackmetal hettegenser, og en fyr med tilsvarende klær bare med sorte bukser. De går mest sannsynligvis i to helt forskjellige kretser. Det er også STOR forskjell på en som går med Mayhemeffekter eller eksempelvis Gojira, selv om begge deler er relativt hardt. De bryr seg så mye at du ville ikke trodd det - det bare ser ikke sånn ut Når det er sagt så tror jeg ikke TS aner hva jeg snakker om eller bryr seg - hun har bare lyst å ligge med dem, og det er ikke pga platesamlinga Endret 13. juli 2013 av åffårno 7
Gjest badeand1 Skrevet 13. juli 2013 #13 Skrevet 13. juli 2013 De gir absolutt ikke blaffen, metal/punk osv har helt klare trender og retningslinjer for hva de bruker - og det er mye som ikke er akseptert innen deres normer for bekledning/utseende/oppførsel. Det er ikke tilfeldig hva slags bandklær de går med, og det er ikke tilfeldig at de i beste fall velger ei militærgrønn jakke om de ikke kan velge sort. Det er heller ikke tilfeldig at du nesten aldri ser dem i grå eller blå jeans og hvertfall ikke jeans med trang passform. Det er jo rett og slett en uniform. Det er stor forskjell på en fyr i blå jeans med kort hår med blackmetal hettegenser, og en fyr med tilsvarende klær bare med sorte bukser. De går mest sannsynligvis i to helt forskjellige kretser. Det er også STOR forskjell på en som går med Mayhemeffekter eller eksempelvis Gojira, selv om begge deler er relativt hardt. De bryr seg så mye at du ville ikke trodd det - det bare ser ikke sånn ut Beklager avsporing men du nevnte Gojira. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #14 Skrevet 13. juli 2013 Ja...og helt sikkert virker som at de gir litt blaffen i vanlige normer og regler for utseende, oppførsel og klær. :)Hvis du ser for deg han i hvit skjorte og dress, med nyklippet striglet motehår; er han like tiltrekkende da?Hvis ikke er det kanskje klærne som tiltaler deg? Fin hadde jeg nok tenkt at han var uansett, men hadde nok ikke blitt så yyyyr om han var helt streit. Sukk. Må ha han, bare må ha han.Anonymous poster hash: 6cf2b...664 1
Gjest åffårno Skrevet 13. juli 2013 #15 Skrevet 13. juli 2013 (endret) Beklager avsporing men du nevnte Gojira. http://www.youtube.com/watch?v=uIALW_if6Ko Værsågod. Nå får iallefall du og jeg lyst på sex, om ikke med samme type menn (TS blir kåt av metalgutter, jeg blir det av den låta. Hver sin smak) Endret 13. juli 2013 av åffårno
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #17 Skrevet 13. juli 2013 Altså, jeg vil ikke BARE ligge med dem. Jeg vil gjerne ha en metalkjæreste. De jeg har møtt har vært intelligente, hyggelige og mye mer spennende enn andre menn. Når de da i tillegg ser fantastisk ut, what's not to like? Bryr meg jo litt om platesamlinga deres. Jo verre det er å høre på for meg, dess hottere synes jeg de er. Anonymous poster hash: 6cf2b...664 2
Gjest åffårno Skrevet 13. juli 2013 #18 Skrevet 13. juli 2013 (endret) Elsker den sangen. <3 Vil du ikke bli tatt hardt oppetter en vegg etter å ha hørt den låta vil du det aldri. Altså, jeg vil ikke BARE ligge med dem. Jeg vil gjerne ha en metalkjæreste. De jeg har møtt har vært intelligente, hyggelige og mye mer spennende enn andre menn. Når de da i tillegg ser fantastisk ut, what's not to like? Bryr meg jo litt om platesamlinga deres. Jo verre det er å høre på for meg, dess hottere synes jeg de er. Anonymous poster hash: 6cf2b...664 Kanskje du egentlig tenner på lett mental smerte og pining? Om du misliker musikken ser jeg for meg at du får en hard jobb foran deg da disse mannfolka vil på både festival og konserter. TS på Wacken Løp til nærmeste rocke/metalfestival i sommer, still deg foran med litt utringning i en trang sort kjole og saken er biff. Jeg garanterer det. Og så anbefaler jeg deg å se på A Headbanger Journey eller den serien til samme fyr("tungrockens historie") så du får litt sjangre/band å namedroppe, da blir du gift på flekken. Endret 13. juli 2013 av åffårno 1
Inwe Skrevet 13. juli 2013 #19 Skrevet 13. juli 2013 Jeg hadde en fasinasjon for sånne menn før, nå finner jeg de ikke sexy i det hele tatt. Derimot har jeg en greie for menn i joggebukse og hettegenser
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #20 Skrevet 13. juli 2013 Vil du ikke bli tatt hardt oppetter en vegg etter å ha hørt den låta vil du det aldri. Kanskje du egentlig tenner på lett mental smerte og pining? Om du misliker musikken ser jeg for meg at du får en hard jobb foran deg da disse mannfolka vil på både festival og konserter. TS på Wacken Løp til nærmeste rocke/metalfestival i sommer, still deg foran med litt utringning i en trang sort kjole og saken er biff. Jeg garanterer det. Og så anbefaler jeg deg å se på A Headbanger Journey eller den serien til samme fyr("tungrockens historie") så du får litt sjangre/band å namedroppe, da blir du gift på flekken. Takk for tips, søte åffårnå. Du skal ikke se bort fra at jeg tar deg på ordet. Må vel få gjort noe med denne "fetisjen" snart. Og den der kommentaren om det lange håret hans som faller ned på meg gjorde meg bare enda mer seksuelt frustrert her jeg sitter. Åh, det hadde vært noe. 8DAnonymous poster hash: 6cf2b...664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå