Gå til innhold

Tror han skal ut i kveld.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en fyr jeg har et godt øye til. Vi gikk på vgs sammen, men har ikke møtt han siden. Vi er nå i midten av 20-årene. Vet ikke om det kunne blitt noe mellom oss, men føler at det verdt å sjekke ut.

Har snoket litt på Facebook, og tror han skal på byen i dag. Jeg er hjemme på ferie, og er da endelig i samme by som han. Vil så gjerne møte han! Aner ikke om han er singel, får ikke noe info fra Facebook. Men seff er ingen av mine venner hjemme i helgen, og jeg har ingen å dra ut med. Burde jeg dra ut alene, og lete litt etter han? Har aldri dratt ut alene før.

Herregud, føler meg som en fjortis.

Anonymous poster hash: 126ba...877

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det veldig liten by du bor i hvis du regner med å treffe på han ute? Høres litt sketchy ut å gå ut for å håpe at du møter han. Enten ville jeg kontakta han og spurt hvor han skal eller bare gått ut alene og sosialisert med andre uten forventinger om at han skal komme inn døra.

Anonymous poster hash: a0bfa...4a3
AnonymBruker
Skrevet

Er det veldig liten by du bor i hvis du regner med å treffe på han ute? Høres litt sketchy ut å gå ut for å håpe at du møter han. Enten ville jeg kontakta han og spurt hvor han skal eller bare gått ut alene og sosialisert med andre uten forventinger om at han skal komme inn døra.

Anonymous poster hash: a0bfa...4a3

Jeg tør ikke kontakte han på forhånd.

Byen er passe stor, men det er bare noen få steder som er in akkurat nå. Jeg må nok innom 2-4 utesteder bare, og alle er så og si ved siden av hverandre.

Føler bare at dette er så patetisk. Skal jo møte på han helt tilfeldig selvsagt.

Anonymous poster hash: 126ba...877

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...