Gjest Frk.Marie Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Min samboer har 3 søsken. I familieselskap synes jeg tonen er god og jeg får inntrykk av at vi er hyggelige om omgås. Utenom de store sammenkomstene hvor alt og alle er invitert, blir vi imidlertid holdt utenfor. Stadig et det tagginger på Facebook om at søsknene finner på ting sammen, være seg stranda, fest, grillings etc. Jeg vet at den yngste broren sliter litt psykisk. Og av en eller annen grunn så sier han til de andre søsknene at min samboer aldri tar initiativ til å finne på noe. Dette stemmer ikke. Lillebroren tagger aldri min samboer når de gjør ting sammen, og når min samboer forteller øvrige søsken at vi har invitert den yngste broren til både jul og påske, og vært barnevakt flere ganger, er det som om de aldri har hørt det. Min samboer er svært trist om dagen. Han føler seg ikke likt og holdt utenfor av familien, og vurderer og brenne broer. Nok en gang var det familiefest på stranda uten at han/vi ble invitert (alle bor i samme by). Det ble litt klossete forklart, men jeg lurer på om det noen andre med lignende erfaringer eller som kan råde meg litt. Kan jeg konfrontere lillebroren med det han holder på med? Det er så gjennomskuelig og stygt gjort, for jeg er overbevist om at han gjør det for å trykke min samboer ned, noe han dessverre lykkes med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå