Gjest MrsL Skrevet 16. april 2004 #1 Del Skrevet 16. april 2004 I dag kjøpte jeg brudepikesko. Har sett litt på nett og blitt skremt av prisene de setter der for små pikesko. I dag kjøpte jeg nydelig hvite sko med litt hæl og med skimmer i på Din Sko til 170,-. Strålende fornøyd :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 16. april 2004 #2 Del Skrevet 16. april 2004 Vet du hvor stort de går opp i str? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. april 2004 #3 Del Skrevet 16. april 2004 På Din sko? Jeg kjøpte str. 29 i dag men mener jeg så at de hadde opp til 36 tror jeg det var........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissemor Skrevet 16. april 2004 #4 Del Skrevet 16. april 2004 Takk,36 er det hun trenger.Skal sjekke i Harstad.Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. april 2004 #5 Del Skrevet 16. april 2004 Vær så god :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå