Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 http://www.dagbladet.no/2013/07/13/tema/baby/klikk/foreldre/28180348/ Av alle ting det er mulig og bli sjalu for er vel dette det mest idiotiske det går ann og bli sjalu for
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Har ingen problemer med å skjønne at noen blir sjalu jeg. Jeg hadde sikkert også blitt sjalu dersom noe/noen plutselig tok vekk all oppmerksomheten fra mannen min. 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Av alle ting det er mulig og bli sjalu for er vel dette det mest idiotiske det går ann og bli sjalu for På ingen måte. Står ingenting om at de lar det gå utover barnet, bare at de får en litt vond følelse av å føle seg forbigått når mor og barn mer eller mindre blir ett i kjærlighet og kos. De elsker jo begge to, og føler seg iblant utenfor. Det er overhodet ikke vanskelig å forstå.Anonymous poster hash: 74cad...660 8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Menn er noen rare dyr. En ville jo tro at de elsket barnet like meget som moren gjør? At han heller ville være sjalu på moren som fikk holde det lille barnet så tett og nært inntil seg. Men av alle ting blir de altså sjalu på ungen. -.- Anonymous poster hash: dde77...8ad
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Menn er noen rare dyr. En ville jo tro at de elsket barnet like meget som moren gjør? At han heller ville være sjalu på moren som fikk holde det lille barnet så tett og nært inntil seg. Men av alle ting blir de altså sjalu på ungen. -.-Anonymous poster hash: dde77...8ad Selvfølgelig er menn like glad i barnet. Men plutselig så er de du er mest glad i i hele verden sammen med deg hjemme og du ser at du i starten kan være totalt fraværende og ingen merker det. Jeg tror det kan være ganske så sårt...Anonymous poster hash: 2e527...471 2
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Ja og det gjør lett de puler annen dame. Altså mor har seg selv og takke da en sex glad dame snur rundt kog stenger hullet
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Selvfølgelig, når menn finner seg en dame ser de egentlig bare etter en ny mor. Spøk til side: Det er vel egentlig ikke så rart og overraskende at en blir sjalu når en som kun har hatt øyne for deg plutselig omtrent kun ser babyen? Som en sm ikke har barn lurer jeg på hvorfor ikke mannen i stedet er sjalu på dama, burde ikke han også være oppslukt av den nye verdensborgeren? Eller er det biologien som slår til her? Har en følelse av at kanskje dama tar over det meste som har med ungen å gjøre ut av ren morståke og han ender litt opp i bakgrunnen som et femte hjul... Huff :/Anonymous poster hash: 70803...3d2 1
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2013 #8 Skrevet 14. juli 2013 Ingen problemer med å forstå at en mann kan bli sjalu. Enkelte mødre glemmer at det finnes andre vesener enn babyen, hun glemmer at barnet har en far og at hun har en mann. Kanskje pappaen enda ikke har fått farsfølelsen for ungen, eller at mor lar han slippe til og kritiserer alt han gjør. Da er det ikke så vanskelig å forstå at far får en forbudt sjalusifølelse. Og han skammer seg sikkert over det.
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2013 #9 Skrevet 14. juli 2013 Ingen problemer med å forstå at en mann kan bli sjalu. Enkelte mødre glemmer at det finnes andre vesener enn babyen, hun glemmer at barnet har en far og at hun har en mann. Kanskje pappaen enda ikke har fått farsfølelsen for ungen, eller at mor IKKE lar han slippe til ELLER kritiserer alt han gjør. Da er det ikke så vanskelig å forstå at far får en forbudt sjalusifølelse. Og han skammer seg sikkert over det. Bare litt korrigering av skrivefeil.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #10 Skrevet 14. juli 2013 Er vel en grunn til at mannfolka stikker når skrikungen kommer.Anonymous poster hash: c9a61...72d 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #11 Skrevet 14. juli 2013 Kan jo slå to fluer i en smekk, både mann og barn kan bli ammet :kgbaby: Litt morsomt at menn sutter på pupper hele livet hehe. Skjønner forsåvidt de føler seg litt utenfor,når babyen får all oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 27d33...c63
Gjest Gjest Skrevet 14. juli 2013 #12 Skrevet 14. juli 2013 [ Selvfølgelig, når menn finner seg en dame ser de egentlig bare etter en ny mor. Spøk til side: Det er vel egentlig ikke så rart og overraskende at en blir sjalu når en som kun har hatt øyne for deg plutselig omtrent kun ser babyen? Som en sm ikke har barn lurer jeg på hvorfor ikke mannen i stedet er sjalu på dama, burde ikke han også være oppslukt av den nye verdensborgeren? Eller er det biologien som slår til her? Har en følelse av at kanskje dama tar over det meste som har med ungen å gjøre ut av ren morståke og han ender litt opp i bakgrunnen som et femte hjul... Huff :/Anonymous poster hash: 70803...3d2 Tror du har et viktig poeng. Når dama kommer tim seg selv etter 2 år er toget kjørt. Tenk litt over den
LillaFrosk Skrevet 14. juli 2013 #13 Skrevet 14. juli 2013 Jeg kan godt forstå det, jeg. Det er sikkert også jævlig sårt for den nybakte faren å måtte innrømme for seg selv at han er sjalu på babyen.. Neppe så lett å kunne ordne opp i det heller, ettersom det må være vanskelig å kunne ta det opp med partneren. Spesielt om vedkommende reagerer slik som TS: Av alle ting det er mulig og bli sjalu for er vel dette det mest idiotiske det går ann og bli sjalu for Stakkars menn.. Håper at dersom jeg får flere barn, og partneren min blir å føle seg glemt og slikt, at han faktisk tør komme å si i fra.. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå