Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal prøve OPI, for å se om det sitter på neglene mine. Har base coat, neglelakk, rapidry topcoat, og rapidry spay.

Er det sånn at sprayen brukes uten topcoat, eller skal det være først topcoat og så sprayen?

Anonymous poster hash: 5232a...ee0
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvofor ha på spray hvis du har topcoat på?? Det er samme produkt, bare i forskjellig formel.

Skrevet

Jeg elsker opi sine neglelakker. De beste jeg har prøvd. Men jeg syns de sitter best uten basecoat. Tar på to lag neglelakk, og så top coat, og til sist hurtigtørkende spray fra tonelise-akademiet. Holder lenge. Topcoat er for å gi en blankere hardere overflate, samt beskytte lakken. Sprayet er for at det skal tørke raskere, så den bruker du til sist.

Skrevet

Det er riktig som Vimsefrøken sier :-) Rapidry spray er for at alt skal tørke fortere. En topcoat får ikke lakken til å tørke fortere slik Gjest over her later til å tro. En topcoat får derimot lakken til å holde lenger.

AnonymBruker
Skrevet

Rapidry topcoat er en topcoat med egenskapene til sprayen.. Altså tørker den mye fortere enn ordinær lakk.

Anonymous poster hash: 09a46...345
AnonymBruker
Skrevet

Ts her...

Jeg var innom parfymeriet, og kjøpte det damen anbefalte, derfor både rapidry top coat, og spayen....

Tenkte å prøve å legge lakk i kveld, og derfor sjekke hva dere gjorde, for å få et best mulig resultat....

Har dere prøvd å bruke topcoaten og spayen samtidig noen gang?

Anonymous poster hash: 5232a...ee0

Skrevet

Ja jeg har prøvd topcoat og spray, men ikke sprayen til Opi, da henholdsvis sprayen til ToneLise Akademiet (men skal jo være noenlunde det samme). Venter noen sekunder etter at jeg har lagt på topcoat, og sprayer over rapid dry for at det skal tørke raskere. Fungerer helt fint for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...