AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Jeg skal prøve OPI, for å se om det sitter på neglene mine. Har base coat, neglelakk, rapidry topcoat, og rapidry spay. Er det sånn at sprayen brukes uten topcoat, eller skal det være først topcoat og så sprayen? Anonymous poster hash: 5232a...ee0
Gjest Gjest Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Hvofor ha på spray hvis du har topcoat på?? Det er samme produkt, bare i forskjellig formel.
vimsefrøken Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Jeg elsker opi sine neglelakker. De beste jeg har prøvd. Men jeg syns de sitter best uten basecoat. Tar på to lag neglelakk, og så top coat, og til sist hurtigtørkende spray fra tonelise-akademiet. Holder lenge. Topcoat er for å gi en blankere hardere overflate, samt beskytte lakken. Sprayet er for at det skal tørke raskere, så den bruker du til sist.
OPIgirl Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Det er riktig som Vimsefrøken sier :-) Rapidry spray er for at alt skal tørke fortere. En topcoat får ikke lakken til å tørke fortere slik Gjest over her later til å tro. En topcoat får derimot lakken til å holde lenger.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Rapidry topcoat er en topcoat med egenskapene til sprayen.. Altså tørker den mye fortere enn ordinær lakk. Anonymous poster hash: 09a46...345
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Ts her... Jeg var innom parfymeriet, og kjøpte det damen anbefalte, derfor både rapidry top coat, og spayen.... Tenkte å prøve å legge lakk i kveld, og derfor sjekke hva dere gjorde, for å få et best mulig resultat.... Har dere prøvd å bruke topcoaten og spayen samtidig noen gang?Anonymous poster hash: 5232a...ee0
vimsefrøken Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Ja jeg har prøvd topcoat og spray, men ikke sprayen til Opi, da henholdsvis sprayen til ToneLise Akademiet (men skal jo være noenlunde det samme). Venter noen sekunder etter at jeg har lagt på topcoat, og sprayer over rapid dry for at det skal tørke raskere. Fungerer helt fint for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå