Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #1 Skrevet 16. april 2004 Ja nå er det upop å gå med string truse, det var visst fjorårets greie... hva synes dere om det? det er helt ok for meg! synes det er litt fjortis aktig også.....
Lillebi Skrevet 16. april 2004 #2 Skrevet 16. april 2004 Nå går ikke jeg med string-truse fordi det er moderne, men fordi det er behagelig å gå med og kjekt å ikke ha synlige underbuksekanter på buksen.. Ellers varierer jeg underbukse-type etter antrekket..
SuperNova Skrevet 16. april 2004 #3 Skrevet 16. april 2004 Jeg bruker string når jeg bruker så trange skjørt/bukser at det er fare for at vanlig truse kan synes. Altså bare når jeg "må" Hadde ellers tro på jente-bokser! Men de jeg har prøvd har hatt en idiotisk konstruksjon - de har ikke holdt seg på plass i løpet av dagen, og fungerer mer som vanlige truser. De er liksom litt for korte i "beina". Men det er kanskje fordi jeg kjøpte superbillige H&M-jente-boksere.
Gunilla Skrevet 16. april 2004 #4 Skrevet 16. april 2004 Hva?? Er string ut først nå? Jeg trodde det var ut for 4-5 år siden jeg. Det var i alle fall da det ble "ut" for meg..
~umulia~ Skrevet 16. april 2004 #5 Skrevet 16. april 2004 *løper til skapet for å kaste alle stringtrusene som ligger der* Ærlig talt; hvem bryr seg. Jeg går med de trusene jeg finne behagelige uansett mote.
Salt Skrevet 16. april 2004 #6 Skrevet 16. april 2004 Ærlig talt; hvem bryr seg. Jeg går med de trusene jeg finne behagelige uansett mote. Helt enig. Det er faktisk en ganske liten prosentandel som ser undertøyet mitt likevel.
~umulia~ Skrevet 16. april 2004 #7 Skrevet 16. april 2004 Helt enig. Det er faktisk en ganske liten prosentandel som ser undertøyet mitt likevel. :o Prosentandel??? :o
Ra|cer Skrevet 16. april 2004 #8 Skrevet 16. april 2004 Er string ut? :klø: Uansett.. GÅr i det for det er behagelig ikke for at det er in eller ut..
Salt Skrevet 16. april 2004 #9 Skrevet 16. april 2004 :o Prosentandel??? :o OK, det ble galt. Noen veldig få personer da...
Gjest Moonshadow Skrevet 16. april 2004 #10 Skrevet 16. april 2004 Jeg klarer ikke å gå med noe annet. Synes også det er utrolig stygt når trusekanten vises på buksene. Men nå har jeg aldri brukt string fordi det var "inn" eller da.. Synes det er mest behagelig.
Gjest Poirot Skrevet 16. april 2004 #11 Skrevet 16. april 2004 Nesten alle sier de ikke bruker string fordi det er moderne, men forid det er så utrolig behagelig. Hva kommer det av at "ingen" brukte det for 10 år siden? Dessuten er det ikke som om enhver string er usynlig, hverken gjennom stoffet eller over linningen. Skjønner ikke hvorfor det er så ille å se en underbuksestrikk, alle vet jo at man har det på. Ingen som hisser seg opp over at en bh synes.
Gjest Moonshadow Skrevet 16. april 2004 #12 Skrevet 16. april 2004 Jeg synes det veldig gammelkjærring ut når man ser en vanlig truse... Å grunnen til at jeg synes det er mer behagelig med string er at om man bruker vanlig truse så sklir den også inn i rompa, synes det er bedre med en tynn strikk en en hel truse. Grunnen til at de ikke brukte de for ti år siden kan vel ha noe med det å gjøre at ingen hadde tenkt på det og få tallet viste hva det var.
Gjest Moonshadow Skrevet 16. april 2004 #14 Skrevet 16. april 2004 Da var det vel folk som brukte de å da... Ellers hadde de vel ikke vært i butikkene. Jeg var bare 12år ti år siden så jeg begynte vel med string for 9år siden..
Gjest Cuddly Skrevet 16. april 2004 #15 Skrevet 16. april 2004 SE hvor det bryr meg Har da aldri brukt det fordi det var in, men fordi det er de mest behagelige trusene EVER! Og det kommer jeg til å fortsette med så lenge de er å oppdrive, eller det kommer noe enda bedre...
Gjest Yoni Skrevet 16. april 2004 #16 Skrevet 16. april 2004 Ja nå er det upop å gå med string truse, det var visst fjorårets greie... hva synes dere om det? det er helt ok for meg! synes det er litt fjortis aktig også..... Ekle er de også... "Ikke pent å se trusekant", sier enkelte. Vel, det er bedre å se trusekant enn celulitter
Gjest Moonshadow Skrevet 16. april 2004 #17 Skrevet 16. april 2004 Ser ikke akkurat sellulitter uansett hos meg da... Har ikke sett det på noen andre heller..
Orthia Skrevet 16. april 2004 #18 Skrevet 16. april 2004 Jeg syns det er utrolig ulekkert med utvaskete stringtruser som synes over bukselinningen bak når man sitter e.l. Hipsters- ja takk!
Arwen Skrevet 16. april 2004 #19 Skrevet 16. april 2004 Jeg bruker string fordi jeg liker best å bruke det. Driter i om det er ut eller ikke.
Gjest Diddl Skrevet 16. april 2004 #20 Skrevet 16. april 2004 Jeg er helt enig med de fleste her- man går jo i det man syns er behagelig- å bedre å ha en liten streng i rumpa- enn ei hel truse!! De sitter mye penere i de fleste bukser og skjørt også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå