Madsam Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Jeg vurderer sterkt og farge min beige sofa grå! Men vet ikke helt hvordan eller hvor jeg kan kjøpe slik farge! Noen som har gjort dette før? Hjelp og tips taes veldig godt imot :D
kalinka85 Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Klesfarge? Tror det selges på malebutikker. Slik som du blander med salt og har i vaskemaskinen. Men sømner tar ikke farge såvidt heg vet. Tror jeg heller vilke solgt sofaen å funnet en ny i riktig farge. Ville ikke tatt risken å farge den.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Er det vanlig å farge sittemøbler? Aldri hørt om det før. Blir ikke det klissete, avfargende på tøy eller stivt etterpå? Anonymous poster hash: 258e3...e11
Kontormus Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Det tror jeg er en sikker måte og ødelegge sofaen på hvis du prøver.
Madsam Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2013 Det tror jeg er en sikker måte og ødelegge sofaen på hvis du prøver. Jeg har hørt om mange vellyket farging av møbler! Er bare usikker på hvor jeg får kjøpt!! Ang. Sømmer så vises de bare på undersiden, så skal ikke bli et problem om de ikke blir farget
Kontormus Skrevet 15. juli 2013 #6 Skrevet 15. juli 2013 Jeg har hørt om mange vellyket farging av møbler! Er bare usikker på hvor jeg får kjøpt!! Ang. Sømmer så vises de bare på undersiden, så skal ikke bli et problem om de ikke blir farget Javel. Da vil jeg også gjerne vite hvordan man gjør det. Trodde det bare var de avtagbare delene som lot seg farge.
kalinka85 Skrevet 15. juli 2013 #7 Skrevet 15. juli 2013 Ville heller solgt sofaen å kjøpt en brukt i riktig farge. Er det verdt risiko, arbeid og den økonomiske kostnaden?
Madsam Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2013 Javel. Da vil jeg også gjerne vite hvordan man gjør det. Trodde det bare var de avtagbare delene som lot seg farge. Jeg har avtag bar sofatrekk søm (de som vises )og glidelås er på undersiden. Alt må i vaskemaskin, men har null peiling på hvor jeg får kjøpt det! Så noen skrev malefabrikk så får gå innom i morgen å se
Madsam Skrevet 15. juli 2013 Forfatter #9 Skrevet 15. juli 2013 Ville heller solgt sofaen å kjøpt en brukt i riktig farge. Er det verdt risiko, arbeid og den økonomiske kostnaden? Vist sofaen blir ødelagt så blir den ødelagt! Bedre å prøve å faile enn å aldri prøve har også en skinnsofa i reserve om den blir stygg
kalinka85 Skrevet 15. juli 2013 #10 Skrevet 15. juli 2013 Vist sofaen blir ødelagt så blir den ødelagt! Bedre å prøve å faile enn å aldri prøve har også en skinnsofa i reserve om den blir stygg Ser virkelig ikke vitsen med å risikere å ødelegge den når det fint går an å selge den på finn og kjøpe en ny gjennom finn. Har du tenkt på de delene som ikke kan tas av trekket på? Har du tenkt på eventuell farge som kan smitte på klør? Farging av sofa høres ut som en extremt dårlig ide spør du neg. Den type tekstilfarge som selges er ment for å farge i vaskemaskinen. Får håpe du får av alle trekk da. Skal ikke gå innpå det miljømessige aspektet med din plan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå