Gå til innhold

Klarer ikke bruke rockering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg har aldri fått det til. Ikke engang da jeg var barn. Fikk en slik med vekter av mamma, men det går IKKE. Datteren min på åtte rocker som bare det.

Irriterende altså. Alltid vært treg og lite atletisk (les; rekord på 60-meter er 11 blank, hopper kort, kaster kort osv).

Men jeg innbilte meg at jeg ville fikse denne rockeringen nå - i en alder av 40.

Har sikkert et syndrom eller noe.

Noen som har tips til denne forbanna ringen? Er ikke tjukk og tung heller, så ikke der det ligger.

Anonymous poster hash: b2289...b28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips, men hvis det er en trøst, så har jeg det akkurat likedan:( Eneste forskjellen er at jeg ikke har en, så slipper å se på nederlaget :(

AnonymBruker
Skrevet

Rockering er dårlig trening uansett, så det er ikke noe stort tap.

Men ja, trening bør alle drive med!

Anonymous poster hash: 5e886...4de
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror bare det er en bevegelse som ikke er naturlig for alle. På samme måte som at jeg overhodet ikke kan bevege på hoftene mine, de står bein fast. Jeg har vært på noen aerobictimer der vi plutselig skal gjøre ett lite salsasteg fordi det liksom er kjempegøy, hoftene mine bare "nei.". Rockering klarer jeg heldigvis. :D Min mor får det dog ikke til. Hun bruker for mye av hele kroppen, man skal jo isolere og kunne stå helt stille mens man rocker, hun veiver med armer og ben.

Anonymous poster hash: 4b686...8d3
Skrevet

Prøv å sette det ene benet litt foran det andre..tenkt at du skal bevege kroppen frem og tilbake, ikke bare side til side..

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...