AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Hei. Kan man kjøpe en populær designerbag til 20 - 30 000 og få igjen en god del på bruktmarkedet (f.eks finn.no) og i så fall hvor mye? Eller er det ikke marked for slikt? Hvis jeg bruker 20 000, kan jeg få igjen 15 000 etter to-tre år hvis baggen er i god stand fortsatt? Takk for alle svar! Anonymous poster hash: a7ec9...8f2
Dixie Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Det kommer ann på merke og modell. Og hvor vanskelig det er å få tak i de generelt. En Hermes kelly eller birkin vil du "alltid" få igjen mye for siden etterspørselen er høy og tilgangen på nye vesker er liten. Men nå er jo de en del dyrere enn det du snakket om da. For en klassisk chanel i den prisklassen vil du også få godt betalt, iallefall så lenge chanel ikke selges i Norge og de fortsetter med de ville prisøkningene de har hatt de siste årene. For mere spesielle vesker vil det variere. Enkelte limiterte modeller selges for syke priser, andre blir du nesten ikke kvitt...
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Hva med f.eks andre Hermes-modeller, altså ikke Birkin og Kelly, men mer ukjente som f.eks Evelyne? Tror du slikt kan selges for 50% av butikkpris? Anonymous poster hash: a7ec9...8f2
Gjest gjest17 Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 De første Graffiti Keepallene til LV som kom i 2001 blir solgt per i dag for dobbelt av nypris. Men dette var en litmited edition modell som kun noen utvalgt butikker fikk inn. Hva ønsker du med kjøpet ditt? Jeg har flere i samme prisklasse, men kjøpte dem fordi jeg ville ha dem, ikke som inverstering.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Jeg kjøper i utgangspunktet fordi jeg vil ha vesken, men er så skummelt å bruke så mye penger, hvis jeg vet at jeg kan selge og få igjen en god del av beløpet føles det mye tryggere... selv halvparten ville vært en trøst. Anonymous poster hash: a7ec9...8f2
Wonders Skrevet 16. juli 2013 #6 Skrevet 16. juli 2013 ja det kan du. Gå til en bra re-selger som har butikk, eller ta masse masse bilder å selg på nettet via paypal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå