Gå til innhold

Hun er på ferie. Ikke hatt kontakt på to uker...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært litt ambivalent til dette forholdet fra start av (kun vart i 6 mnd). Hun dro på ferie for to uker siden, skal være borte i to uker til. Vi skiltes på gode termer, men har ikke hørt noe fra henne siden hun dro. Jeg har heller ikke prøvd å ta kontakt med henne.

Skal jeg bare anta at jeg er singel igjen?

Anonymous poster hash: c8656...fd0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke antatt noe som helst før jeg hadde snakket med den jeg var i et forhold med.

Anonymous poster hash: 5a94f...3e5
  • Liker 18
Gjest badeand1
Skrevet

Hvorfor har du ikke tatt kontakt?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle du anta noe sånt da?

Anonymous poster hash: 98391...f9d
  • Liker 4
Gjest Trine
Skrevet

Hvis dere er sammen, er dere sammen; du kan ikke bare anta at du plutselig er singel? Kanskje hun er veldig opptatt? Kanskje hun venter på at du skal ta kontakt? Ta kontakt med henne, prøv i alle fall; finn ut hvorfor hun ikke har tatt kontakt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du ikke tatt kontakt?

Forventet vel egentlig at hun skulle ta kontakt først og så ballet det på seg. Ventet en dag her og en dag der til. Plutselig var det gått 14 dager. Er som sagt litt usikker på hele forholdet...

Gjest badeand1
Skrevet

Forventet vel egentlig at hun skulle ta kontakt først og så ballet det på seg. Ventet en dag her og en dag der til. Plutselig var det gått 14 dager. Er som sagt litt usikker på hele forholdet...

..og mulig hun sitter og tenker det samme. :)

• Liker 10
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor er du usikker? Vil du ha denne dama?

AnonymBruker
Skrevet

Vel, med mindre man har en gjensidig forståelse av at man kun har sporadisk kontakt (og trives greit med det) er jo to uker uten kontakt helt vanvittig, ferie eller ikke.

Du kan ikke bare gå ut fra at du er singel igjen, forhold må avsluttes klart og tydelig. Det er likevel klart dette er uvanlig og tyder på enten nær ikke-eksisterende interesse for hverandre eller god gammeldags stillingskrig.

Anonymous poster hash: 99cc1...713

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Snart kommer det en tråd der HUN skriver "Jeg har ikke hørt fra typen min på to uker, er han sur fordi jeg dro på ferie?? Er det noen vits i at jeg tar kontakt?"

Sånn går det når man ikke kan snakke sammen.

AnonymBruker
Skrevet

/ts

Det er mange småting som gjør meg usikker. TIng jeg ikke vet hvorvidt vil plage meg mer og mer i forholdet eller om det er småting som jeg etterhvert ikke vil bry meg om.

Nå har det gått så lang tid at det blir for dumt å ta kontakt nå. Kan heller vente til hun kommer hjem å se hva som skjer. Men det er hun som reiste på ferie og da synes jeg det er hennes ansvar å holde kontakt.

Gjest Gjest
Skrevet

Dere har et underlig forhold.

Hva skulle være rart med å ta kontakt og spørre hvordan hun har det? Det er da helt vanlig i alle forhold at man bryr seg om hverandre. Når du oppretter en tråd her om dette, så viser du at du bryr deg. Men du viser det til oss! Du skulle vist det til henne, så hadde hun skjønt at du tenker på henne. Når tror hun kanskje at du ikke bryr deg i det hele tatt.

Alle jenter liker oppmerksomhet, og føle at den de er glad i tenker på dem.

Gjest Gjest
Skrevet

Er hun på ferie med venninner i Tyrkia?

AnonymBruker
Skrevet

Send en melding nå og ta det første steget, så har du gjort det. Svarer hun ikke, så har i alle fall du gjort ditt. Å være passiv i et forhold er ikke ok, med mindre du egentlig ikke vil ha henne? Anonymous poster hash: 1cd46...915

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke lenger ambivalent, som du sier, men ser på forholdet som ganske irrelevant. (i følge innlegget).

Men det er høflig å ta praten før man er singel. Hvis forholdet mitt var så tørt som dette hadde jeg nok bare ventet på at han skulle komme hjem igjen og tatt praten da. Men hvis du egentlig vil at hun skal ta kontakt og at dette skal utarte seg så er det ingen vits i å være så passiv og rar.

Anonymous poster hash: e3135...288
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et forhold går ikke ut på dato fordi man ikke har kontakt på to uker. Ta kontakt.

Anonymous poster hash: b6820...ac0
  • Liker 1
Skrevet

/ts

Nå har det gått så lang tid at det blir for dumt å ta kontakt nå. Kan heller vente til hun kommer hjem å se hva som skjer. Men det er hun som reiste på ferie og da synes jeg det er hennes ansvar å holde kontakt.

Herremin, det er da aldri for dumt å ta kontakt med kjæresten sin!

At dere ikke snakker med hverandre på to uker vitner litt om likegylighet fra begge parter. Ønsker dere ikke å snakke med hverandre? Er det ikke samtalen og det å få vite hvordan hun har det, som er viktig, uavhengig om du eller hun tar kontakt først? Dere er faktisk to i forholdet, og det er like mye begges ansvar å holde liv i det, uavhengig hvem som drar hvor.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ingen av dere egentlig har lyst til å være i det forholdet, men våger ikke si det høyt? Anonymous poster hash: 1cd46...915

Skrevet

Jeg tipper hun er så opptatt med å knulle at hun ikke finner tid til å ringe deg.

http://www.youtube.com/watch?v=ZWByXDB0IKw

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Så teite dere er som klager på at TS ikke tar kontakt først. Det er naturlig at den som drar på ferie tar kontakt i et forhold. Man trenger ikke ha kontakt hver dag, men en til to ganger i uka hadde vært passende. TS, jeg tror du bør anse henne som halvinteressert eller ikke så interessert. Om du ikke er så interessert selv heller, bør du vel avslutte forholdet i det minste før du eventuelt treffer noen andre jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...