AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Heihei! Jeg lurte på om noen av dere har noen tips eller oppskrifter på noe godt jeg kan lage meg til middag? Siden resten av familien er dratt på en 3 ukers lag ferie så er det bare Meg hjemme, så jeg trenger tips til hva jeg kan lage meg :DAnonymous poster hash: 8c814...41d
Ghost Hunter Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Jeg ELSKER stekte grønnsaker (særlig blomkål!) med diverse krydder og mozzarella (hiver det over mot slutten av steketiden) og kokt ris. Enkelt, godt og billig 1
@Maja Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Denne sida kan vere kjekk: http://enestaaendemat.no/ Ellers er det første som dukker opp av "singelmat" i hodet mitt: pitapizza, omelett, salat med kylling/egg, (+ ev- pasta) og god dressing, wok med strimla kjøtt, laks og grønsaker bakt i folie...
missdior Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Pitapizza som nevnt over her er en supermiddag for en person 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Leste: "noen som har noen gode mattetips", og oppdaget ikke før jeg skrev noen linjer, at det faktisk sto "mattips." Og jeg som hadde mange gode råd. Anonymous poster hash: bc92c...779
lina94 Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Haha, ja jeg kan ha bruk for det og! :D Leste: "noen som har noen gode mattetips", og oppdaget ikke før jeg skrev noen linjer, at det faktisk sto "mattips." Og jeg som hadde mange gode råd. Anonymous poster hash: bc92c...779
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Denne sida kan vere kjekk: http://enestaaendemat.no/ Ellers er det første som dukker opp av "singelmat" i hodet mitt: pitapizza, omelett, salat med kylling/egg, (+ ev- pasta) og god dressing, wok med strimla kjøtt, laks og grønsaker bakt i folie... Takk for mage gode tips!Anonymous poster hash: 8c814...41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå