Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #1 Skrevet 16. april 2004 Han har snart bursdag og jeg trenger noen gode tips. Han ønsker seg ingenting sier han... :-( Hva gjør jeg? Nødløsningen blir å kjøpe klær, men det vet jeg han ikkje blir super glad for, så jeg skulle så gjerne kjøpt noe annet. Han er glad i friluftsliv og spiller litt fotball (hobby) På forhånd takk!
Gjest Poirot Skrevet 16. april 2004 #2 Skrevet 16. april 2004 Finnes jo mye fancy turutstyr, alt fra sekk, raggsokker, stormkjøkken, superundertøy, vindvotter osv til fiskestang, fjellstøvler og fjellrevenbukse. Nye leggskinner? Fotballstrømper i favorittlagets farger? Trøye til et lag han heier på?
blåveis Skrevet 16. april 2004 #4 Skrevet 16. april 2004 flybilletter til england! (du får dem sååå billig om du leter litt på nett..!) da kan han se fotball og du shoppe...
~umulia~ Skrevet 16. april 2004 #5 Skrevet 16. april 2004 Hva med en klokke, en godlukt eller hva med et smykke? Ellers blir typen min glad når han får ting til pcen (spesielt spill), han ble kjempe glad når jeg kjøpte bilbane til han og når han får stæsj til bilen.
lille mor Skrevet 16. april 2004 #6 Skrevet 16. april 2004 flybilletter til england! (du får dem sååå billig om du leter litt på nett..!) da kan han se fotball og du shoppe... Kjempe ide!!! Fotballkamp i England (London) er kjempe artig, super stemning, noe for dere begge selv om du ikke er intr. i fotball. Så kan dere spise godt og shoppe. Her er en side om fotballturer. http://www.ryanair.com/
Tusenfryd Skrevet 16. april 2004 #7 Skrevet 16. april 2004 Mange gode tips her - men jeg må bare få si... "ikke ønsker seg noe" og "blir ikke glad for...." Det er to uttalelser som hadde ført til "ingen bursdagsgave" her i huset.
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2004 #8 Skrevet 16. april 2004 Kjøp noe du vet vil komme han til nytte. Eller noe av sentimental verdig, kanskje? :-)
:-) anna Skrevet 16. april 2004 #9 Skrevet 16. april 2004 Til en mann er det alltid trygt å kjøpe noe med knapper på. Er han friluftsmenneske hadde jeg kjøpt en kul hodelykt... Eventuelt en leatherman om han ikke har det fra før. Datating er også populært. (Fotoskriver koster rundt tusenlappen) Og mannen min elsker ALT som er kjøpt på HiFi-klubben Kjøpte DAB-radio til bursdagen i fjor, og det er den beste presamngen han har fått noen gang. (Pure Evoke heter den) Men han er radio-fantast da. Til neste bursdag skal jeg kjøpe en TIVOLI-radio... som også er en klassiker. Begge radioene har enormt kul design. De selger dem på www.mpx.no Klokker bruker også å være en hit.
Gjest Embla s Skrevet 17. april 2004 #10 Skrevet 17. april 2004 Til en mann er det alltid trygt å kjøpe noe med knapper på. Til neste bursdag skal jeg kjøpe en TIVOLI-radio... som også er en klassiker. Begge radioene har enormt kul design. De selger dem på www.mpx.no . Enig, de Tivoli radioene er kjempefine! Hvis du kjøper han en sånn, blir dere begge glade
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå