Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)
Det er ikke så mange "ungdomstråder" her, men jeg måtte spørre noen av det kvinnnelige rase (neida) om råd. For å gjøre en kort historie lang så har jeg snakket og chattet mye med en jente på min alder, funnet på ting noen få ganger sammen med noen andre, men har ikke tørt å gjøre noe mer da jeg har ganske lav selvtillit og føler at jeg ikke er bra nok for å si det sånn.

Jeg har vært bortreist i 2 uker nå, og da sendte vi masse snapchats til hverandre, og så ble det litt mindre, og til slutt ikke noe. Etterpå fikk jeg venneforespørsmål som betyr at hun la meg til på nytt, men så tror jeg hun har slettet meg igjen da hun ikke åpnet noe jeg sendte. Nå som jeg har kommet hjem sa jeg hei til henne på Facebook, og hun leste det og ignorerte det, og da spurte jeg hvorfor hun ikke svarte og da fikk jeg et frekt svar tilbake med "Kan hende jeg ikke har lyst å svare deg?" og da spurte jeg om hun var sur men har ikke hørt noe.

Hva kan være den plutselige grunnen at hun er sur, og hva skal jeg gjøre? Vil ringe henne, men tørr ikke, og vet ikke hva jeg skal si... Bare jeg tenker på at jeg ringer henne og spør hva det er så føler jeg hjerte banker så fort at det holder på å sprenge, så klarer det ikke.

Videoannonse
Annonse
Gjest sweetsugar
Skrevet

Hvordan i allverden skal vi hvite det?

Men det jeg vet, er at kvinnfolk er noe for seg selv. Typisk oss å skjønne at dere selv skal forstå hva som er galt, når dere har gjort noe vi blir sure av :P

Foreslår at du spør henne på facebook hvorfor hun er sur, svarer hun ikke så ignorer du henne

• Liker 1
Skrevet

Jo, men tenkte mer på om noen hadde råd hva jeg skal gjøre nå. Er det ikke bedre hvis jeg ringer? Ser ikke det litt mer ut som at jeg faktisk bryr meg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok skrevet dette:

Okei. Noe har tydeligvis endret seg, men du kan ikke forvente at jeg skal gjette hva det er. Så da sier jeg som så at jeg synes du er like søt som du var for to uker siden, så får du bestemme hva du vil gjøre med det. :)

Slike umulige jenter (jeg har vært en selv) trenger ærlighet, de trenger at folk ikke lar de herje som de vil og de trenger å få ballen i sine hender slik at de ikke kan sutre og klage på at andre har gjort noe galt.

Anonymous poster hash: 42d85...003
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Tja, alt av dette er sannsynlige hendelser:

-hun liker deg og er sur fordi du ikke ber henne ut

-hun likte deg men har fått ny type, så hun sletta deg

-hun har blitt fornærma av en av snapchatene

-hun har gått lei hele kommunikasjonen.

Anonymous poster hash: f348b...e19
AnonymBruker
Skrevet

Jo, men tenkte mer på om noen hadde råd hva jeg skal gjøre nå. Er det ikke bedre hvis jeg ringer? Ser ikke det litt mer ut som at jeg faktisk bryr meg?

Jeg ville ikke ringt henne, det blir litt "masete". Synes det er frekt å svare slikt, men kanskje det har skjedd noe. Vent og se om hun skriver tilbake, hvis ikke kan du sende henne en melding om et par dager og spør om det er noe galt.

Anonymous poster hash: d83b0...b86

Skrevet

Okei. Noe har tydeligvis endret seg, men du kan ikke forvente at jeg skal gjette hva det er. Så da sier jeg som så at jeg synes du er like søt som du var for to uker siden, så får du bestemme hva du vil gjøre med det. :)

Slike umulige jenter (jeg har vært en selv) trenger ærlighet, de trenger at folk ikke lar de herje som de vil og de trenger å få ballen i sine hender slik at de ikke kan sutre og klage på at andre har gjort noe galt.

Drit bra :tommel::tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet

Føler kanskje det blir litt for seriøst å skrive noe sånt. Det var ikke akkurat at vi holdt på eller noe sånt, heller sånn at vi snakket mye sammen, og jeg vet ikke en gang om hun gjengjeldte følelsene eller om hun bare så på meg som venn.

Skrevet

Noen jenter bare er sånn, dessverre. Det beste er så drite i dem og finne noen som er mer oppegående.

• Liker 1
Skrevet

Hadde det vært noen jeg hadde akkurat møtt hadde jeg nok gjort dette, men har kjent henne i en lang stund nå og følelsene har blitt for sterke til å bare ta farvel på denne måten, siden det er ikke som hun har avvist meg heller, da hadde det vært greit, men plutselig bare ignorere meg skjønner jeg ikke helt. Er forsatt litt usikker på hva jeg skal si til henne. Sende melding på mobil eller chat? Noe som "Hei, gidder ikke å mase så du får si ifra hvis du ikke vil snakke med meg, men jeg skjønner ikke helt hva jeg har gjort for å gjøre deg sur, men vil du skal vite du er like søt blabla" eller blir det for kleint?

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Drit i henne. Hun er bare jævelig feig som ignorerer deg helt plutselig. Ikke kast bort tiden din på henne mer. :)

Endret av Mortem
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare spør henne om du har gjort noe galt da, og at du synes det er synd dere ikke snakker mer siden du syntes det var hyggelig å ha en venn. Eller bare drit i hele humørsyke jenta og finn deg ei annen! Du er enda ung, tydeligvis... Eller så vil hun leke kostbar, så da kan du si det rett ut at hun kommer ingen vei med det. Er hun 15?`14?13?

Anonymous poster hash: 25945...a8b
  • Liker 1
Skrevet

Kjempe bra :):)

AnonymBruker
Skrevet

Spammer du eller, Alexxandraa?

Anonymous poster hash: 5c619...2be
  • Liker 1
Skrevet

Skriver med Iphonen så innleggene mine kommer inni innleggene jeg svarer :(

Skrevet

-- Selvopplevd -- hun drømmer noe om deg/dere og tror det er slik og sånn i virkeligheten. Følelsen fra drømmen gjør henne sur og grinete, og hun tar det for gitt at du skal liksom lukte deg frem til hvorfor. HÆH!?

• Liker 1
Skrevet

Får sende melding og se hva hun sier, men forsatt usikker hva jeg skal si.

"Hei, kan du si hvorfor du er sur på meg? Vet ikke hva jeg har gjort, men føler det er min skyld? Synes det er synd for jeg synes du er så søt"

Det noe som hadde funka? Hvis jeg har lært en ting av å ha søster er det at det er alltid guttens feil.. hehe

AnonymBruker
Skrevet

Får sende melding og se hva hun sier, men forsatt usikker hva jeg skal si.

"Hei, kan du si hvorfor du er sur på meg? Vet ikke hva jeg har gjort, men føler det er min skyld? Synes det er synd for jeg synes du er så søt"

Det noe som hadde funka? Hvis jeg har lært en ting av å ha søster er det at det er alltid guttens feil.. hehe

Nei, ikke unnskyld deg for noe du ikke har gjort. Det hjelper ikke å krype for henne. Spør hva som er galt og si at dersom hun ikke ønsker kontakt med deg kan hun si det.

Anonymous poster hash: d83b0...b86

AnonymBruker
Skrevet

Hva har snapchattene inneholdt? Har du for eksempel skrevet at du liker hun, eller noe du har skrevet på snapchat som du ikke har skrevet før. Det kan være at hun bare ser på deg som en venn og føler at du forventer mer?

Helt ærlig minner oppførselen hennes om min egen :sjenert:

Og jeg vil helst bare være venn med folk uten at det alltid forventes noe mer, så om noen blir for masete/klengete så blir jeg..slem. :riste:

Men det kan godt være andre grunner.

Anonymous poster hash: 06aba...8c0
  • Liker 1
Skrevet

Egentlig bare bilder av oss selv med hjerte eller ting som 'skjer'. Som sagt er jeg selv usikker på hvordan hun ser på meg.. er alltid hjerter/kyss i samtalene og hun har flere ganger sagt jeg er søt og får ofte klem/tar på meg.

Siste var hvor hun skrev hun spilte et spill og jeg svarte med å spørre om hun gjorde sånt og da ble hun litt bitchy og sa noe alla "det var det jeg sa liksom" og der svarte jeg med "unnskyld at jeg spør da"

Ble litt rotete men er på mob:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...