Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dessverre en del røde merker i ansiktet, noe er arr etter kviser og litt sprengte blodkar (tror jeg) på kinnene.

Noen som vet om noen behandlinger for dette? Enten i form av kremer/serumer eller hudpleiebehandlinger? Halvparten av merkene etter kvisene er det hudpleieren som lagde de to gangene jeg gikk dit, så har fått litt skrekken nå. Men er villig til å prøve igjen et annet sted hvis noen har en behandling å anbefale?

Har brukt declèor white C+ i ca et år nå både dag og nattkrem men er på utkikk etter nye produkter hvis noen har noe å anbefale? M.D formulations kanskje?

Har forresten fuktfattig hud.

Anonymous poster hash: 5d07d...5b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ingen kremer eller serumer som fjerner sprengte blodkar. Det må gjøres hos en hudpleier. hun bruker en tynn nål med strøm (du kjenner knapt et stikk) og "ødeleggger" på denne måten blodåren.

Skrevet

Det finnes ingen kremer eller serumer som fjerner sprengte blodkar. Det må gjøres hos en hudpleier. hun bruker en tynn nål med strøm (du kjenner knapt et stikk) og "ødeleggger" på denne måten blodåren.

. Har du navn på noen steder hvor de gjør dette? Jeg har noen rundt nesen som irriterer meg. Trodde jeg bare måtte leve med disse, men finns det en måte å bli kvitt de på,så prøver jeg det altså.
Skrevet

De fleste hudpleieklinikker gjør dette. Du må bare ta en ringerunde å spørre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...