Gå til innhold

Anonymbruker in real life?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hadde hatt muligheten til å si ting anonymt i det virkelige liv, når som helst, uten at noen kom til å vite at det var du som sa det.

Hva hadde du sagt? Og hvem hadde du sagt det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg selv....og siden jeg ikke visste hvem som sa de utrolig kloke tingene til meg,

kunne jeg lett komme til å tro at det stadig var en guddommelig inngripen i mitt liv. :jepp:

• Liker 7
Gjest Keikolina
Skrevet

Hadde sagt noe om unge mødre, at de var billige, villige og noen nepeskrell. Hvis jeg hadde vært anonym

Skrevet

Naboen, hvor irriterende det er når han starter motorsagen kl 7 om morningen

Gjest Gunfreak
Skrevet

Nei, jeg står for det jeg sier.

• Liker 2
Skrevet

Hadde sagt noe om unge mødre, at de var billige, villige og noen nepeskrell. Hvis jeg hadde vært anonym

Du har et problem med ALLE unge mødre? Virkelig?

• Liker 5
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ville fortalt sjefen min at han er en pretensiøs pikk.

Skrevet

Du har et problem med ALLE unge mødre? Virkelig?

Ikke langt unna nei. Kan virkelig ikke si at jeg, en eneste gang i livet mitt. Har møtt ei mor under 22 der jeg tenkte. "Dette klarer du fint".. Tenker heller i banene av "stakkars unge, huff".

Har møtt ei, på 22. Som jeg trodde det kom til å gå bra med, didn't happen.

Nei, ingen barn før 28-32 sier jeg. Med mindre du har en mastergrad eller 5 års arbeidserfaring + god stilling så kan du faen i meg vente.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Ville bedt småbarnsforeldre med bråkete, ufordragelige barn holde seg unna kafeer, restauranter og flyreiser.

Gjest Ghostwhisperer
Skrevet

Noe i samme dur som Faerunpedia over her.

Foreldre som lar barna løpe fritt mens de hyler og skriker på et kjøpesenter f.eks. mens de selv er mer opptatt av å prate med kjente eller kladde på tilbudsvarer, det gir meg lyst til å be dem å se til helvete å ta seg av ungene eller holde seg hjemme.

Hva de gjør hjemme driter jeg i, men på offentlige steder er det lov å vise hensyn eller i det minste vise at de prøver å holde styr på barna...

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg ville bedt en del arogante snobber om å jekke seg ned femten hakk. De imponerer ikke meg med alt sitt selvskryt.

Jeg er for selvskryt, men narsissistiske trekk er ikke greia.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville bedt en del arogante snobber om å jekke seg ned femten hakk. De imponerer ikke meg med alt sitt selvskryt.

Jeg er for selvskryt, men narsissistiske trekk er ikke greia.

En mellomting er ofte det beste.

Vil en være oppblåst er det også lurt å kombinere det med å være ydmyk.

Skrevet

Jeg hadde ikke trengt noen anonym-knapp ute i RL heller i grunn. Har ikke noe problem å stå for hva enn jeg har lyst å si.

Jeg er ikke helt der, hvor jeg tenker at om jeg er så syk at jeg kan tenke noen tanker, kan jeg like gjerne være syk nok til å si dem høyt, men jeg trosser bevisst også en viss grense i blant for å understreke et eventuelt poeng eller standpunkt. Men ut i fra sammenhengen blir det som regel ikke så urovekkende.

Men jeg kunne jo ha gjort det relativt urovekkende antar jeg, om det var det jeg prøvde på. :)

Skrevet

Ikke langt unna nei. Kan virkelig ikke si at jeg, en eneste gang i livet mitt. Har møtt ei mor under 22 der jeg tenkte. "Dette klarer du fint".. Tenker heller i banene av "stakkars unge, huff".

Har møtt ei, på 22. Som jeg trodde det kom til å gå bra med, didn't happen.

Nei, ingen barn før 28-32 sier jeg. Med mindre du har en mastergrad eller 5 års arbeidserfaring + god stilling så kan du faen i meg vente.

Er det mulig å være så trangsynt? Jeg begynte å jobbe som butikksjef som 18åring og kjøpte meg leilighet. Fikk barn som 19 (nesten 20). Nå er jeg 21år, jobber med det samme (i tillegg til at jeg er hjemme med mini), slik at h*n ikke skulle begynne i bhg for tidlig. Jeg har jobbet hardt for det jeg har, synes ikke du skal dra alle under en kam.
  • Liker 2
Skrevet

Ha ha, billig, villig, nepeskrell, er akkurat det jeg assosierer med avataren din! Til å se så veldig ned på andre, har du en merkelig måte å presentere deg selv på.

• Liker 5
Skrevet

Er det mulig å være så trangsynt? Jeg begynte å jobbe som butikksjef som 18åring og kjøpte meg leilighet. Fikk barn som 19 (nesten 20). Nå er jeg 21år, jobber med det samme (i tillegg til at jeg er hjemme med mini), slik at h*n ikke skulle begynne i bhg for tidlig. Jeg har jobbet hardt for det jeg har, synes ikke du skal dra alle under en kam.

Fantastisk, men du har hatt ungen i 2 jævla år. Så langt har det gått bra, bare 16 igjen før han er voksen. Og ja, det ser ut til at du ligger godt an. Med grei jobb og grei økonomi, og hvis barnefaren er til stede og så er jo alt en dans på roser, så fremt du ikke er typen som dumper ungen hos foreldrene og stikker ut for å feste annhver helg.

Men du var kun 19 når du fikk ungen, så med mindre du er butikksjef i en butikk som gikk som det suste og hadde stabile utsikter og økonomi 5-10 år fremover i tid så syntes jeg fremdeles du tok en ALT for stor risiko. Med noen andre sitt liv.

Jeg håper virkelig det går bra, og hvis det gjør det. Så skal jeg gratulere deg om 16 år med at du er unntaket som bekrefter regelen!

• Liker 1
Skrevet

Fantastisk, men du har hatt ungen i 2 jævla år. Så langt har det gått bra, bare 16 igjen før han er voksen. Og ja, det ser ut til at du ligger godt an. Med grei jobb og grei økonomi, og hvis barnefaren er til stede og så er jo alt en dans på roser, så fremt du ikke er typen som dumper ungen hos foreldrene og stikker ut for å feste annhver helg.

Men du var kun 19 når du fikk ungen, så med mindre du er butikksjef i en butikk som gikk som det suste og hadde stabile utsikter og økonomi 5-10 år fremover i tid så syntes jeg fremdeles du tok en ALT for stor risiko. Med noen andre sitt liv.

Jeg håper virkelig det går bra, og hvis det gjør det. Så skal jeg gratulere deg om 16 år med at du er unntaket som bekrefter regelen!

Og om den butikken ikke går så det suser om 10år+, vil jeg uansett ha ganske god arbeidserfaring i bransjen til å klare å få en ny jobb:) Jeg er en perfeksjonist i alt jeg gjør, med masse pågangsmot. Det kommer ikke til å endre seg om 16år, tvert i mot. Har også samboer ja, med god & stabil jobb. Så jeg passer absolutt ikke inn i ditt syn på 'typisk unge mødre'. Desverre. Men jeg må nesten spørre, hvordan kan du mislike ALLE unge mødre slik? Du høres nesten bitter ut.

• Liker 1
Skrevet

Mye off-topic om unge mødre her...

---------------------------

Ville nok gitt et par venner og venninner noen velmente tips om ting de selv kanskje ikke innser, og heller ikke vil vite noe om. Hadde sikkert vært godt å få de samme i retur av noen anonyme :)

Skrevet

Jeg hadde nok egentlig bare slengt ut et par kommentarer nå og da, og gått derifra. Enkelte ting har jeg bare lyst til å si, uten å diskutere noe videre på det. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...