AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Hva er greia med henne, hun dukker jo opp over alt for tiden. Jeg synes ikke hun er flink, synes hun er så falsk når hun snakker med gjester på sommertid... Hva er egentlig grunnen til at hun får være programleder for program etter program??Anonymous poster hash: eeab3...c68 3
Gjest iGirl Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Hva er greia med henne, hun dukker jo opp over alt for tiden. Jeg synes ikke hun er flink, synes hun er så falsk når hun snakker med gjester på sommertid... Hva er egentlig grunnen til at hun får være programleder for program etter program??Anonymous poster hash: eeab3...c68 fordi hun er dattera til faren 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 fordi hun er dattera til faren Ja, tviler ikke på det, egentlig! Hun blir liksom ikke flinkere med erfaringen heller... Virker usikker og famlende, og kanskje til og med litt...,dum?Anonymous poster hash: eeab3...c68 3
Gjest iGirl Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Ja, tviler ikke på det, egentlig! Hun blir liksom ikke flinkere med erfaringen heller... Virker usikker og famlende, og kanskje til og med litt...,dum?Anonymous poster hash: eeab3...c68 dum er hun nok ikke, men heller ikke noe naturtalent, spør du meg
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Det som er enda mer utrolig er vel at hennes makker i programmet, Øyvind Fjeldheim, får være på TV. Man får bare ikke zappet fort nok. Anonymous poster hash: 76526...992 12
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 dum er hun nok ikke, men heller ikke noe naturtalent, spør du meg Hun har en god del dumme kommentarer, og ord hun uttaler helt feil. Blant annet ble hun overrasket og litt uvel (virket det som) når en kokk fortalte henne at kjøttet man spiser er en muskel.Anonymous poster hash: eeab3...c68 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 Ja, tviler ikke på det, egentlig! Hun blir liksom ikke flinkere med erfaringen heller... Virker usikker og famlende, og kanskje til og med litt...,dum?Anonymous poster hash: eeab3...c68 Hvor i all verden tar man utsagnene fra her på KG? Hun studerer medisin og TV-jobben er en bijobb. Tviler veldig på at hun "til og med er litt .... dum" Anonymous poster hash: ba628...cf4 6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #8 Skrevet 12. juli 2013 Hvor i all verden tar man utsagnene fra her på KG? Hun studerer medisin og TV-jobben er en bijobb. Tviler veldig på at hun "til og med er litt .... dum" Anonymous poster hash: ba628...cf4 Virker ikke veldig smart! Hun studerer medisin, men vet ikke at biffkjøtt et en muskel? :OAnonymous poster hash: eeab3...c68 8
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 Virker ikke veldig smart! Hun studerer medisin, men vet ikke at biffkjøtt et en muskel? :OAnonymous poster hash: eeab3...c68 Det visste sannelig ikke jeg heller - som er barnebarn av en bonde. Katarina er en intelligent kvinne som gikk ut av skolen med topp-karakterer og får også topp karakterer på medisinstudiet - så langt. Anonymous poster hash: ba628...cf4 3
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #10 Skrevet 12. juli 2013 Det visste sannelig ikke jeg heller - som er barnebarn av en bonde. Katarina er en intelligent kvinne som gikk ut av skolen med topp-karakterer og får også topp karakterer på medisinstudiet - så langt. Anonymous poster hash: ba628...cf4 ??? Hva tror dere det er da? Vil tro medisinstudenter kan litt anatomi? Hva på kroppen trodde dere "kjøttet" var da? Mulig hun er boksmart, de vet jeg ikke noe om, men hun virker ikke veldig reflektert og gjennomtenkt.Anonymous poster hash: eeab3...c68 5
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #11 Skrevet 12. juli 2013 Det visste sannelig ikke jeg heller - som er barnebarn av en bonde. Katarina er en intelligent kvinne som gikk ut av skolen med topp-karakterer og får også topp karakterer på medisinstudiet - så langt. Anonymous poster hash: ba628...cf4 "topp karakterer på medisinstudiet"? Hun går i Oslo, de har ikke andre karakterer enn "bestått" og "ikke bestått". Anonymous poster hash: 26f3a...997 12
Meridian Skrevet 12. juli 2013 #12 Skrevet 12. juli 2013 Kanskje hun aldri hadde tenkt det på den måten før? At muskel er kjøtt, og kjøtt er muskel? Jeg også syns det var ekkelt når noen fortalte meg at kjøtt er muskler ... jeg hadde liksom ikke tenkt det på den måten før ... kjøtt er kjøtt, liksom... Ofte, når man tenker over hvordan ting egentlig er, så får man ofte en aha-opplevelse. 4
wilmap Skrevet 13. juli 2013 #14 Skrevet 13. juli 2013 Hva er greia med henne, hun dukker jo opp over alt for tiden. Jeg synes ikke hun er flink, synes hun er så falsk når hun snakker med gjester på sommertid... Hva er egentlig grunnen til at hun får være programleder for program etter program??Anonymous poster hash: eeab3...c68 hmmm, bare skjedd henne på sommertid jeg, hvor er det du har skjedd at hun har dukket opp hele tiden ts? synes hun gjør en utmerket jobb som programleder i sommertid sammen med øyvind fjeldheim.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #15 Skrevet 13. juli 2013 Herlighet, dere MÅ bare søke opp "kjøtt er muskler"-tråden er på forumet! Anonymous poster hash: f9dfb...907 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2013 #17 Skrevet 13. juli 2013 Jeg har ikke sett programmene hennes, men jeg er generelt i mot alle som har fått jobb i tv på bakgrunn av utseende eller foreldre, spesielt kombinasjonen. Et par av dem gjør sikkert en grei jobb også, jeg synes bare nepotisme er avskyelig. Anonymous poster hash: 36525...9fc 3
jeg og ;) Skrevet 13. juli 2013 #18 Skrevet 13. juli 2013 Det som er enda mer utrolig er vel at hennes makker i programmet, Øyvind Fjeldheim, får være på TV. Man får bare ikke zappet fort nok. Anonymous poster hash: 76526...992 En grunn til at jeg ikke ser på sommeråpent. De blir ikke "gamle" i tv2 . de der... 2
jabx Skrevet 14. juli 2013 #19 Skrevet 14. juli 2013 Hva er greia med henne, hun dukker jo opp over alt for tiden. Jeg synes ikke hun er flink, synes hun er så falsk når hun snakker med gjester på sommertid... Hva er egentlig grunnen til at hun får være programleder for program etter program?? En sexy kropp veier opp for mye annet: http://3.bp.blogspot.com/_fvpK80JIUUY/TL9pSA9lCYI/AAAAAAAACgA/3oDIXVE-FRU/s1600/PA153212.jpg http://2.bp.blogspot.com/_fvpK80JIUUY/TL9pSW6jVsI/AAAAAAAACgI/tpF4s48TqzQ/s1600/PA153267.jpg
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #20 Skrevet 14. juli 2013 Hun er i samme kategori som Katrine Moholt. Slitsomme og kunstige. Anonymous poster hash: 9f5ca...49f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå