Gå til innhold

Katarina Flatland!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med henne, hun dukker jo opp over alt for tiden.

Jeg synes ikke hun er flink, synes hun er så falsk når hun snakker med gjester på sommertid...

Hva er egentlig grunnen til at hun får være programleder for program etter program??

Anonymous poster hash: eeab3...c68

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest iGirl
Skrevet

Jeg synes ikke hun er flink, synes hun er så falsk når hun snakker med gjester på sommertid...

Hva er egentlig grunnen til at hun får være programleder for program etter program??

fordi hun er dattera til faren

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

fordi hun er dattera til faren

Ja, tviler ikke på det, egentlig!

Hun blir liksom ikke flinkere med erfaringen heller... Virker usikker og famlende, og kanskje til og med litt...,dum?

• Liker 3
Gjest iGirl
Skrevet

Hun blir liksom ikke flinkere med erfaringen heller... Virker usikker og famlende, og kanskje til og med litt...,dum?

dum er hun nok ikke, men heller ikke noe naturtalent, spør du meg

AnonymBruker
Skrevet

Det som er enda mer utrolig er vel at hennes makker i programmet, Øyvind Fjeldheim, får være på TV.

Man får bare ikke zappet fort nok. :sprettoy:

Anonymous poster hash: 76526...992
  • Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

dum er hun nok ikke, men heller ikke noe naturtalent, spør du meg

Hun har en god del dumme kommentarer, og ord hun uttaler helt feil. Blant annet ble hun overrasket og litt uvel (virket det som) når en kokk fortalte henne at kjøttet man spiser er en muskel.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvor i all verden tar man utsagnene fra her på KG?

Hun studerer medisin og TV-jobben er en bijobb. Tviler veldig på at hun "til og med er litt .... dum"

Anonymous poster hash: ba628...cf4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvor i all verden tar man utsagnene fra her på KG? Hun studerer medisin og TV-jobben er en bijobb. Tviler veldig på at hun "til og med er litt .... dum" Anonymous poster hash: ba628...cf4

Virker ikke veldig smart! Hun studerer medisin, men vet ikke at biffkjøtt et en muskel? :O

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke veldig smart! Hun studerer medisin, men vet ikke at biffkjøtt et en muskel? :O

Det visste sannelig ikke jeg heller - som er barnebarn av en bonde.

Katarina er en intelligent kvinne som gikk ut av skolen med topp-karakterer og får også topp karakterer på medisinstudiet - så langt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det visste sannelig ikke jeg heller - som er barnebarn av en bonde. Katarina er en intelligent kvinne som gikk ut av skolen med topp-karakterer og får også topp karakterer på medisinstudiet - så langt. Anonymous poster hash: ba628...cf4

??? Hva tror dere det er da? Vil tro medisinstudenter kan litt anatomi? Hva på kroppen trodde dere "kjøttet" var da?

Mulig hun er boksmart, de vet jeg ikke noe om, men hun virker ikke veldig reflektert og gjennomtenkt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det visste sannelig ikke jeg heller - som er barnebarn av en bonde.

Katarina er en intelligent kvinne som gikk ut av skolen med topp-karakterer og får også topp karakterer på medisinstudiet - så langt.

"topp karakterer på medisinstudiet"? Hun går i Oslo, de har ikke andre karakterer enn "bestått" og "ikke bestått".

Anonymous poster hash: 26f3a...997

• Liker 12
Skrevet

Kanskje hun aldri hadde tenkt det på den måten før? At muskel er kjøtt, og kjøtt er muskel?

Jeg også syns det var ekkelt når noen fortalte meg at kjøtt er muskler ... jeg hadde liksom ikke tenkt det på den måten før ... kjøtt er kjøtt, liksom...

Ofte, når man tenker over hvordan ting egentlig er, så får man ofte en aha-opplevelse.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes hun er flink jeg :)

• Liker 2
Skrevet

hmmm, bare skjedd henne på sommertid jeg, hvor er det du har skjedd at hun har dukket opp hele tiden ts?

synes hun gjør en utmerket jobb som programleder i sommertid sammen med øyvind fjeldheim.

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, dere MÅ bare søke opp "kjøtt er muskler"-tråden er på forumet! :fnise:

Anonymous poster hash: f9dfb...907

• Liker 2
Skrevet

Synes hun er bedre en de fleste fra feks NRK.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke sett programmene hennes, men jeg er generelt i mot alle som har fått jobb i tv på bakgrunn av utseende eller foreldre, spesielt kombinasjonen. Et par av dem gjør sikkert en grei jobb også, jeg synes bare nepotisme er avskyelig.

Anonymous poster hash: 36525...9fc
  • Liker 3
Skrevet

Det som er enda mer utrolig er vel at hennes makker i programmet, Øyvind Fjeldheim, får være på TV.

Man får bare ikke zappet fort nok. :sprettoy:

Anonymous poster hash: 76526...992

En grunn til at jeg ikke ser på sommeråpent.

De blir ikke "gamle" i tv2 . de der...

• Liker 2
Skrevet

En sexy kropp veier opp for mye annet:

http://3.bp.blogspot.com/_fvpK80JIUUY/TL9pSA9lCYI/AAAAAAAACgA/3oDIXVE-FRU/s1600/PA153212.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_fvpK80JIUUY/TL9pSW6jVsI/AAAAAAAACgI/tpF4s48TqzQ/s1600/PA153267.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Hun er i samme kategori som Katrine Moholt. Slitsomme og kunstige.

Anonymous poster hash: 9f5ca...49f
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...