Gjest gjest1 Skrevet 16. april 2004 #1 Del Skrevet 16. april 2004 Heisann! Nå har jeg flytta dagboka mi til gennerelle dagbøker. Tenkte jeg skulle fortelle det, sånn at dere kan "komme innom på besøk" Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninach Skrevet 16. april 2004 #2 Del Skrevet 16. april 2004 Hei Becca, og gratulerer så mye med overstått bryllup!! - sniktittet på bildene du har lagt ut - dere var så fine og rørende lykkelig på dem, atte!! En ting jeg lurte på: husker at du skrev om at du hadde bestilt en brudepikekjole av noen her inne, og at det ble et kjemperot og leven ut av det rett før du skulle gifte deg. Tenkte mye på dette, når jeg hadde lest det, for det må jo være en pyton situasjon, og lurte på hvordan dette gikk/endte? Noen sjangs for at du kan fortelle oss andre hvem som solgte deg dette, så ingen av oss andre havner i samme situasjon?? På forhånd tusen takk!! PS! Gudd løkk med hvetebrødsdagene!!! klem ninach Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 16. april 2004 #3 Del Skrevet 16. april 2004 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå