AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Jeg har blitt bedt om å opplyse om diett på et slags skjema. Jeg spiser ikke brød, pasta, ris og nudler (bortsett fra bokhvetenudler) til vanlig, generelt lite kornprodukter bortsett fra havregrynsgrøt et par ganger i måneden. Måltidene mine består som regel av 50/50 med kjøtt/fisk fugl og grønnsaker. Jeg spiser også mye yoghurt, bær, litt frukt og litt nøtter. Hva vil dere kalle dette? Anonymous poster hash: 766c0...d46
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 mat.. No shit. Takk for nyttig svar. Anonymous poster hash: 766c0...d46 2
Løvetanten Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 Ja, men hva er du ute etter da? Du spiser mat. Såvidt jeg vet så fins det ikke en merkelapp for enhver variasjon. Kan du ikke bare skrive det du skrev til oss da, at du spiser vanlig mat? Det er jo både frukt, grønnsaker, meieriprodukter, kornprodukter og kjøtt/fisk. Mat... 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #6 Skrevet 12. juli 2013 Lavkarbo, med for lite fett. Anonymous poster hash: 44d4d...fe2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 Tilnærmet karbofritt, uten høyt fettinnhold? Det er ikke karbofritt, jeg spiser veldig masse grønnsaker. Anonymous poster hash: 766c0...d46
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 Det er ikke karbofritt, jeg spiser veldig masse grønnsaker. Anonymous poster hash: 766c0...d46 Det er vel godkjent og vel så det i et lavkarbokosthold. Jeg tenkte umiddelbart lavkarbo og lavfett kosthold. Du ville nok blitt anbefalt å spise mer sunne fettsyrer og langt mer variert for å ikke få mangelsykdommer om du haddespurt helsepersonell. Anonymous poster hash: 65f03...c10
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #10 Skrevet 12. juli 2013 Det er vel godkjent og vel så det i et lavkarbokosthold. Jeg tenkte umiddelbart lavkarbo og lavfett kosthold. Du ville nok blitt anbefalt å spise mer sunne fettsyrer og langt mer variert for å ikke få mangelsykdommer om du haddespurt helsepersonell. Anonymous poster hash: 65f03...c10 Hehe jeg er helsepersonell selv, og står ikke i fare for å få mangelsykdommer. Det er mye sunne fettsyrer i fete grønnsaker, fisk og oljer. Men da skriver jeg lavkarbo, så slipper jeg i hvert fall unna ris, pasta og brød. Takk for svar! Anonymous poster hash: 766c0...d46 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #11 Skrevet 12. juli 2013 Hva er det du er ute etter egentlig? Du sier du er helsepersonell selv, og du forsvarer kostholdet ditt veldig. Det virker som du er ute etter svar som "flott du spiser veldig sunt" eller noe i den duren. Hvis du virkelig vil undersøke hvor godt kostholdet ditt er ta det opp med en fagperson. Og hvorfor vil du egentlig at en gruppe anonyme mennesker på ett nettforum skal kommentere kostholdet ditt? Anonymous poster hash: f5ee4...2e2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #12 Skrevet 12. juli 2013 Hva er det du er ute etter egentlig? Du sier du er helsepersonell selv, og du forsvarer kostholdet ditt veldig. Det virker som du er ute etter svar som "flott du spiser veldig sunt" eller noe i den duren. Hvis du virkelig vil undersøke hvor godt kostholdet ditt er ta det opp med en fagperson. Og hvorfor vil du egentlig at en gruppe anonyme mennesker på ett nettforum skal kommentere kostholdet ditt?Anonymous poster hash: f5ee4...2e2 Les hovedinnlegget. Jeg var ute etter et navn på slik jeg spiser, som jeg skulle svare på på et skjema. Jeg var ikke ute etter kommentarer på hvordan kostholdet er, men siden noen absolutt måtte kommentere på det likevel, så svarte jeg tilbake. Hvor er det jeg "forsvarer kostholdet mitt veldig"? Eller forresten...nevermind, jeg er ferdig med denne tråden. Anonymous poster hash: 766c0...d46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå