Gå til innhold

Hva vil dere kalle kostholdet mitt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt bedt om å opplyse om diett på et slags skjema.

Jeg spiser ikke brød, pasta, ris og nudler (bortsett fra bokhvetenudler) til vanlig, generelt lite kornprodukter bortsett fra havregrynsgrøt et par ganger i måneden. Måltidene mine består som regel av 50/50 med kjøtt/fisk fugl og grønnsaker. Jeg spiser også mye yoghurt, bær, litt frukt og litt nøtter.

Hva vil dere kalle dette?

Anonymous poster hash: 766c0...d46
Videoannonse
Annonse
Skrevet

mat..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

mat..

No shit. Takk for nyttig svar.

• Liker 2
Skrevet

Tilnærmet karbofritt, uten høyt fettinnhold?

• Liker 1
Skrevet

Ja, men hva er du ute etter da? Du spiser mat. Såvidt jeg vet så fins det ikke en merkelapp for enhver variasjon. Kan du ikke bare skrive det du skrev til oss da, at du spiser vanlig mat?

Det er jo både frukt, grønnsaker, meieriprodukter, kornprodukter og kjøtt/fisk. Mat...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lavkarbo, med for lite fett.

Anonymous poster hash: 44d4d...fe2
AnonymBruker
Skrevet

Tilnærmet karbofritt, uten høyt fettinnhold?

Det er ikke karbofritt, jeg spiser veldig masse grønnsaker.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke karbofritt, jeg spiser veldig masse grønnsaker.

Det er vel godkjent og vel så det i et lavkarbokosthold.

Jeg tenkte umiddelbart lavkarbo og lavfett kosthold. Du ville nok blitt anbefalt å spise mer sunne fettsyrer og langt mer variert for å ikke få mangelsykdommer om du haddespurt helsepersonell.

Anonymous poster hash: 65f03...c10

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel godkjent og vel så det i et lavkarbokosthold.

Jeg tenkte umiddelbart lavkarbo og lavfett kosthold. Du ville nok blitt anbefalt å spise mer sunne fettsyrer og langt mer variert for å ikke få mangelsykdommer om du haddespurt helsepersonell.

Anonymous poster hash: 65f03...c10

Hehe :) jeg er helsepersonell selv, og står ikke i fare for å få mangelsykdommer. Det er mye sunne fettsyrer i fete grønnsaker, fisk og oljer.

Men da skriver jeg lavkarbo, så slipper jeg i hvert fall unna ris, pasta og brød.

Takk for svar!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du er ute etter egentlig? Du sier du er helsepersonell selv, og du forsvarer kostholdet ditt veldig. Det virker som du er ute etter svar som "flott du spiser veldig sunt" eller noe i den duren. Hvis du virkelig vil undersøke hvor godt kostholdet ditt er ta det opp med en fagperson. Og hvorfor vil du egentlig at en gruppe anonyme mennesker på ett nettforum skal kommentere kostholdet ditt?

Anonymous poster hash: f5ee4...2e2

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du er ute etter egentlig? Du sier du er helsepersonell selv, og du forsvarer kostholdet ditt veldig. Det virker som du er ute etter svar som "flott du spiser veldig sunt" eller noe i den duren. Hvis du virkelig vil undersøke hvor godt kostholdet ditt er ta det opp med en fagperson. Og hvorfor vil du egentlig at en gruppe anonyme mennesker på ett nettforum skal kommentere kostholdet ditt?

Anonymous poster hash: f5ee4...2e2

Les hovedinnlegget. Jeg var ute etter et navn på slik jeg spiser, som jeg skulle svare på på et skjema. Jeg var ikke ute etter kommentarer på hvordan kostholdet er, men siden noen absolutt måtte kommentere på det likevel, så svarte jeg tilbake.

Hvor er det jeg "forsvarer kostholdet mitt veldig"? Eller forresten...nevermind, jeg er ferdig med denne tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...