Gjest Adriane Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Petalouda, Thyla, Suzi, Mariahamm og panic-attack: Til lykke med morgendagen! Gratulerer så mye til dere og deres vordende ektemenn! Håper dere får en fantastisk dag alle sammen 2
Mariahamm Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 (endret) Takk på forskudd! Mye å gjøre fortsatt, blir ikke mye søvn ;-) Blir utrolig fint hvertfall, og bryllupskaka er utrolig fantastisk flott. Må nesten poste bilde etter bryllupet tror jeg ;-) Endret 12. juli 2013 av Mariahamm
Suzi Skrevet 12. juli 2013 #5 Skrevet 12. juli 2013 1000 takk herfra også! Her er alt i rute, i tillegg til hudpleie og voksing (au) har jeg bare kjørt et par steder og hentet småting og vasket bilen. Samboeren er sendt på hotellet og jeg og døtrene mine skal bare kose oss med å finne frem ting i kveld, ta en dusj osv. Utover det skal jeg bare finne frem litt bilder til en bilderullering samt se over talen. Var innom blomsterbutikken i går og de hadde fått tak i akkurat de blomstene i den nyansen som jeg hadde håpet på, så jeg tror de blir utrolig flotte. Ellers gleder jeg meg bare til frisøren og makeup-gutten kommer i morgen for å gjøre meg og jentene lekre, og til å få på meg stasen og treffe alle de herlige gjestene. Og til å bli gift med for meg mannen med stor M. 1
MissEi Skrevet 12. juli 2013 #8 Skrevet 12. juli 2013 ååå gratulere såååå mye! Masse lykke til! Håper dere forteller om den store dagen til oss !
panic-attack Skrevet 12. juli 2013 #9 Skrevet 12. juli 2013 takk alt er klappet å klart champagnen er på kjølen å ligger klar til i morgen! vi gleder oss :D mannen sitter å prøver å få skrevet tale haha han lærer aldri! 1
Petalouda Skrevet 13. juli 2013 #11 Skrevet 13. juli 2013 tusen takk her er nervene under kontroll og brura har sovet i nesten seks timer, selvom det var uvant å sove alene. snart braker det løs, jeg nyter en stille stund for meg selv i sengen først. deilig. life is good - gratulerer med dagen til alle brudepar og deres familier 1
Suzi Skrevet 13. juli 2013 #12 Skrevet 13. juli 2013 Så gøy Petalouda og lykke til. :-) Her har klokken ringt og jeg står opp nå. Frisøren og makeup-mannen kommer kl 9 og vielsen er kl 14. Weee, gleder meg. :-) 1
panic-attack Skrevet 13. juli 2013 #13 Skrevet 13. juli 2013 er oppe og hopper nå venter jeg på forloveren som skal kjøre oss inn til byen for frisør og make up 1
Mariahamm Skrevet 13. juli 2013 #14 Skrevet 13. juli 2013 Jeg er litt stressa, vært Syden varme her den siste uken, så er det meldt regn rett etter vielsen idag. Burde ikke vært lov
Tallulah Skrevet 13. juli 2013 #15 Skrevet 13. juli 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah
skravlus Skrevet 13. juli 2013 #16 Skrevet 13. juli 2013 Så hyggelig å høre noen ord fra dere dagens bruder på morgenkvisten i dag Jeg har tenkt på dere flere ganger i løpet av dagen, og håper dere har hatt det, og har det, aldeles glimrende. Gratulerer så mye til alle nygifte 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #17 Skrevet 14. juli 2013 Tusen takk Har vært en dag med mye følelser, ikke så overrasket der. Men det som overrasket var at nesten alt gikk "galt", på alle punkt jeg fryktet det ville gå galt. Verste bryllup jeg har vært i, men likevel sitter jeg igjen med en god følelse når jeg tenker på det som betydde mest Mannen MIN sover godt, mens jeg sorterer litt tanker..Anonymous poster hash: 5506d...657
panic-attack Skrevet 14. juli 2013 #18 Skrevet 14. juli 2013 For en fantastisk dag vi fikk, nyyyydelig vær fantastiske gjester, flink fotograf (gleeeder meg til å se ferdig produktet) flinke barn i kirka alt var rett å slett magisk! Middagen var nydelig å kjøkkenet fikk stor skryt av samtlige gjester skal komme tilbake med mer utfyllende senere
Gjest Adriane Skrevet 14. juli 2013 #19 Skrevet 14. juli 2013 Tusen takk Har vært en dag med mye følelser, ikke så overrasket der. Men det som overrasket var at nesten alt gikk "galt", på alle punkt jeg fryktet det ville gå galt. Verste bryllup jeg har vært i, men likevel sitter jeg igjen med en god følelse når jeg tenker på det som betydde mest Mannen MIN sover godt, mens jeg sorterer litt tanker..Anonymous poster hash: 5506d...657 Så leit at det føles som det er det verste bryllupet du har vært i! Men det er godt å se at du allikevel klarer å fokusere på det som betydde mest og sitte igjen med en god følelse. Håper du også fikk deg litt søvn etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå