AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #1 Skrevet 12. juli 2013 Sluttet med cerazette for 3 uker siden, og fikk "mensen" dagen etter at jeg sluttet. Hadde hatt småblødninger konstant mens jeg gikk på det + sykt ømme bryster den siste måneden, så jeg ble lut lei. Mensen varte i fire dager, og ingenting Har skjedd etter det, men ømheten i puppene har ikke gitt seg, og kjæresten min kommenterte her om dagen at de har blitt større også. Noen andre som har samme bivirkninger etter å ha sluttet med denne pillen? Det er ubehagelig å gå rundt med så ømme bryster hele tiden, siden jeg nesten ikke klarer å sove på dem engang. Anonymous poster hash: e6a07...ee1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2013 #2 Skrevet 12. juli 2013 Hvorfor ligger denne under graviditet og spedbarn? Ta en test hvis du tror du er gravid. Anonymous poster hash: ca7d7...d5a
*Frida* Skrevet 12. juli 2013 #3 Skrevet 12. juli 2013 Hadde ikkje blødninger medan eg gjekk på cerazette (sett bort frå ein periode med spotting/småblødninger i det første året på pillene) 3 veker etter siste pille fekk eg mens (normal/kraftig blødninger med uvanlig vonde menssmerter). Blei gravid to veker seinare.
Gjest RockOn Skrevet 12. juli 2013 #4 Skrevet 12. juli 2013 Jeg tror ikke at jeg har hørt noen som har fått ømme og store pupper av å kutte ut p-piller. Ville nok tatt en test.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Det samme skjedde med meg, men jeg trodde det var normalt. 5-6 uker etterpå fant jeg ut at jeg var gravid - så ta en test ;-) Anonymous poster hash: e25af...34e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå