AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #41 Skrevet 16. juli 2013 Jeg er Ts. Ikke vær så frekke med meg da... Jeg prøver så godt jeg kan. Jeg har vokst opp med en hjemmeværende mor som har gjort alt husarbeidet og faren min har aldri gjort noe sånt noengang. Så tok eksen over når vi flyttet sammen og jeg slapp unna der også. Ikke kan jeg lage mat heller, men det prosjektet må jeg vente litt med. Lære vasking først. Jeg synes jeg er ganske flink som faktisk vil lære dette selv så jeg ikke er avhengig av en dame. Mamma hadde gladelig kommet og vasket leiligheten min hver uke, men jeg vil klare det selv. Derfor kan jeg ikke spørre henne om vasketips heller, for da sjkønner hun at jeg trenger hjelp og kommer til å ta over. Jeg har prøvd å lese på internett med det er så mye motstridende og jeg vet ikke hva som er riktig. Anonymous poster hash: 41c63...9bd 3
Gjest halebein Skrevet 16. juli 2013 #42 Skrevet 16. juli 2013 (endret) Et tips: den rista under kjøkkenvifta jan vaskes i oppvaskmaskinen. Samme med oppvaskbørsten. Endret 16. juli 2013 av halebein
Gjest halebein Skrevet 16. juli 2013 #43 Skrevet 16. juli 2013 Og baderomsspeilet blir helt blankt og duggfritt om du smører barberkrem over det, fordeler det overalt med en tørr klut eller papir, lar det tørke der i 15-20 min, og så gnikker det av. (tar litt tid, men nesten som å polere bilen) da fester ikke dugg og skitt seg på lenge. Bare google " vaske baderomsspeil med barberkrem", funker!
Lemuren Skrevet 16. juli 2013 #44 Skrevet 16. juli 2013 Synes det er helt greit å spørre om disse tingene jeg, har fått noen aha-opplevelser her jeg også. Og det jeg kan av vasking har jeg snappet opp ved å se på mamma, ikke noe jeg har skjønt selv. Fin tråd 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #45 Skrevet 16. juli 2013 Jeg er Ts.Ikke vær så frekke med meg da... Jeg prøver så godt jeg kan. Jeg har vokst opp med en hjemmeværende mor som har gjort alt husarbeidet og faren min har aldri gjort noe sånt noengang. Så tok eksen over når vi flyttet sammen og jeg slapp unna der også. Ikke kan jeg lage mat heller, men det prosjektet må jeg vente litt med. Lære vasking først. Jeg synes jeg er ganske flink som faktisk vil lære dette selv så jeg ikke er avhengig av en dame. Mamma hadde gladelig kommet og vasket leiligheten min hver uke, men jeg vil klare det selv. Derfor kan jeg ikke spørre henne om vasketips heller, for da sjkønner hun at jeg trenger hjelp og kommer til å ta over. Jeg har prøvd å lese på internett med det er så mye motstridende og jeg vet ikke hva som er riktig. Anonymous poster hash: 41c63...9bd Ikke bry deg om de to som slengte med leppa, de skriver ofte bare dritt og tull her. Du er flink! Anonymous poster hash: 2fa61...36c 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2013 #46 Skrevet 16. juli 2013 Jeg har ikke sagt jeg er opptatt av miljøet! Jeg er mer opptatt av å vaske på en ikke-grisete måte. Anonymous poster hash: 4d136...87d Faktisk kan mikrofiberkluter fjerne alle bakteriene du er så redd for bare de brukes på riktig måte, til og med uten vaskemidler. Jeg håper du leser deg opp og gjør ditt for miljøet. Hold pusten å se hvor lenge du overlever da? Miljøet er luften vår, og vi har bare en jordklode, ett miljø. Ikke vær dummere enn du er. Anonymous poster hash: 2effa...e15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå