Gå til innhold

Hjelp til innstallering av TV

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg har kjøpt tv .Jeg får bare inn Nrk. Her i leiligheten jeg bor har, jeg en boks fra kanal digital.Jeg har koblet boksen til tv,men får melding opp på skjermen at jeg må ha en CA-modul og et smartkort.Hva er det og hvor får jeg tak i det??

Noen som kan hjelpe et uopplyst kvinnfolk?? :-)

På forhånd takk

Anonymous poster hash: 1622f...9a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

CA-modul er en liten dings som du kan sette kortet fra CD inn i, og videre i tven. Det er for å slippe å ha dekoder og ekstra ledninger. Men en sånn CAM koster vel borti 6-700 kr hvis jeg husker riktig. Med mindre det har blitt billigere de siste årene.

AnonymBruker
Skrevet

CA-modul er en liten dings som du kan sette kortet fra CD inn i, og videre i tven. Det er for å slippe å ha dekoder og ekstra ledninger. Men en sånn CAM koster vel borti 6-700 kr hvis jeg husker riktig. Med mindre det har blitt billigere de siste årene.

Siden hun har boks fra canal digital er CAM unødvendig kostnad. Hun trenger bare velge rett kanal (scart eller hdmi inngangen).

Anonymous poster hash: 53d83...fd8

AnonymBruker
Skrevet

Står det et kort i dekoderen din?

Anonymous poster hash: 7e9e9...6bb
Skrevet

Siden hun har boks fra canal digital er CAM unødvendig kostnad. Hun trenger bare velge rett kanal (scart eller hdmi inngangen).

Anonymous poster hash: 53d83...fd8

Jeg mente ikke at hun skulle kjøpe heller. Hun spurte hva CAM var, og jeg svarte på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...